În timp ce granzii Mercedes-Benz, BMW și Audi se luptă în continuare în vârful ierarhiilor de vânzări din zona premium, Volvo recuperează din timpul pierdut sub umbrela celor de la Ford și reușește să-și bată an după an recordurile all-time de vânzări.
Anul 2018 nu va fi o excepție, Volvo înscriindu-se după 10 luni pe ultima turnantă în al cincilea an consecutiv de creștere a vânzărilor la nivel mondial. În primele 10 luni ale lui 2018, suedezii au vândut 526.062 de mașini în toată lumea, o creștere efectivă de 14% comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. În luna octombrie, vânzările Volvo au totalizat 53.509 mașini, un plus de 11.8% față de octombrie 2017.
Toate regiunile importante pe care este prezentă marca au contribuit la creștere. În SUA, Volvo a crescut cu 4.6% în octombrie, în China cu 3.2%, în timp ce Europa a resimțit cea mai serioasă creștere: +12.2%.
La nivel de modele, Volvo XC60 rămâne cel mai vândut model al brandului scandinav, adunând 152.895 de unități în primele 10 luni ale anului. În clasamentul pe modele urmează XC90 (77.625 unități), V40 (65.238) și noul XC40, cel mai mic SUV al gamei (47.811 unități).
La nivelul industriei, Volvo se află pe locul al patrulea la vânzări în clasamentul mărcilor premium, la o distanță încă apreciabilă față de "triada" germană.
Deși Mercedes-Benz, BMW și Audi nu au comunicat încă cifrele de vânzări pe primele 10 luni, rezultatele din ultima perioadă indică faptul că Volvo se menține la aproximativ 25-30% volumul de vânzări al fiecăreia dintre cele trei branduri germane premium.via Volvo
Comentarii (1)