Alan Mulally: "Ford nu vrea parteneriate"

De Robert Gherghe
Publicat Miercuri, 14.11.2007
Alan Mulally, CEO-ul Ford, a declarat ca el nu crede in parteneriate intre producatorii auto.

Esential

104 ani au trecut de cand celebrul Henry Ford a pus bazele companiei americane.

Tot mai multi producatori auto cauta sa realizeze parteneriate cu alte companii pentru a reusi sa controleze un segment cat mai mare din piata auto.

Judecand putin aceasta chestiune ne vin in minte doua mari exemple, unul pozitiv si unul negative. Parteneriatul Renault-Nissan poate fi trecut ca unul pozitiv, niponii redresandu-se financiar dupa ce au intrat in conjuctie cu francezii.

Exemplul negative vine din partea mult-mediatizatului caz DaimlerChrysler, mariajul dintre Mercedes si Chrysler s-a transformat intr-un dezastru pentru cei din urma si a adus pierderi imense si germanilor.

Vizavi de acesta chestiune, CEO-ul Ford, Alan Mulally, a declarat ca gigantul pe care il conduce nu are nevoie de un parteneriat cu un alt producator. Mulally a mai declarat ca el nu crede in parteneriate, deoarece preocuparile unei companii ar fi afectate de prezenta companiei aliate si a subliniat ca in cinci ani Ford va reveni pe val, fara sa fie nevoie de o alianta strategica. CEO-ul Ford a continuat spunand ca Ford se axeaza pe dezvoltarea brandurilor din portofoliul sau si nu pe mariaje cu alte companii auto.

Taguri: Ford

Comentarii (1)

  • Marius
    Proverb
    Cine se arde odata cu ciorba, a doua oara sufla si-n iaurt. :P
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru