Concernul Fiat vrea să înlocuiască platforma care va echipa viitoarele modele Alfa Romeo cu o platformă cu tracţiune spate. Aceasta ar putea fi comună cu platforma folosită de viitoarele modele Dodge şi Chrysler, care prezintă acelaşi tip de arhitectură. Platforma i-ar face pe italieni mai competitivi în raport cu rivalii săi germani, iar berlina de clasă medie care ar urma să primească noua platformă este Giulia, înlocuitorul lui 159. Ulterior, platforma va echipa înlocuitoarele modelelor Chrysler 300 şi Dodge Charger, precum şi a înlocuitorului lui Dodge Challenger.
În prezent, proiectul este în faza de studiu de fezabilitate şi nu a fost încă aprobat pentru producţie. Dar primele modele de producţie despre care vorbesc sursele citate de Automotive News ar debuta în 2015, ceea ce le lasă italienilor timp să decidă soarta noii platforme. Pe lângă Giulia, platforma ar urma să echipeze un nou vârf de gamă al constructorului italian, o berlină de segment E sau mai mare.
Iniţial, Alfa Romeo vroia să înlocuiască modelul 159 în 2014 cu Giulia. Noul model de segment D al italienilor urma să fie echipat cu platforma CUSW (Compact US Wide), lansată odată cu Giulietta şi mărită pentru Dodge Dart. Platforma CUSW echipează modelul Jeep Grand Cherokee generaţie 2013 şi înlocuitorul lui Chrysler 200, aşteptat să debuteze în 2014.Via AutomotiveNews (înreg.)
@dan_de_pe_camp, nu mai copia paragrafe din reviste ca chinezii in soare. Cel putin Alfa va fi o achizitie buna daca va avea produse chinezesti la fel ca BMW. Cimitirele sunt arhi-pline de astfel de harburi .
BMW chinezarie?! Sunt cateva aspecte criticabile la bavarezi (pentru care eu insumi am polemizat cu Dan, dar intr-un mod cuviincios si constructiv), insa mai este mult pana departe, vorba aceea.
In cazul tu, toti cei pe care nu-i agreezi provin "de pe camp". Ti s-a mai transmis pe aici ca te lasi prada unor accese de infatuare care nu-ti fac cinste. Altadata inserai opinii mai interesante. De la o vreme, te-ai intepenit pe doua fixatii: "Ce perioada de garantie ofera?" (marca X sau Y) si suspectarea facila a adoptarii chinezariilor in primul rand de catre marcile germane (in afara de Mercedes, fiindca ai tu unul :D). Ne poti familiariza cu o viziune mai larga, mai serioasa si mai reflexiva?
PS1: Te rog, renunta la obsesia cu cimitirele de harburi. Nu de alta, dar imi amintesti de o figura sinistra de pe AM, care avea aceeasi predilectie inexplicabila pentru expresii morbide.
PS2: Frustrarea se traduce altfel decat iti inchipui tu. Nu este nevroza, asa cum cred multi ignoranti, ci simplul fapt de a fi pagubit. Deci, daca nu-ti remediezi stilul, s-ar putea sa te...frustrezi.