Anul care vine este unul extrem de important pentru Alfa Romeo, brandul premium aflat în plin proces de resuscitare. Subsidiarul Fiat va încerca să revină în atenția pasionaților de mașini exotice cu versiunea de serie a mult așteptatului model 4C Competizione.
Anticipată deja de conceptul cu același nume, sportiva este anunțată de un teaser oficial, publicat de italieni chiar acum, în mijlocul sărbătorilor de iarnă. Imaginea nu face decât să confirme debutul modelului în anul care vine, dezvăluind totodată și un posibil design de jante pentru viitorul 4C. Sloganul folosit de italieni este unul îndrăzneț: ”Profeția Alfa Romeo pentru 2013 nu va dezamăgi. Pregătiți-vă pentru mașina care va depăși orice altă mașină”.
Deși italienii nu au vrut să ofere detalii despre ceea ce vom găsi sub capota lui 4C Competizione, surse neoficiale vorbesc despre un motor pe benzină, de 1.8 litri și 230 de cai putere, popular deja în gama italienilor.
Deși resursele nu sunt impresionante și sunt departe de cele ale unui supercar, Alfa Romeo va compensa cu ajutorul unei caroserii ușoare, mizând pe o masă totală redusă. Combinația va face ca sprintul de la 0 la 100 de km/h să se realizeze în aproximativ 5 secunde, iar viteza maximă să se oprească la 250 km/h.
via wcf
Cat despre 4C o sa vina cu noul motor 1.8 benzina 300 de cai la care se lucreaza in prezent. Totusi s-ar putea sa fie doar pe versiunea "GTA", iar 1.8 de 230 de cai sa fie doar entry-level.
4C marcheaza revenirea la spiritul Alfa: masini sportive + tractiune spate + performante pe masura. De aici trebuie sa inceapa renasterea Alfa. Nu au nevoie de masini de volum (am inteles de ce a aparut Mi.To, dar nefiind cumparator, nu-i vad alta utilitate decat profitul).
@men ma bucur ca experienta ta de analist auto iti permite sa dai verdicte intr-o privinta sau alta, eu raman rezervat si sper ca pe viitor sa pot sa ma bucur si de aceasta masina.
-Baieti ne cerem scuze, amanam lansarea Giuliei cu cel putin 2 ani, astia de la dept. de design au facut-o de oaie!
Noul an sa iti aduca mai multa "intelegere " si bani la ciorap cat sa scapi de joarta aia de saab ! (Bineinteles ca poti visa in continuare ca vei fi vreodata posesorul unui 4C)
http://wreckedexotics.com/newphotos/exotics2012dec24/alfa-romeo-4c-6518.shtml
P.S: Frumoasa masina
Apropo de postul lui "haha".
https://www.youtube.com/watch?v=s0DJS9rjmsE
Aici ai la secunda 0:33 o posibila Giulia in teste...de care tot vorbesti tu ca nu s-a vazut pe nicaieri.
http://www.thetorquereport.com/2011/04/alfa_romeo_us_launch_pushed_ba.html#more
Fraza asta s-o inveti ca pe "tatal nostru".
2. A murit Saab cumva si nu stiu eu?
"Just when you thought you couldn't keep a good car brand down comes news that General Motors' former perennial basket-case Saab may start making cars again next year.
Instead of launching Saab in 2014 with a pure-electric car (a 9-3-based battery-driven model using Saab's yet-to-be-seen Phoenix platform and built at Saab's Swedish factory), the brand's new owners, National Electric Vehicle Sweden (NEVS), want to start with a gas-engine 9-3 in 2013, a company spokesman told Automotive News Europe.
http://www.vancouversun.com/cars/Saab+rising+from+dead/7665930/story.html#ixzz2GR8kowzn"
http://www.vancouversun.com/cars/Saab+rising+from+dead/7665930/story.html
www.saabsunited.com
Nu te mai amagi cu Saab, viitoarele modele electrice nu vor mai avea legatura cu spiritul si istoria Saab, va mai exista ca denumire, in rest s-a dus, asa nici Lancia n-a murit definitiv dar chiar crezi ca mai exista cu adevarat? Iar cu succesorul pt 159, o fi Marchionne nemultumit de design, dar asta in privinta schitelor si a unor prototipuri probabil, nu exista sa fie gata o masina si apoi sa se intarzie vreo 2 ani ca nu-i place sefului cum arata, daca ar fi asa ar inseamna ca acolo ar fi clubul amatorilor, cand un model este gata pai este gata de productie, nu de modificari inca vreo 2 ani, este o mare diferenta.
2) ...acum pe bune ... asta nu mai e saab!
Despre Giulia: din ce imi aduc aminte e gata din 09/2011,sau de la inceputul lui 2012, aici ma refer la partea tehnica. Designul a fost respins de Marchionne din acelasi motiv pentru care a spus la un moment dat ca 159 a fost un esec, pentru ca "arata prea german".
E pe aici pe undeva si declaratia respectiva.
Aici e articolul
Va urez un 2013 cat mai bun!