Alfa Romeo aduce trei potentiali inlocuitori ai lui 159 la Geneva
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Italienii de la Alfa Romeo vor urma o strategie similara cu americanii de la Chevrolet in cadrul Salonului Auto de la Geneva. Acestia vor prezenta trei concepte care ar putea sa il inlocuiasca pe actualul 159, iar castigatorul va fi ales in functie de preferintele publicului. Chevrolet a aplicat o strategie similara in urma cu trei ani, cand a prezentat trei concepte care prefigurau urmasul lui Spark, Beat, Trax si Groove, Beat fiind ales drept castigator si introdus ulterior in productie. Spre deosebire de Chevrolet, cei de la Alfa Romeo vor utiliza proiecte desenate de Stile Bertone, Pininfarina si Italdesign Giugiaro, cele trei mari case de design italiene pentru a crea inlocuitorul lui 159.
Actualul Alfa Romeo 159 este opera celor de la Giugiaro si a fost prezentat la Salonul Auto de la Geneva in urma cu cinci ani. Inlocuitorul celebrului 159 va fi un model de volum, care ar trebui sa fi adus si pe pietele din Statele Unite ale Americii si Canada in incercarea de a comercializa cat mai multe unitati pentru revenirea financiara a marcii din Milano.
Pentru moment, cei de la Alfa Romeo nu au anuntat daca numele viitorului 159 va fi desemnat in amintirea unui model istoric sau va fi format tot din cifre.Dupa cum stiti, modelele Brera si Spider au fost create ca o completare la gama 159 tot de cei de la Giugiaro. Italienii de la Pininfarina au fost responsabili de asamblarea lui Brera, asa ca lupta pentru succesorul acestui model si coupe-ul si roadster-ul aferent va fi cel putin interesanta, mai ales daca luam in vedere faptul ca Bertone va aduce propriul sau concept in aceasta lupta.
Via | Leftlane
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Alfa Romeo in Romania
-
Alfa Romeo 4C Preţ: 66.960 €
-
Alfa Romeo 4C Spider Preţ: 76.880 €
-
Alfa Romeo Giulia Preţ: 33.825 - 73.185 €
-
Alfa Romeo Giulietta Preţ: 21.619 - 29.750 €
-
Alfa Romeo Stelvio Preţ: n/a - 96.250 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
Audi a lansat două versiuni de bază noi pentru modelul său electric de clasă executive A6 e-tron. Noile versiuni primesc tracțiune spate, respectiv tracțiune integrală, dar și o autonomie de până la 716 kilometri. (31.10)
-
Porsche a dezvăluit oficial noul facelift pentru 911 Carrera T. Această versiune este dedicată puriștilor și primește doar o cutie manuală. (31.10)
-
Skoda a prezentat oficial noul Kodiaq RS, versiunea de performanță a SUV-ului. Noul model primește elemente vizuale specifice, dar și un motor mai puternic, de 265 de cai putere. (30.10)
Bmw seria 3 de 2.0 diesel de 177 de cai fuge mai rpd 0-100 decat 2.4 210 cai de la afla :))))
2.0 aspirat de la bmw 150 de cai fuge mai rpd decat 2.0 166 cai de la alfa....
Motoarele ca motoarele, dar c m-a facut sa iau bmw si nu alfa... calitatea materialelor si finisajele.. la 159 am vazut cum s-a desprins clantza :))
Mult de tot.
Ei nu reisesc sa se apropie nici macar de japonezi, asa ca mai au ani-lumina.
Iar motoarele Alfa, Maserati, Ferrari, nu cred ca au rival.
Pe de alta parte mai "balanel" tu te auzi ce spui cand zici ca "Mai au mult nemtii pana sa faca masini ca italienii" si "Ei nu reisesc sa se apropie nici macar de japonezi"? E un lucru recunoscut peste tot in lume ca fiabilitatea este caracteristica de baza a masinilor nemtesti, dar si japoneze. Tu te trezesti sa fi contra curentului, insa n-ar placea sa ne aduci si ceva argumente in sprijinul acestei afirmatii!!!!!!!!!
Iar finisajele la treiar in interior parca-s plastic de oua kinder. Oribile...tocmai de aia mi-am luat alfa si nu bmw ;))...nu suport oul kinder.
Cum sa compari 156-le cu E90 ..pai sunt de generatii diferite..in timp toate masinile au capatat greutate datorita dotariilor si masurilor in plus de siguranta. Compara cu un model din acelasi an. 159 e mai lent ca un E90.
Singurul avantaj al alfei, este designul , specialitatea casei la italieni... 159 este superba..de asta am si vrut sa cumpar versiunea TI, de fapt e singurul alfa care merita banii , parerea mea.
Tipul cu ou kinder, sa vii sa iti arat pe masina mea E60 seria 5 bmw materiale cum nu a vazut ALFA vreodata :P, si sa nu zic de modul cum sunt imbinate piesele, si ergonomia.. e altceva la nemti.
Criss.. sunt perfect de acord cu tn;)
Offtopic: treaba cu motorul de... si de... si de... o fac SSAngYong si alte firme de renume, care asambleaza (!).
Pues va zic eu grupul fiat dupa care toate marcile copiaza sau cer patentele ca sa desarolleze cea ce grupul fiat introduce .
oNOUA CONCEPTIE DE MOTOARE vor iesi cu modelele noi de alfa pues en diesel los multiair (mas o menos common rail3) si in benzina los nuevos tbi i si no creeis buscar en el santo GOOGLE ca pentru asta e.
Asa ca nu mai vorbiti de nemti si japonezi ei ce fac desarollaza cea ce Fiat lanseaza.nu stiu cine are mai mare merit?????
CUM ESTE VORBA ACEEA:
BMW-UL E FACUT SA-L CONDUCI, MERCEDESUL II FACUT SA FII CONDUS, IAR ALFA II FACUTA SA FIE ADMIRATA
CE POATE FII MAI FRUMOS SA VEZI O ALFA 159, BRERA SAU SPIDER ROSIE CAND TRECE PE LANGA TINE
TOT RESPECTUL PENTRU EI.
Cat despre design, Alfa a castigat premii. BMW NU.
La interior stie toata lumea ca italienii stau mai prost la calitatea executiilor. Dar din cate stiu directorul de calitate de la Bmw lucreaza acum pt Alfa, asa ca... sigur va fi mai bine.
Daca masinile sunt proprietate personala si nu de firma sau ale prietenilor...BMW a venit mai des fratilor..motor fisurat si treburi nasoale nu scartait de nu stiu ce geam..Ati mers cu ea? 2.4 Mjet 210 Cp ..foarte tare...o senzatie..un bord de ramai masca..nu cred ca BMW 3 e mai tare...nu are nimic spectaculos si chiar este un "ceva "tare tehnologic...dar o Alfa :-)...e o Alfa.SI stiu oameni care au renuntat la BMW .
e si o vorba ..sa ai alfa e ca si cum ai avea o prietena stripteuza....toti de barfesc dar toti te invidiaza..........
Alfa e alfa si atat ....cine vrea isi ia, cine nu, inapoi in turma....vw, bmw, opel....sunt mai bune, mai fiabile, mai frumoase......sa vorbesti ca sa te afli in treaba e usor....se pare ca e cea mai buna insusire a multora dintre noi....apropos...multi le-au condus doar pe internet......ha..ha
Inca mai visez la o Alfa pe care am condus-o si tipa ca o isterica de parca fiecare evacuare dupa arderea benzinei lansa cate o rafala de uzi dar de fiecare data ma trezesc din vis si imi aduc aminte cat de tare mi-a batut inima de bucurie cand am condus mai tare un BMW.
Alfa, te rugam sa redevii o masina buna ca sa avem odata o ceva si bun si frumos.
italiencele sunt ca amantele...si nu toti isi permit una...:)cam asta e diferenta fata de gandirea de turma si mentalitatea retrograda, din pacate apartinand pustilor care se uda auzind 3 litere sau vazand 4 cerculete...VW e bun frate si bemveu' rupe tot...da haudi e haudi...
din respect pt istoria Alfa, ramaneti la ce aveti sau visati acum...e mai sanatos asa...:)