Alfa Romeo a atins ţinta de vânzări pentru Giulietta în 2010
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Oficialii Alfa Romeo au anunţat că au vândut şi livrat 39.800 de unităţi Giulietta în decursul anului 2010. Deşi volumul realizat nu este tocmai impresionant, ţinta de vânzări a modelului italian era de 40.000 de unităţi pentru 2010, ceea ce înseamnă că Giulietta a fost la doar 200 de unităţi distanţă de atingerea respectivului obiectiv. Pentru 2011, cei de la Alfa Romeo au planuri mari pentru Giulietta, aşteptând să vândă aproximativ 100.000 de unităţi, de două ori şi jumătate mai multe decât au vândut în decursul a nouă luni din 2010.
Italienii nu au lansat încă modelul Giulietta pe pieţele din America de Nord şi Asia, dar debutul versiunilor dedicate este aşteptat în următorii ani. Pe piaţa din America de Nord este pregătit debutul versiunii Chrysler a lui Lancia Delta, dar apariţia unei versiuni Dodge a lui Giulietta nu este exclusă. Practic, italienii trebuie să vândă de două ori şi jumătate mai multe unităţi Giulietta decât au vândut în 2010 pentru a atinge obiectivul departamentului de vânzări.
În 2010, Alfa Romeo a vândut 110.218 unităţi.
Italienii se aşteptau să comercializeze aproximativ 120.000 de unităţi pe piaţa din Europa, dar nu au reuşit să atingă respectivul obiectiv în decursul anului care tocmai s-a încheiat. Piaţa din Germania s-a dovedit a fi interesată în mod special de produsele Alfa Romeo, dar acest lucru poate fi explicat şi prin creşterea de 113.5 procente a acestei pieţe faţă de anul 2009.Via | Motori.it
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Alfa Romeo in Romania
-
Alfa Romeo 4C Preţ: 66.960 €
-
Alfa Romeo 4C Spider Preţ: 76.880 €
-
Alfa Romeo Giulia Preţ: 33.825 - 73.185 €
-
Alfa Romeo Giulietta Preţ: 21.619 - 29.750 €
-
Alfa Romeo Stelvio Preţ: n/a - 96.250 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
DS a publicat primele imagini oficiale cu un viitor SUV coupe electric. Noul model, al cărui nume nu a fost încă dezvăluit, promite o autonomie de 750 de kilometri. (21.11)
-
Hyundai a dezvăluit oficial noul său etalon, Ioniq 9. Acesta este un SUV electric cu 3 rânduri de scaune și este cel mai avansat model din actuala gamă a mărcii sud-coreene. (21.11)
-
BMW a anunțat oficial că a produs primele prototipuri de teste ale viitorului Neue Klasse X. Vehiculele destinate testelor au fost produse în Ungaria, la uzina de la Debrecen. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
@subiect . . .. cam visatori oamenii astia cu cifrele de vanzari din dreptul coloanei cu "dorinte de craciun". Pana nu isi extind piata de desfacere nu cred ca au cum sa vanda atatea masini .Sa nu uitam ca Alfa poarta un stigmat destul de grav - sunt considerare "nefiabile" in cultura populara. Pana cand sentimentele astea de refuz din start, din partea potentialilor clienti, nu vor fi atenuate un pic, nu ii vad pe cei de la Alfa depasind cu 250% vanzarile dintr-un an anterior ;)
De unde stii cat profit aduce "o alfa de 25000"? Ai si tu date concrete sau doar iti place sa scrii?
Daca ne uitam in urma, as zice ca nici o alfa nu prea aduce profit dat fiind ca in ultimii 10 ani alfa a produs o gaura de vreo 4 miliarde de Euro...