Alfa Romeo a luat-o de la zero și va avea o gamă cu opt modele

de Sebastian Toma
Marti, 27.10.2015
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Șeful Alfa Romeo se declară încrezător de succesul mărcii în viitor și confirmă planurile care implică o gamă cu opt modele, de la noul Giulia până la SUV-uri și berline de clasă mare.

Esential 8 modele va avea gama Alfa Romeo în anii următori, cu tot cu proaspăt lansatul Giulia. MiTo nu va primi un înlocuitor.
Alfa Romeo se pregătește de lansarea a alte șapte modele în următorii ani, care promit să asigure o gamă de succes pentru constructorul italian. Harald Wester, CEO-ul mărcii din Milano, a declarat într-un interviu acordat britanicilor de la Autocar că producătorul a a trebuit să pornească de la zero pentru relansarea comercială. Primul model din ofensiva de viitor a mărcii italiene este Giulia, berlina de clasă medie care va debuta comercial în 2016. Platforma cu propulsie spate a lui Giulia, numită Giorgio, va da naștere mai multor modele din oferta italienilor. Pentru moment, italienii nu au specificat câte din cele opt modele viitoare vor folosi variațiuni ale platformei tehnice Giorgio.

Pentru moment, știm că italienii vor dezvolta un SUV pe platforma noului Giulia, urmat de o berlină de clasă mare.

Harald Wester a confirmat deja că Alfa Romeo MiTo nu va primi un succesor, acest segment de piață având vânzări prea slabe pentru a justifica investiția într-o nouă generație. Într-o situație similară se află și Alfa Romeo 4C, despre care nu există niciun detaliu privind un succesor și care nu este un succes de vânzări. În cazul lui 4C, situația este explicată prin faptul că este un model de nișă, iar italienii ar putea să-l mai păstreze câțiva ani în producție pentru a atrage clienții din segmentul respectiv.

Urmareste Automarket
Planurile de viitor ale mărcii Alfa Romeo nu prevăd o investiție în motorsport, șeful mărcii italiene precizând că această abordare nu mai aduce rezultate comerciale precum în deceniile trecute.
În ciuda renunțării la implicarea viitoare în orice ramură a sporturilor cu motor, șeful Alfa Romeo promite că toate modelele din ofertă vor fi plăcute la condus inclusiv pe circuit. Din viitoarea gamă care va avea opt modele, italienii vor realiza volume mari de vânzări cu șase modele. Împreună, cele opt produse ale gamei Alfa Romeo trebuie să atingă un volum de vânzări de 400.000 de unități pe an până în 2018, de cinci ori mai mult decât rezultatul comercial al anului 2014.

Via Autocar

Comentarii (17)

  • Despre Giulietta RWD nimic? 4C e un succes la vanzari, din moment ce lista de asteptare pentru livrarea unui 4C nou e foarte mare, livrarea se face la peste un an din momentul comenzii. Sigur ca numerele in sine sunt mici, e o masina de nisa, nu una gandita sa vanda sute de mii de exemplare anual...dar se vinde peste asteptarile lor, din moment ce nu fac fata cu productia
    8 2
  • schumi
    Alfa Romeo TREBUIE sa se intoarca in motorsport.
    13 3
  • schumi
    Pentru participare in curse se pot gasi solutii, inclusiv colaborarea cu firme specializate in prepararea masinilor de curse. Trebuie doar sa vrei. Ar fi o gresala de marketing uriasa daca Alfa nu s-ar intoarce in lumea curselor, acum cand mai toate brandurile auto cauta dimpotriva, sa se implice cat mai mult in sport. Deci pt Alfa trebuie DTM (Europa) si Indycar (America). Am zis! ;)
    6 2
  • Scorpionul_negru
    Daca vor fabrica masini ca cea din imagine, o sa aiba vanzari slabe spre deloc. Noile Alfa sunt horror ! Unde e 159 ? Unde e Brera ? Nici simpaticul Mito nu va mai fi...adica nu vor mai face masini frumoase ! O sa fie anoste si le vor cumpara doar necunoscatorii. Fanii adevarai vor cauta SH-uri in stare buna !
    7 17
  • parca asa ziceau si acum 4 5 ani cand au lansat MiTo...
    4 4
  • ce naiba sa caute Alfa in DTM? stii macar ce inseamna acronimul asta?
    6 4
  • @mog: Alfa are o traditie bogata in turisme, si chiar si in DTM, unde au concurat cu succes in anii 90
    4 1
  • Mog, pai ce sa caute ? Doar sa castige, cum a facut-o in '93 . Da , a castigat Deutsche Tourenwagen Meisterschaft ( DTM ) , in vechiul format , de pana in 2000.
    Acum, din pacate , DTM nu mai are statut de campionat international ; mult mai disputat si mai interesant ( prin prisma nr de participanti- constructori ) este WTCC , competitie in care , de asemenea, Alfa a facut istorie ( ETCC/WTCC).
    7 2
  • din 2000 nu a existat alta marca in afara de cele 4 nemtesti. daca ar fi sa se intoarca cineva, sa se intoarca Opel. Alfa sa se duce in WTCC...
    3 3
  • *duca
    stiu f bine traditia DTM, eu vorbesc de ce e acum.
    1 3
  • schumi
    Alfa nu mai are ce sa caute in WTCC care este demult un campionat "socialist" (toti trebuie sa castige). DTM e cu totul altceva. Numai simpla participare in acest campionat aduce un plus enorm la imagine. Sa speram ca se va intampla.
    3 3
  • eu prefer DTM cu nemtoaice si atat.
    2 3
  • @AlfaR - timpul de asteptare pentru un 4C nu prea are legatura cu succcesul. Alfa trebuie sa vanda multe masini, nu trebuie sa tinteasca spre exclusivitate.
    Sper doar ca Giulia sa aiba succes, versiunea QV arata bine. Este o parere personala, dar problema cea mai mare pe care o are Alfa Romeo este imagina, care este a unei masini lipsita de fiabilitate.
    2 2
  • Timpul de asteptare are legatura cu faptul ca vanzarile au depasit predictiile constructorului, altfel nu exista un timp de asteptare de 18 luni in USA.

    4C singur nu poate sustine Alfa, dar se vinde foarte bine pentru o masina de nisa. Grosul trebuie sa vina de la Giulia, si mai ales de la viitorul SUV.

    Problema de imagine e una existenta in Europa, in SUA si China nu exista mentalitatea asta si majoritatea comenzilor oricum de acolo se asteapta. In Europa, e doar o chestiune de timp pana se va redresa. Giulietta e o masina care sta foarte bine la fiabilitate, si nici 159 n-a fost deloc rau. Nu mai sunt problemele de la seriile 147/156/GT, sau de la modelele mai vechi. Din pacate, e nevoie de timp pentru a corecta imaginea asta
    4 3
  • "Alfa Romeo MiTo nu va primi un succesor, acest segment de piață având vânzări prea slabe pentru a justifica investiția într-o nouă generație." M-a facut sa rad copios. Clasa mica se vinde ca painea calda, dar daca ai un model praf, degeaba
    4 2
  • Cred ca si-au luat revansa pentru farurile prea mici de la GTV si de la 166 initial.
    E stridenta. E urata. E exagerata. E ca o fata frumoasa de liceu, machiata exagerat pentru a parea matura. Trasaturile prea accentuate ii vor da un iz respingator.
    3 1
  • alfa e un brand cu masini frumoase ,din toate punctele de vedere!
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru