Aerul conditionat va costa mai mult in Europa
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Aerul conditionat era inainte o optiune de lux. In ultima decada acest lux s-a integrat echipamentul standard al masinilor noi.
Totusi, acest lucru s-ar putea sa dispara in viitorul cel mai apropiat, deoarece Comisia Europeana intentioneaza sa impuna o serie de masuri care sa duca la micsorarea cantitatii de C02 emis in aer de catre masini.
Forul european are in vedere impunerea unor norme de calitate, in ceea ce priveste aerul conditionat de pe masini, lucru care ar duce implicit la scumpirea lui. Inginerii producatorilor auto vor fi nevoiti sa dezvolte noi sisteme de aer conditionat, care sa ajute la reducerea emisiilor de C02 ale masinilor.
Preturile la aerul conditionat al masinilor va creste semnificativ din cauza investitiilor necesare in dezvoltarea unor tehnologii care sa produca aparate climaterice mai performante si mai ecologice.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Mediu
-
Parlamentul European a aprobat oficial noile norme de poluare Euro 7. Noile norme vor introduce limite de emisii de particule rezultate din frâne și anvelope, precum și cerințe minime de performanță pentru durabilitatea bateriei în cazul vehiculelor electrice. (14.03)
-
Parlamentul European a aprobat oficial noile norme de poluare Euro 7, care sunt acum mai blânde față de propunerea inițială. Astfel, noile norme revizuite sunt acum mai apropiate de actualele norme Euro 6. (10.11)
-
Potrivit noilor teste GreenNCAP, Dacia Spring este cea mai eficientă mașină electrică din Europa pe perioada de producție și de utilizare. Mai mult, același test relevă că Ford Puma este mașina cea mai prietenoasă cu mediul la nivel european în clasamentul mașinilor cu motoare termice. (27.03)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- STUDIU: Doar 1% din proprietarii de mașini electrice ar reveni la termice
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
Cam pe orice masina ar fi loc de 2 mp de panou solar, care produce cam 200W, putere suficienta pt a alimenta AC si un sistem de ventilatie.