Al treilea Logan: Van
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Dupa ce acum trei saptamani a lansat cu mare fast versiunea break a lui Logan, botezata MCV, cei de la Dacia se pregatesc sa prezinte, in primavara anului viitor, al treilea exponat al gamei: Logan Van.
Logan Van (numele este relativ si neoficial) va fi, asa cum ne arata aceste imagini surprinse de unul dintre userii reno.ro si daciaclub.ro, cele mai importante forumuri dedicate celor doua marci, un MCV ale carui suprafete vitrate vor lasa loc unor panouri din tabla specifice unei utilitare. Logan Van va spune adio si celebrei modularitati sau celor sapte locuri, oferind in schimb un volum enorm si perfect plat de incarcare. In mod normal, noul model se va adresa firmelor de distributie care se vor arata deceptionati de spatiul intern al recent lansatului Skoda Praktik.
Totul pentru un pret, ca de obicei, accesibil.
Credit foto: www.reno.ro, www.daciaclub.ro
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Fotospion
-
Au apărut primele imagini cu noul Seat Ibiza facelift. Noua versiune actualizată a modelului subcompact spaniol va debuta mai târziu în acest an. (27.03)
-
Au apărut primele imagini spion cu viitorul Audi Q9. Acesta va fi cel mai mare SUV al mărcii germane și va avea un motor hibrid. (24.03)
-
Au apărut o serie de fotografii spion cu viitoarea versiune electrică a lui Mercedes-Benz GLC. Noul model va fi lansat în 2026 și promite o autonomie de aproximativ 650 de kilometri. (03.03)
-
Prețuri noua Mazda 6e în România: start de la 43.500 euro
-
Deschizător de drumuri
-
Noul Renault 4 electric poate fi comandat în România: start de la 28.900 de euro
-
(P) Programul Rabla 2025: Cum să-ți schimbi mașina cu ajutorul finanțării 123Credit.ro
-
FOTOSPION: Primele imagini cu viitorul Seat Ibiza facelift
Sigur...razboiul nu e inca pierdut, dar prea multe batalii a pierdut parca pana acum loganul nostru cu design arhaic si performante "obosite" - creatia ganditorilor de la Renault - Dacia in fata skoditei operate si antrenate motric de doctorii nemti si cehi. Oricum probabil ca mai avem ceva timp de asteptat pana ai nostri vor fi gata sa ne incante cu o MASINA autohtona si nu doar cu un vehicul...
Sper ca firma "DACIA" sa nu se umple de ridicol.
Jenant, jenant
Sa stii ca toate masinile de la "gabori" sunt platite de MAI
P.S. - Nu lucrez la Dacia.
DENUMIRE BENGOASA VANDRIC LOGAN.
CIMITIRUL BELU ALEEA 13 (TACERII)POZITIA 69 MAI SUS DE GICXA PETRESCU.ASTEPT OFERTELE VOASTRE DE FINANTARE PRIN CENUSA LEASING SA.
La o masina nu e de ajuns ca podeaua sa fie plata,
soferu e bine sa vada in spate -cum o sa vada prin tabla?, cum o sa descarce marfa cand e parcat lateral intre doua masini;
Si apoi eu am facut drive test cuc el mai puternic break benzinar: cu 4 oameni de 70kg fiecare abia accelera la campie (cu pedala la max: cum o sa suie asta dealurile incarcata nu stiu !!!!)
nu-mi vine sa cred ce vad.....
de fapt ajung sa cred ca majoritatea celor care posteaza aici sunt adolescenti visatori care se si vad conducand un ferari sau mai stiu eu ce..... TREZIREA!
Daca noi ca romani, nu ne mandrim cu masina noastra nationala care se vinde in toata Europa.. atunci cine sa se mandreasca..? francezii? alte popoare er fi bucuroase sa aiba chiar si bicicleta lor nationale... de ex bulgarii nu au in prezent nici macar atat...
DACIA este MASINA. si inca una foarte buna..
Raportul pret/calitate cel mai bun din intreaga Europa.. si Dacia se vinde bine.. ca painea calda... ganditi-va ca Dacia se fabrica inca pe baza de comenzi... si nu deovedeste DACIA sa fabrice acum cata cerere are....
P.S. Nu lucrez la Dacia!
PS - nici eu nu lucrez la dacia :))
Mentionez ca prefer sa cumpar Logan ca muncitorul roman este beneficiarul salarului si din impozit parintii nostrii au pensiile, dar daca cumpar o masina fabricat in germania, sau cehia.... (nici nu ne primesc la lucru)
Dealtfel, am avut o FABIA! Dupa 35 mii de km in primul an ma lasat la Paris fara amtrebuia sa platesc reparatiile. Abia am reusit sa-l vand ca avea probleme si la panoul electric, Sa lasam pe cei din occident!!
De altfel si mie imi place LOGANUL si la fel e TELEMEAUA, MICII si MAMALIGA ele sunt averea noastra. Nici neamtu na tradat berea si leberul, sau francezul cogniacul sau parfumul lui. Atentie!!!! ceea ce cumparam de la ei aduce profit lor nu noua!!! Bine zice Petre ca banii sa ramana acasa.
(A)i
(C)ap
(I)a-ti
(A)alta,
No comment!
nu am probleme merge
pentru cine vrea performanta.......poate da ,se merita comentarile.Dar cand noi nu avem unde circula.
La ce sa bag bani in una benga si sa o rup prin gropi.
Trebuie sa am chimical la creier.
Cand o sa avem drumuri o sa critic si eu,dar pana atunci am sa-mi scot palaria in fata acestei masini.La ce bani am dat pe ea se merita..
loganuri in firma -Van 1,4 Mpi ,Van 1,6 Mpi , MCV 1,6Mpi doua din
ele din 2007 , au km aprox 80.000 ,cite una , nu am avut probleme
deosebite cu nici una din ele ,sint foarte stabile ,super consum,
cel de 1,4 este mai lenes dar daca te obisnuiesti cu ea e super.
MCV -ul a circulat pe autostrazile din Ungaria,Austria,Germania,
Italia,Spania si tin sa va anunt ca sa descurcat de minune.
Eu va recomand tuturor aceasta masina !