Toyota a confirmat astăzi oficial, printr-un comunicat de presă, faptul că va introduce modelul Camry în gama pe care o japonezii o prezintă în fața clienților europeni. Este de fapt o revenire a lui Camry în familia europeană Toyota, sedanul fiind prezent ultima dată în showroom-urile europene Toyota acum un deceniu și jumătate. Poziționat în segmentul mediu european, Camry va avea ca adversari direcți modele ca VW Passat, Ford Mondeo, Opel Insignia și va încerca să umple golul lăsat în gama mărcii de eliminarea defunctului Avensis.
Toyota Camry va fi oferit clienților din Europa într-o singură versiune de motorizare, un hibrid care combină un motor pe benzină de 2.5 litri cu unul electric. Este vorba despre același sistem de propulsie prezent pe versiunea 300h a noului Lexus ES, acolo unde ansamblul dezvoltă 218 CP și oferă 4.7 litri/100 km. În cazul lui Camry nu există încă informații legate de valorile de putere și cuplu sau de cifrele de performanțe și de consum ale noului model, dar ne așteptăm la cifre asemănătoare cu cele ale "vărului" din gama Lexus.
Construit pe platforma TNGA (Toyota New Global Architecture) a constructorului japonez, Camry se află la a opta generație, prima fiind lansată pe piață în 1982. Modelul este prezent pe 100 de piețe din toată lumea, japonezii anunțând vânzări de peste 19 milioane de unități în cei 36 de ani de carieră ai lui Camry.
Anul trecut, sedanul japonez a fost vândut în 700.000 de exemplare la nivel global, volum care-l recomandă drept cel mai vândut model de segment D din lume.Conform comunicatului oficial Toyota, noul Camry va fi disponibil în showroom-urile vest-europene ale mărcii începând cu primul sfert al anului 2019. Nu se cunoaște încă momentul lansării sale în România.
via Toyota
Bordul cu instrumente putea fi ceva mai frumos, dar aşa e Toyota...
Iar motorul ala de 2,5 suna putin descurajant. Chiar daca probabil nu platesc impozit fiind hibrid (nu stiu), cifrele ne cam sperie in era asta a motoarelor sub 1,5 litri.
Cine vrea o masina buna, care este recunoscuta in lumea intreaga, bine, cine nu... romanu care vrea frumoasa TDI si care sa stea mereu in service si care SA MUNCEASCA GREU conducand cu STICK si PEDALA DE AMBREIAJ ca dementu' nu are decat.
Oamenii din lumea anglo-saxona in special, SUA, Australia, mare parte din Asia, stiu ce este cu adevarat bun.
Dvs si restu, puteti sa va luati si VW Amarok de 250 cp sau mai bine luati-va versiuni de 6 litri si 350 cai putere minim, ca altfel EGO-ul nu mai incape !!
Astept reactia rar lui care doarme la recallurile de foc pe planeta pamant , la fel astept reactia soc de asig cand se asigura masini cuprinse in lista de foc pe multe continente .
Sau realitatea e ca sunt 8 constructori cu recalluri de foc si ca deja e un hazard sa alegi un constructor si un model mai ales in europa unde lumea e f linistita pt ca doarme .Doarme f mult . Are google fiecare in buzunar ...ups nu conteaza ce alege ...ups ... doar la plata asig in statele unite afla ca e fatalau si ca masina lui are un cost m mare la asigurare .
Iar alt subiect este ca , la Craiova e ultima fabrica americana din estul europei , fabricile gm si ford din rusia inchizandu se , deci sa nu avem asteptari la punte spate independenta si la platforme tehnice care soporta motoare m mari de 2 l .
Daca si Kia Sorento are recall de foc ....calitatea in sist eletric nu mai exista .
Se vaneaza pretul ... se vaeaza imaginea ... prostii apar ca din senin ... e ca a masina pe care scrie :" made in sweden " ... si vama americana zice facuta in china asamblata in suedia ...
Stiu ca nu credeti vama americana ....
iihs a declarat zilele trecute ca riscul de foc la o masina electrica nu e mai mare ca la o masina cu ardere interna ... e similar ...scanunele fiind asezate pe stupul de baterii ..
Da , masini fabricate in 2019 .
Dorinta de a nu citi si cunoaste se trasnforma in risc .. mai ales la asig auto obligatorii .. iar pasul firesc este ca n america sa se creasca asig la masinile si modelele ce fac parte din recalluri de foc , fum si scanteie .