Pentru moment, știm că italienii vor dezvolta un SUV pe platforma noului Giulia, urmat de o berlină de clasă mare.
Harald Wester a confirmat deja că Alfa Romeo MiTo nu va primi un succesor, acest segment de piață având vânzări prea slabe pentru a justifica investiția într-o nouă generație. Într-o situație similară se află și Alfa Romeo 4C, despre care nu există niciun detaliu privind un succesor și care nu este un succes de vânzări. În cazul lui 4C, situația este explicată prin faptul că este un model de nișă, iar italienii ar putea să-l mai păstreze câțiva ani în producție pentru a atrage clienții din segmentul respectiv. Planurile de viitor ale mărcii Alfa Romeo nu prevăd o investiție în motorsport, șeful mărcii italiene precizând că această abordare nu mai aduce rezultate comerciale precum în deceniile trecute. În ciuda renunțării la implicarea viitoare în orice ramură a sporturilor cu motor, șeful Alfa Romeo promite că toate modelele din ofertă vor fi plăcute la condus inclusiv pe circuit. Din viitoarea gamă care va avea opt modele, italienii vor realiza volume mari de vânzări cu șase modele. Împreună, cele opt produse ale gamei Alfa Romeo trebuie să atingă un volum de vânzări de 400.000 de unități pe an până în 2018, de cinci ori mai mult decât rezultatul comercial al anului 2014.Via Autocar
Acum, din pacate , DTM nu mai are statut de campionat international ; mult mai disputat si mai interesant ( prin prisma nr de participanti- constructori ) este WTCC , competitie in care , de asemenea, Alfa a facut istorie ( ETCC/WTCC).
stiu f bine traditia DTM, eu vorbesc de ce e acum.
Sper doar ca Giulia sa aiba succes, versiunea QV arata bine. Este o parere personala, dar problema cea mai mare pe care o are Alfa Romeo este imagina, care este a unei masini lipsita de fiabilitate.
4C singur nu poate sustine Alfa, dar se vinde foarte bine pentru o masina de nisa. Grosul trebuie sa vina de la Giulia, si mai ales de la viitorul SUV.
Problema de imagine e una existenta in Europa, in SUA si China nu exista mentalitatea asta si majoritatea comenzilor oricum de acolo se asteapta. In Europa, e doar o chestiune de timp pana se va redresa. Giulietta e o masina care sta foarte bine la fiabilitate, si nici 159 n-a fost deloc rau. Nu mai sunt problemele de la seriile 147/156/GT, sau de la modelele mai vechi. Din pacate, e nevoie de timp pentru a corecta imaginea asta
E stridenta. E urata. E exagerata. E ca o fata frumoasa de liceu, machiata exagerat pentru a parea matura. Trasaturile prea accentuate ii vor da un iz respingator.