Lansarea mult-aşteptatei Alfa Romeo Giulia, modelul care înlocuieşte după patru ani de absenţă Alfa 159, le dă posibilitatea italienilor să facă apel la istorie şi la emoţie pentru a-şi promova cea mai nouă maşină din gamă. Nu e o strategie nouă, pentru că Alfa Romeo a folosit emoţia ca principal argument şi în momentul lansării compactei Giulietta, însă profilul sportiv al noii Giulia le dă ocazia italienilor de a combina parametrul emoţional cu istoria pentru a dezvolta filme de prezentare care adună instantaneu fani.
Cel mai recent clip prezentat de Alfa Romeo este unul care aduce referinţe din bogata istorie a mărcii în motorsport, mesajul fiind cât se poate de simplu: "Nu cunoşti cu adevărat o maşină decât dacă îi ştii istoria". O afirmaţie pe cât de adevărată, pe atât de inspirată atunci când este legată de cel mai nou model apărut în segmentul dominat astăzi de modelele germane BMW Seria 3, Audi A4 şi Mercedes-Benz C-Klasse.
Comentarii (3)