Acura NSX împarte standul de la Detroit cu RDX şi ILX
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Acura a venit cu planuri mari la Salonul Auto de la Detroit. Constructorul premium din Japonia doreşte să mărească dramatic vânzările în perioada următoare. În următorii doi ani, gama Acura va fi împrospătată, iar vânzările sunt aşteptate să crească cu 40%, ţinta fiind de 180.000 de unităţi până la finele anului 2012. La fel ca marca-mamă, Honda, cei de la Acura se vor concentra pe calitate, servicii şi protecţia mediului.
Acura NSX
Noul NSX este, de departe, cel mai atrăgător concept prezent în standul constructorului premium din Japonia. Succesorul celebrului supercar al anilor '90 a fost prezentat de Takanobu Ito, şeful Honda şi liderul echipei care a proiectat NSX-ul original. Noul model va fi concentrat pe plăcerea condusului şi va livra performanţă prin eficienţă. Succesorul lui NSX va fi primul supercar de la Honda cu tehnologie avansată şi o manevrabilitate de invidiat. Oficialul Honda a specificat faptul că viitorul NSX păstrează motorul V6 montat central, dar îi atribuie şi un tren de propulsie hibrid.
Acura RDX
RDX Concept este un crossover în versiunea pre-producţie care prefigurează facelift-ul crossoverului cu cinci locuri de la Acura.
Modelul expus la Detroit are un aspect apropiat de producţie, la fel cum este cazul şi lui ILX. Atât la nivelul interiorului, cât şi la nivelul exteriorului, noul RDX are un aspect care ar trebui să devină mai popular în rândul clienţilor şi respectă filozofia de design a mărcii nipone. Acura RDX are acum un ampatament mărit şi un ecartament cresut, pentru a oferi mai mult spaţiu pentru pasageri şi un portbagaj mai mare.Acura ILX
Modelul Acura este bazat pe Honda Civic şi va fi construit la uzina Honda din India. Modelul va fi oferit alături de două motorizări – o unitate de 2.0 litri cu patru cilindri în linie şi o altă unitate cu patru cilindri în linie, dar de 2.4 litri, care va fi oferită alături de o transmisie manuală cu şase trepte. ILX va deveni primul model hibrid din gama Acura, urmând să fie oferit şi în compania unui motor pe benzină de 1.5 litri şi a unui tren de propulsie hibrid.
Via | AutomotiveNews (înreg.)
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Honda in Romania
-
Honda Civic Preţ: 17.500 - 39.522 €
-
Honda Civic Sedan Preţ: n/a - 27.500 €
-
Honda CR-V Preţ: n/a - 38.250 €
-
Honda CR-V Hybrid Preţ: 34.000 - 43.000 €
-
Honda HR-V Preţ: 21.440 - 25.188 €
-
Honda Jazz (2014-2017) Preţ: 14.988 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
Constructorul asiatic a publicat primele imagini și informații despre Syros, un SUV urban gândit special pentru piața din India. La debut, noul model poate fi comandat cu motorizări pe benzină și diesel. (19.12)
-
Honda a anunțat revenirea modelului Prelude, echipat cu un sistem de propulsie hibrid complet nou. Din anul 2026, acesta va ajunge și în Europa. Noul model va folosi o tehnologie unică, un sistem numit Honda S+ Shift. (18.12)
-
Divizia Mitsubishi din Cehia a dezvoltat o ediție specială pentru modelul Colt. Denumită Colt Performance, aceasta este inspirată din lumea raliurilor. (16.12)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
Pe langa asta seamana prea tare cu Audi R8. Va crea confuzie in randul cumparatorilor honga. Fanii honga, tine-ti minte, emblema acurca e ca o teapa indreptata in sus (pe care va asezati cand cumparati masina). Daca masina are 4 cerculete pe ea, atunci e Audi. Asta e OK, nu inteapa.
Cat despre RDX sper s-o tina in productie cat mai mult. A fost una din gunoaiele anului 2011 si a adus "castiguri" imense in curtea honga. Probabil de-aia o re-spoiesc asa de repede.
NSXul insa nu va aparea prea curand.
Restul sunt vorbe aruncate la pahar: care teapa? care R8? Daca ar aparea exact cum arata prototipul si daca ar avea V10-le pe care il tot testeaza ei pe Nurburgring pariez pe cata bere poti cara in toate masinile tale ca ar vinde de cel putin 3 ori mai bine decat R8
*acest text este un pamflet si trebuie luat ca atare*
Deci ti se pare ok sa vina doamna bibi cu kilometri de texte copiate de pe site-urile honga, sa ne intoxice cu mizerii japoneze, iar eu n-am voie sa trag o burta de ras pe seama suporterilor unei "firme" cu produse tot mai proaste de la an la an. Tu ai vazut vreodata in viata acura rdx sau zdx? Amandoua parca-s o camila schioapa care alearga pe strada de-a latul. Si tu vii pe urma si mi le lauzi pe un site de masini. Ua-ha-ha-ha!
Fixatiile si extremele sunt rele in orice directie, indiferent ca sunt (ultra)pro sau (ultra)contra, astfel incat laurii penibilitatii pot fi impartiti frateste. Avand numeroase deplasari "peste garla" cu ocazia unor conferinte pe teme medicale, pot sa spun ca am gustat ceva din oferta Acura. E adevarat, nu sunt ele demne de a concura cu nume sonore din segmentul premium, dar nici cazaturi nu sunt, nici pe departe. E al fel de adevarat ca Honda, ca si companie, trece prin momente de maxima confuzie de ceva ani, avand manifestari de personalitate multipla mai ceva decat un producator coreean in mijlocul anilor '90, dar sunt convins ca-si vor gasi, pana la urma, filozofia pe care o tot cauta orbecaind de atata timp. Le acord credit pentru 2 lucruri importante: au fost printre singurii care nu au avut probleme financiare odata cu venirea crizei si nu si-au pierdut (prea mult) din mitul fiabilitatii.
Vad ca n-a mai fost nevoie de trifazic, te felicit pentru o evolutie usoara, dar sigura, pe planul sanatatii mintale si iti urez o continua imbunatatire.
Wow! M-ai lasat mut de admiratie. Intre atatea numeroase deplasari, pe langa timpul aferent pregatirii pentru o conferinta (wow, pe teme medicale) si practicari meseriei, tu, gasesti inca timp sa haladui pe internet, sa-ti dai cu parerea despre x si y si sa pui diagnostice la botu' calului.
Observ ca folosesti mult cuvantul "multiple". O fi de la saracia de vocabular, de la inteligenta limitata (vrei s aspui ceva si n-ai cu ce)? Probabil ca nu vom sti niciodata. Te obsedeaza deasemenea trifazicul. Cam prea multe lucruri fixe pe unitatea de suprafata "publicata".
Am respect pentru doctori, indiferent de bransa in care lucreaza. Pentru tine insa puisor n-am decat o vorba. Mai trage odata din tigara, o dusca de ce vrei tu, inchide ochii si mai tine inca o "conferinta" pe teme medicale :). Dar n-o mai publica. :):):):)