Alfa Romeo ar putea imprumuta platforma Jaguar
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Alfa Romeo pregateste o revenire in forta pe piata europeana dar mai ales pe cea americana. Italienii nu vor reusi insa sa revina in atentia publicului daca nu apeleaza la o alta platforma mai performanta care sa nu implice insa costuri suplimentare de dezvoltare.
Singura solutie viabila pentru constructorul din Peninsula ar fi posibilitatea de a profita de pe urma colaborarii dintre Fiat si Tata Motors. In 2006, Ratan Tata, presedintele constructorului indian a devenit membru in consiliul de conducere al Fiat, cele doua companii semnand la scurt timp o colaborare fructuoasa. Mai nou insa, Tata a devenit proprietarul brandurilor Jaguar si Land Rover, ceea ce va duce probabil la o exploatare a tehnologiei britanice.
Fiat ar putea sa pretinda astfel folosirea platformei modelelor Jaguar pentru noile produse ale subsidiarului Alfa. Brandul premium al italienilor va beneficia de pe urma platformei cu tractiune spate nefiind astfel nevoit sa risipeasca resurse pentru dezvoltarea unui nou produs.
Harald Wester, seful departamentului de dezvoltare Fiat, a recunoscut ca in prezent se poarta discutii pentru imprumutarea platformei Jaguar. Wester a dezvaluit si ca noua platforma britanica ar putea fi folosita nu numai in cazul brandului Alfa Romeo ci si pentru dezvoltarea unor modele din gama Lancia sau Maserati.
via | MotorAuthority
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Lotus a anunțat oficial că renunță la planul său de a deveni o marcă pur electrică până la finalul actualului deceniu. Viitoarele modele ale mărcii vor fi hibride și electrice cu range extender. (21.11)
-
Peste 4000 de angajați Ford din Europa urmează să fie concediați în următorii 3 ani. Forța de muncă a mărcii în Europa va fi redusă cu aproape 15% ca o măsură de reducere a costurilor. (21.11)
-
Stellantis a dezvăluit oficial o nouă arhitectură care va fi prezentă la viitoarele SUV-uri și camionete ale Grupului. Noua platformă STLA Frame va oferi cea mai multă flexibilitate dintre toate platformele, deoarece va fi compatibilă cu motoare termice, hibride, electrice și chiar cu range extender și cu hidrogen. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Comentarii (0)