Mazda CX-7, cel mai mare SUV pe care japonezii l-au prezentat în showroom-urile europene, iese din fabricaţie. Lansarea noului CX-5 şi recepţia bună de care s-a bucurat acesta pe principalele pieţe de pe Bătrânul Continent au determinat scoaterea lui CX-7 din lista de modele, motivul principal fiind performanţele slabe la capitolul vânzări.
Mazda CX-7 a fost lansat în Europa în 2007, singurul motor disponibil în acel moment fiind unul turbo pe benzină de 2.3 litri care dezvolta 265 de cai putere, acelaşi pe care Mazda l-a montat sub capota lui Mazda 3 şi Mazda 6 MPS. La doi ani distanţă, Mazda a lansat un motor diesel pe modelul nipon, însă era deja cam târziu pentru un model care şi-a alungat potenţialilii clienţi prin motorul pe benzină gurmand disponibil la lansare.
Nou Mazda CX-5 devine astfel atât înlocuitorul de drept al lui CX-7, cât şi reprezentantul mărcii în zona superioară a segmentului SUV-urilor compacte. Pe pieţele care cer un model de teren mai mare, precum SUA sau Rusia, Mazda va menţine şi modelul CX-9, fratele mai mare al fostului CX-7.
via Autocar
In alta ordine de idei, de ce dramatizam atat? Ce "Adio", plansete si regrete, ca doar nu e vorba de MX-5, genialul roadster al lui Mazda???
E vorba doar de un sifonier culcat, croit un pic mai aerodinamic decat celelalte sifoniere culcate din clasa lui, indiferent de fabricant, dar tot un sifonier ramane, o struto-camila fara sens.