Așa cum bine știi deja, era motoarelor V6 și V8 în cazul câtorva modele de performanță de la Mercedes-AMG este cam apusă.
După ce Mercedes-AMG GLC a renunțat la cele două propulsoare pentru un agregat electrificat de 2.0 litri, aceeași rețetă a fost aplicată acum și versiunii coupe a SUV-ului.
FĂRĂ V6 ȘI V8
Așadar, fă cunoștință cu noile Mercedes-AMG GLC 43 Coupe și GLC 63 Coupe.
Din punct de vedere estetic, a preluat majoritatea elementelor de design ale fratelui său, una dintre excepții fiind, desigur, plafonul plonjat. Și la interior, cele două modele seamănă.
Mercedes-AMG GLC 43 Coupe ascunde sub capotă un motor de 2.0 litri și un sistem mild-hybrid. Ansamblul dezvoltă 421 CP și 500 Nm, iar cel de la volan are la dispoziție, pentru câteva secunde, un surplus de 14 CP.
Tracțiunea integrală și transmisia automată cu 9 rapoarte sunt standard.
Suta de kilometri pe oră este atinsă în 4.8 secunde, iar viteza maximă este limitată electronic la 250 km/h.
De partea cealaltă, Mercedes-AMG GLC 63 S E Performance Coupe este echipat tot cu un motor de 2.0 litri.
Dar, în cazul său, acesta lucrează alături de un motor electric, o baterie și o tracțiune integrală AMG Performance 4Matic+.
Sistemul dezvoltă în total 680 CP și 1.020 Nm. În aceste condiții, repriza 0 - 100 km/h durează 3.5 secunde, iar viteza de top este limitată la 275 km/h.
Prețurile noilor versiuni de performanță ale lui Mercedes-AMG GLC Coupe nu au fost anunțate.
via Mercedes-AMG
Macar mașina va fi mai ușoară decât cu motor v8 sau V6 iar asta până la urmă contează? pentru repriza 0.100.
Cu cât mașina e mai ușoară cu atât are inerție mai mica , sta mai bine pe drum, frânarea este mai buna.
Mașinile alea sport britanice până la urmă aveau până Intr o tonă și cred că până în 100 cp dar senzația era mișto. Din cauza greutății mici cred.