Adio, dar rămân cu tine: CEO-ul Suzuki şi-a dat demisia, dar va rămâne preşedintele constructorului japonez

de Daniel Popescu
Miercuri, 08.06.2016
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Osamu Suzuki a anunţat că demisionează din postul de CEO-ul al Suzuki din cauza scandalului generat de testele necorespunzătoare pentru consum, însă va rămâne în funcţia de preşedinte.

Suzuki a anunţat luna trecută că a efectuat teste necorespunzătoare pentru consumul de carburant în cazul mai multor modele comercializate în Japonia, iar efectele încep să fie resimţite şi în cadrul structurii de management.

CEO-ul Osamu Suzuki a anunţat că va demisiona din funcţie, însă în acelaşi timp îşi va păstra postul de preşedinte. Născut sub numele de familie Matsuda, Osamu Suzuki s-a căsătorit cu nepoata lui Michio Suzuki, fondatorul constructorului japonez, şi a preluat numele de familie al acestuia, ocupând diverse funcţii în cadrul Suzuki începând din 1958.

Urmareste Automarket
Aceasta nu este însă singura schimbare din departamentul de conducere, întrucât vicepreşedintele executiv Osamu Honda a anunţat că se va retrage din funcţie.
Cele două schimbări vor intra în vigoare în 29 iunie şi trebuie aprobate formal şi de acţionarii companiei, care se vor întâlni pentru a supune la vot acest lucru.

Până atunci, Suzuki lucrează la un program de instruire pentru că inginerii să efectueze testele de consum în mod corespunzător.

Via Automotive News

Comentarii (7)

  • O alba-neagra cu ameteala de sake.
    7 3
  • Ar trebui sa ramana la motociclete, care-s excelente. Masinile sunt un surogat. Altii le fac mai bine ca ei.
    4 4
  • esti total pe langa baiete!! suzuki adopta stilul toyota de acu 8-10 ani: masini simple, fiabile si practice la preturi foarte foarte bune, cu echipari foarte generoase chiar de la baza.
    Ce ar trebui sa faca ca sa fie masina buna? sa-i mai puna o roata pe mijloc sa aibe cu totul 5 roti?! :))
    2 4
  • @Andy - am Swift 1.2 . Face toti banii , motorul e fasnet - face suta in 11 secunde , iar masina deja are 100k km si nu scartaie , nu bate , nu troncane . Ce ne facem ? Aaa ... am uitat sa zic ca masina ajunge pana la 7200 rpm in sprint , iar motorul suna fantastic . Altii le fac mai bine ? Cine VW ?
    5 8
  • 11 secunde? Zau?

    http://www.suzuki.ro/autoturisme/modele/noul-swift-5-usi/noul-swift-1-2-glx-mt-5-usi/performante/

    Credeam ca doar Mascarescu abereaza, insa se pare ca-s mai multi.

    Suzuki a avut Samurai, o masinuta excelenta pentru off-road. Am condus asa ceva. Jimny l-a inlocuit, insa in afara de dotari legate de confort, e o masina de soft-road.

    Vitara-ul nou e un mare fiasco dpdv al materialelor folosite. E la acelasi nivel cu Duster. HR-V-ul si CX-3 ii dau clase la toate capitolele. Oricum toate 3 sunt pentru soft-road si oras/autostrada.

    Swift e ok, insa fata de Mazda 2 sau Jazz...acelasi lucru. Si Clio sau Fiesta sunt peste ca motorizari si dotari.
    9 2
  • m-am lamurit; n-are sens.... n-ai inteles nimic!
    1 5
  • dar pretul l-ai comparat cu cx-3?
    Vitara 4x4 benzina 15300 Euro si are toate dotarile normale.
    0 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru