Volkswagen are parte de probleme neaşteptate în Statele Unite, după ce un fost angajat a dat compania în judecată pentru modul în care a fost concediat.
Daniel Donovan susţine că şi-a pierdut postul în cadrul constructorului german în 6 decembrie 2015 după ce a refuzat să participe la distrugerea unor documente care puteau fi luate în calcul că dovezi în scandalul Dieselgate.
Fostul angajat lucra în departamentul de tehnologie şi era responsabil cu gestionarea documentelor electronice cu privire la accidente. Astfel, Donovan afirmă în procesul intentat că a fost concediat "din cauza refuzului de a participa la o acţiune care ar fi compromis dovezile şi ar fi obstrucţionat justiţia".
În replică, cei de la Volkswagen susţin că Donovan nu a fost concediat din cauza scandalului Dieselgate. "Credem că acuzaţia despre terminarea incorectă a contractului nu are nicio valoare", precizează oficialii germani.Una dintre controverse este legată de momentul concedierii. Scandalul Volkswagen a început în luna septembrie, iar presupusa acţiune de ştergere a datelor a avut loc în primele zile de după acuzaţiile oficiale formulate de autorităţi, în timp ce concedierea lui Donovan s-a petrecut abia în decembrie.
Între timp, Volkswagen mai are doar câteva zile la dispoziţie pentru a respecta termenul limită de 25 martie impus pentru găsirea unei soluţii pentru remedierea celor 600.000 de maşini diesel din Statele Unite afectate de manipularea emisiilor.
Via Carscoops
da, au facut o mare escrocherie si e firesc sa fi distrus documente samd.'
deja nu mai au farmec aceste articole.
ziua si dieselgate si ridicarea in slavi a volvo.
Esti fan vw? Imi pare rau pt tine..
chiar nu-mi pasa de nemtalai
Totusi sa nu confundam bancurile cu realitatea. Stiri despre dieselgate apar aproape zilnic si in presa straina,sa inteleg ca si ei fac ceva gresit?
in care presa, ca eu ma uit la vreo 10 siteuri straine zilnic si doar pe AM vad zilnic despre dieselgate si despre nokian doar la pont.
E bine sa ni se reimprospateze subiectul cu informatii noi si sa ramana in constiinta umana pentru a invata, iar repetarea unor astfel de ticalosii sa nu se mai fie posibila.
Chiar si faptul ca trateaza cu dispret angajatii spune ceva de cultura acestei companii.
da, au facut o mare escrocherie si e firesc sa fi distrus documente samd.'
deja nu mai au farmec aceste articole.
ziua si dieselgate si ridicarea in slavi a volvo.
Dacă nu te interesează nu le citi... Eu de exemplu vreau să aflu despre episoadele acestei mega-escrocherii vw (care nu e singulară în istoria vag) ca și cultură generală în ale automobilului.
Felicitări Automarket-ului !!
On-topic un american se da lezat sa scoata niste bani, citesca presa de afara pentru a afla pareri subiective despre acest caz.
Exact asta reprezenta Volkswagen in iluzia oamenilor ~ o marca cu produse de foarte buna calitate, cu un pret peste medie, extrem de fiabile si apreciate, masina ideala pentru familie. In trecut, cand cumparai un Volkswagen, nu iti puneai problema ca o sa platesti pe ea cat pe o masina premium (versiunile Highline) sau ca este posibil sa ai probleme la motor. Lucru destul de aberant cand te gandesti ca stacheta premium este in mana Mercedes-Benz, Audi, samd. Dar oare cati dintre cei care au cumparat Volkswagen stiu ca aceasta marca a fost infiintata cu scopul acapararii consumatorilor de rand din Germania ? Practic asta inseamna Volkswagen in traducere : ''masina poporului'' , nicidecum ''masina premium''. Doar preturile sunt ''wannabe premium cars'' .
Acestea fiind zise, cu toata etica lor, ambele companii, cu nume grele in America de Nord, au o politica foarte interesanta in ceea ce priveste emailurile, corespondenta si documentatia in general. Mai precis, toate emailurile se sterg by default de pe serverele firmei dupa un an de zile. Toata lumea trebuie de asemenea sa-si stearga emailurile de pe C drive, daca cumva ai avut prostul obicei sa-ti salvezi corespondenta.
Toate astea se fac, retineti! pentru a evita orice dovada inca caz de chemare in judecata daca vreun client ar incerca sa cheme firma in tribunal pentru vreo problema. Deci departamentul juridic al firmei a dat in ambele cazuri intructiuni precise de distrugere a oricarei correspondente cu clientii. Astea sunt cazuri pe care le stiu din proprie experienta.
Pe mine nu ma surprinde absolut deloc distrugerea documentelor de catre VW, mai ales ca se stiau cu musca pe caciula. Iar faptul ca americanul face acuma scandal, eu cred ca vrea doar sa mai smulga niste banuti sau mai rau, poate a cazut la invoiala cu "concurenta" sa faca putina publicitate negativa pentru VW. Nimic nu e exclus in ziua de azi.
Sambata mi-am schimbat uleiul la transmisie si am intrebat dealer-ul daca masina mea e pe lista de recal. (din cauza air-bag-ului). Slava Domnului, e ok din punctul asta de vedere.
Iar tu ești unul din cei care moare de oftică că are un auto-furnal vw la care cotizează lunar. Bravo !!
Cei mai mari escroci o sa ti se para cei mai mari domni, dupa aparente.
Frustrarea ta este mare , e bine ca macar recunosti.
Seek help.
http://www.automarket.ro/stiri/volkswagen-singurii-prinsi-cu-mata-in-sac-niciun-alt-constructor-nu-a-70371.html