Alfa 8C Competizione la Paris
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Prezentat in prima faza ca macheta la Salonul Auto de la Frankfurt in 2003 si apoi ca adevarat concept (la Concursul Villa d’Este 2004) si ca versiune Spider (la Concursul de Eleganta de la Peeble Beach 2005), Alfa Romeo 8C Competizione a devenit in scurt timp cel mai asteptat model italian. Iata cateva imagini surprinse pe strazile unui orasel italian de munte, in timpul unei plimbari de proba dinaintea lansarii oficiale ale viitorului membru Alfa Romeo, la Salonul Auto de la Paris.
Pentru a constientiza importanta acestui proiect pentru constructor, trebuie spus ca in momentul anuntului lansarii modelului in productia de serie, in fata presei au iesit Antonio Baravalle (boss-ul Alfa Romeo) si Sergio Marchionne (presedintele Fiat Auto), doua nume grele, care au garantat astfel reusita viitorului model.
Alfa 8C Competizione va fi asamblat pe baza unui sasiu spaceframe “imbracat” cu fibra de carbon si va fi motorizat cu propulsoare comune cu cele ale viitoarelor modele Maserati, cel mai notabil fiind un V8 de 4.7 litri care va dezvolta intre 460 si 500 de cai putere. Asta in conditiile in care conceptul nu avea “decat” un V8 de 4.2 litri si 450 de cai.
In sfarsit, cei 500 de cai se vor putea exprima la adevarat lor valoare in conditiile in care masa modelului italian se va situa undeva in jurul a 1400 de kilograme. Performantele nu vor intarzia: viteza maxima se va situa undeva in jurul a 310 km/h iar acceleratia de la 0 la 100 km/h va avea loc in 4.5 secunde.Volumul productiei va urca la 500 de exemplare pe an, pretul anuntandu-se undeva in jurul a 130.000-150.000 de euro. Lansarea europeana va avea loc la Salonul Auto de la Paris, Alfa 8C Competizione fiind apoi modelul prin intermediul caruia Alfa Romeo va forta revenirea pe piata din Statele Unite. Lansarea peste ocean va avea loc la Detroit, in luna ianuarie.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
DS a publicat primele imagini oficiale cu un viitor SUV coupe electric. Noul model, al cărui nume nu a fost încă dezvăluit, promite o autonomie de 750 de kilometri. (21.11)
-
Hyundai a dezvăluit oficial noul său etalon, Ioniq 9. Acesta este un SUV electric cu 3 rânduri de scaune și este cel mai avansat model din actuala gamă a mărcii sud-coreene. (21.11)
-
BMW a anunțat oficial că a produs primele prototipuri de teste ale viitorului Neue Klasse X. Vehiculele destinate testelor au fost produse în Ungaria, la uzina de la Debrecen. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Comentarii (0)