Atunci când apele păreau să se calmeze și pentru Takata, furnizorul japonez de airbaguri care a fost nevoit să recheme câteva milioane bune de produse din cauza unor probleme de funcționare, un alt caz inflamează opinia publică.
În urmă cu numai câteva zile, o adolescntă din Texas a decedat în urma deschiderii defectuoase a unui airbag Takata. Șoferița, în vârstă de numai 17 ani, conducea un Honda Civic produs în 2002. Din nefericire nu a avut suficient timp să frâneze și să evite coliziunea cu posteriorul unui Honda CR-V care se oprise să facă stânga.
O coliziune ușoară, care se întâmplă de mii de ori într-o sigură zi, în orice colț al globului. De această dată însă, ea a fost fatală pentru șoferița de 17 ani. Asta pentru că airbagul Takata instalat pe Honda Civic s-a deschis defectuos. Iar șrapnelul rezultat din explozie a secționat artera carotidă a tinerei.Deznodământul tragic a fost comentat și de poliția locală, venită să constate accidentul: ”Mașina a suferit daune moderate. În mod normal, oricine ar fi trebuit să coboare nevătămat din această mașină.”
Este și mai grav faptul că șoferița fusese notificată de mai multe ori de Honda în privința airbagului defect și fusese invitată în service pentru a-i fi înlocuit. Se pare că tânăra a ignorat recall-ul constructorului nipon.
Statistica airbagurilor defecte produse de Takat a devenit îngrijorătoare: 10 oameni au murit în Statele Unite din cauza declanșării necorespunzătoare. Nouă dintre aceștia conduceau modele Honda.În urma acestui ultim accident, NHTSA (organizația americană de reglementare a siguranței în trafic) le-a cerut producătorilor auto să intensifice procesele de rechemare în service și să își someze clienții.
Faliment si puscarie tati!
despre ignorarea notificarii nu discutam (subiect sensibil). Informatia e disponilbila oricand in societatea moderna....urmarea nefericita ne obliga sa tragem invataminte si responsabilizare.
Clar ca si soferita are o responsabilitate, dar asa ceva n-ar trebui sa se intample de la bun inceput.
Macar de murea pe loc, nu ca un animal sacrificat in preajma sarbatorilor de Craciun. Groaznic.
Totusi pana la urma ajung la concluzia ca un Tico fara airbaguri este mai sigur decat un ''lacshory'' car cu 1001 airbaguri, nu mowgli ? :D
@Adrian_68: Daca tie ti se pare ca in prezent masinile sunt la fel, ce sa mai zicem de viitorul electric al industriei auto? Motorul electric e doar unul, ce diferente vor fi intre motoarele masinilor viitoare?
Cum e cu perfectiunea japoneza?
Acum esti mucles, nu apari pe aici.
Prostia ucide...
"sa-i tinem pumnii"
@maverick...ba da, "unii" au observat
Tu esti cel care face aici un ghivechi de plusuri si minusuri date comentariilor tale, nu eu :DDDD
Si faptul ca VW are probleme din cauza japoneziilor, asta nu e ceva rau la adresa VW, ci tot a japoneziilor. Nu prea le ai cu logica. S-au increzut si cei de la VW intr-un Madalescu de-al lor si uite unde au ajuns... sa aiba bube in plus
Si nu mai fiti ipocriti cu dieselgate-ul vietii, ca nu-i ca si cum Toyota voastra 2.0 diesel scoate papadii si panselute pe toba, sau sunt construite din rumegus, lipit cu scuipat de caprioare.
La cate rahaturi mancam, bem, atingem si respiram zi de zi, cred ca dieselegate e una dintre cele mai mici probleme ale noastre.
Americanii, rusii si francezii au detonat mii de bombe nucleare, asa... de distractie, si veniti mie sa-mi cantati ca muriti de dieselgate. Se varsa tone de petrol in oceanele noastre si se defriseaza hectare de paduri, dar voi n-aveti aer de la TDI-ul lu' vecinu. Ba, sunteti penibili, inconstienti si/sau ignoranti.
Ar trebui sa intelegi ca-ti spun ce-ti spun, fiindca vreau sa nu mai fii cu ochelari de cal si sa te minti spunandu-ti ca japii is cei mai tari, indiferent ce kkt fac.
@mowgli , problema e ca se moare de cancer si alte boli chiar de la 20-30 ani , sau varste destul de fragede. Nu de putine zile se vorbea de un adolescent de 14 ani cu tumoare . Eu nu sunt adeptul motoarelor diesel, si nici nu am cumparat sau voi cumpara vreodata o masina cu aceasta motorizarea ( kit ca este de la Toyota sau alt producator nipon ) . Prefer in continuare benzinare pana cand hybrizii vor devenii mai accesibili ca pret. Rahaturile alea pe care le ''mancam , bem'' nu ni le baga nimeni fortat pe gat. In schimb oxidul de azot il inhalam in mod ''programat''. Otrava este lenta si penala , la un moment dat inima poate ceda, cauzand probabil o tamponare in lant cu multi morti ( in cazul in care se intampla la volan ) vs o tamponare cu un deces cum este si cazul cu airbagurile Takata. Problema cu dieselul e ca emite nu doar CO2, ci si alte substante chimice care sunt foarte foarte toxice pt mediu si pt om in special. Emisiile de CO2 sunt raspunzatoare pt cresterea temperaturii globale ( acel efect de sera asupra planetei), insa dieselul propriu-zis emite particule daunatoare pt sanatatea omului DIRECT il afecteaza .
P.S. Sa fii constient ca faci airbagul (care trebuie sa te salveze) mortal, eu cred ca nu mai trebuie sa existi pe piata. A rasuflat si mitul japonezilor.
Dar si acolo o fi altcineva de vina... iliescu poate.:-DDD
http://teknikensvarld.se/honda-cr-v-4wd-system-is-not-working-again-163708/
Deci mult tam tam pentru nimic ! :)
http://www.carcomplaints.com/Toyota/Camry/2007/
Pe site scrie "Evitati-o ca pe ciuma"..."Owners are reporting that their engines are deprived of oil halfway through their maintenance schedules and in some cases the damage is so bad that entirely new engines need to be installed, paid out of pocket."
Mai vrei???
Deci nimic nou!!! Posibil sa te fi luat valu un pic da' nu-i bai, iti trece! :)
Dar si acolo o fi altcineva de vina... iliescu poate.:-DDD
Sau ce spui de "capacitatile offroad remarcabile" ale hondei cr-v, a carei sistem awd nu functioneaza?
http://teknikensvarld.se/honda-cr-v-4wd-system-is-not-working-again-163708/
Consum excesiv de ulei
http://www.carcomplaints.com/Toyota/Camry/2007/
Pe site scrie "Evitati-o ca pe ciuma"..."Owners are reporting that their engines are deprived of oil halfway through their maintenance schedules and in some cases the damage is so bad that entirely new engines need to be installed, paid out of pocket."
Mai vrei???
Sau GT-R la clasa LMP1 si-a luat cea mai rusionoasa bataie de la LeMans. A fost mai slaba decat masinile din clasele inferioare.
Zici ca Nissan se pricepe sa faca o masina mai rapida decat ceilalti constructori "prosti" pe Nur, dar IN CURSE e cea mai penibila.
Ca si cum ai spune "la integrale ma pricep, dar la tabla adunarii mai am probleme".
Hai cu minusurile, sa-mi dispara comentariile, ca vad ca in 5 secunde mia-i dat 4 minusuri la fiecare comentariu.
Daca esti asa corect, raspunde-mi la intrebari.
Daca ai si alte probleme , pune-le pe tapet sa le discutam!
Mentionez ca nu sunt madalescu ! am vazut ca se face confuzie de multe ori si asta poate din cauza faptului ca imp[aratasesc de multe ori punctele lui de vedere.
Uite, ca sa vezi ca am fost fan GT-R, iti trimit un link de care ar trebui sa stii, daca esti fan GT-R si atoatecunoscator in ale automobilului, asa cum pretinzi.
Maine dimineata e prima cursa din SuperGT din acest an. E campiontul japonez de turisme. Participa masinile japoneze, GT-R, NSX, LF-CC, la clasa GT500 si multe altele, printre care si masini europene la clasa GT300.
https://www.youtube.com/user/nismotv2013
Asta e adresa. In anii trecuti au transmis cursa, pe langa multe alte curse. Sper sa o faca si in acest an. Oricum sunt multe despre GT-R.
@@Madalescu ( sau cum te numesti ) . As prefera sa imi demonstrezi si mie prin mijloace directe ori indirecte, cum o Toyota ( sau un model de la oricare alt producator cu garantie de 10-12 ani impotriva coroziunii ) rugineste dupa 2 ani. Altfel voi crede ca esti un ''internet troll'' . Multumesc anticipat !