Adio, Volkswagen Arteon Shooting Brake. Producția modelului ajunge la sfârșit după 8 ani

de Tiberiu Safta
Vineri, 10.01.2025
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Volkswagen Arteon a fost retras definitiv din gamă după o producție care a durat 8 ani. Varianta Shooting Brake tocmai a fost scoasă din producție, la 2 ani după retragerea variantei Sedan.

Volkswagen Arteon, modelul de clasă medie considerat a fi succesorul indirect al vechiului Phaeton, a fost retras definitiv din producție. În 2023, constructorul german a retras varianta Sedan, iar de atunci Arteon a fost disponibil doar în varianta Shooting Brake. Acum, a venit rândul ca și cea de-a doua variantă a lui Arteon, lansată în 2020, să fie retrasă din producție.

Sfârșitul producției lui Volkswagen Arteon are loc cu un an mai devreme decât era planificat inițial. Anterior, Volkswagen anunțase că Arteon Shooting Brake va fi retras din producție în 2026. Modelul a fost produs la uzina mărcii din Osnabruck.

La aceeași uzină este produs și Volkswagen T-Roc Cabriolet, un alt model care are zilele sale numărate. Recent, constructorul de la Wolfsburg a anunțat că varianta decapotabilă a crossover-ului va fi retrasă din producție în 2027.

via Motor1

Comentarii (8)

  • a fost un succes deosebit Arteon asta, nu cred ca in versiune combi am vazut mai mult de 3 bucati, iar berlina maxim vreo duzina, in toti acesti ani de cand se produce.
    3 2
  • Renault Talisman
    Până și eu am reusit sa nu fiu atat de discret.
    2 2
  • Arteon
    Exemplul clasic a faptului ca ceea ce este excesiv devine cat se poate de inutil.
    2 0
  • Banditos
    VW....brake...

    Aaaa, nu asta era masina si configuratia perfecta?
    1 0
  • Cine a considerat Arteon succesorul indirect al lui Phaeton ? Niciodată, Arteon este un Passat ce arată mai bine, Phaeton a fost și încă mai este un Bentley deghizat în VW, ca n-a avut succes este altceva, consider Phaeton apogeul mărcii VW, de atunci si-a tot redus pretențiile ( nu și prețurile), acum doar Touareg mai păstrează ceva în materie de confort .
    2 0
  • numai fitze la masina asta si partea practica neglijata, incepand cu garda la sol minuscula, suspensii sport dure, roti imense cu talon mic, numai bune sa faci pana des, pana la accesul greoi pe locurile din spate si dimensiuni exterioare exagerat de mari pt oras. nu ma mir asadar ca a esuat. passatul, asa insipid la design cum il stim, e de 15 ori mai practic si mai confortabil. si probabil si mai valoros la revanzare. geamurile fara rame nu sunt o prioritate, ci doar fitza inutila.
    1 0
  • Jian de la Calafat
    Arteon s-a vrut o declinare a Passat-ului destinat celor hyperactivi, doar ca VW n-a estimat corect care-i cota de piata a celor care agreeaza sedentarismul designului......
    Nu-s convins ca Arteon este inchegat dpdv estetic mai bine ca Passat, dar pana la urma ramane o chestiune de gusturi.

    @dan_grc
    Phaeton, dupa stiinta mea, se situeaza cu doua clase mai sus(segment D vs segment F), Passat/Arteon fiind "condamnate" sa ocupe un loc important in clasa medie.
    1 0
  • @dan_grc
    Phaeton si Touareg au fost cele mai bune masini scoase vreodata sub marca VW, din fericire pt fanii marcii, Touareg inca mai exista, dar nu pentru mult timp, pesemne
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru