- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Modele noi
Ultimele stiri din Modele noi
-
Constructorul asiatic a publicat primele imagini și informații despre Syros, un SUV urban gândit special pentru piața din India. La debut, noul model poate fi comandat cu motorizări pe benzină și diesel. (19.12)
-
Honda a anunțat revenirea modelului Prelude, echipat cu un sistem de propulsie hibrid complet nou. Din anul 2026, acesta va ajunge și în Europa. Noul model va folosi o tehnologie unică, un sistem numit Honda S+ Shift. (18.12)
-
Divizia Mitsubishi din Cehia a dezvoltat o ediție specială pentru modelul Colt. Denumită Colt Performance, aceasta este inspirată din lumea raliurilor. (16.12)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Acura NSX împarte standul de la Detroit cu RDX şi ILX
Pe langa asta seamana prea tare cu Audi R8. Va crea confuzie in randul cumparatorilor honga. Fanii honga, tine-ti minte, emblema acurca e ca o teapa indreptata in sus (pe care va asezati cand cumparati masina). Daca masina are 4 cerculete pe ea, atunci e Audi. Asta e OK, nu inteapa.
Cat despre RDX sper s-o tina in productie cat mai mult. A fost una din gunoaiele anului 2011 si a adus "castiguri" imense in curtea honga. Probabil de-aia o re-spoiesc asa de repede.
NSXul insa nu va aparea prea curand.
Restul sunt vorbe aruncate la pahar: care teapa? care R8? Daca ar aparea exact cum arata prototipul si daca ar avea V10-le pe care il tot testeaza ei pe Nurburgring pariez pe cata bere poti cara in toate masinile tale ca ar vinde de cel putin 3 ori mai bine decat R8
*acest text este un pamflet si trebuie luat ca atare*
Deci ti se pare ok sa vina doamna bibi cu kilometri de texte copiate de pe site-urile honga, sa ne intoxice cu mizerii japoneze, iar eu n-am voie sa trag o burta de ras pe seama suporterilor unei "firme" cu produse tot mai proaste de la an la an. Tu ai vazut vreodata in viata acura rdx sau zdx? Amandoua parca-s o camila schioapa care alearga pe strada de-a latul. Si tu vii pe urma si mi le lauzi pe un site de masini. Ua-ha-ha-ha!
Fixatiile si extremele sunt rele in orice directie, indiferent ca sunt (ultra)pro sau (ultra)contra, astfel incat laurii penibilitatii pot fi impartiti frateste. Avand numeroase deplasari "peste garla" cu ocazia unor conferinte pe teme medicale, pot sa spun ca am gustat ceva din oferta Acura. E adevarat, nu sunt ele demne de a concura cu nume sonore din segmentul premium, dar nici cazaturi nu sunt, nici pe departe. E al fel de adevarat ca Honda, ca si companie, trece prin momente de maxima confuzie de ceva ani, avand manifestari de personalitate multipla mai ceva decat un producator coreean in mijlocul anilor '90, dar sunt convins ca-si vor gasi, pana la urma, filozofia pe care o tot cauta orbecaind de atata timp. Le acord credit pentru 2 lucruri importante: au fost printre singurii care nu au avut probleme financiare odata cu venirea crizei si nu si-au pierdut (prea mult) din mitul fiabilitatii.
Vad ca n-a mai fost nevoie de trifazic, te felicit pentru o evolutie usoara, dar sigura, pe planul sanatatii mintale si iti urez o continua imbunatatire.
Wow! M-ai lasat mut de admiratie. Intre atatea numeroase deplasari, pe langa timpul aferent pregatirii pentru o conferinta (wow, pe teme medicale) si practicari meseriei, tu, gasesti inca timp sa haladui pe internet, sa-ti dai cu parerea despre x si y si sa pui diagnostice la botu' calului.
Observ ca folosesti mult cuvantul "multiple". O fi de la saracia de vocabular, de la inteligenta limitata (vrei s aspui ceva si n-ai cu ce)? Probabil ca nu vom sti niciodata. Te obsedeaza deasemenea trifazicul. Cam prea multe lucruri fixe pe unitatea de suprafata "publicata".
Am respect pentru doctori, indiferent de bransa in care lucreaza. Pentru tine insa puisor n-am decat o vorba. Mai trage odata din tigara, o dusca de ce vrei tu, inchide ochii si mai tine inca o "conferinta" pe teme medicale :). Dar n-o mai publica. :):):):)