- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Industrie
Ultimele stiri din Industrie
-
Lotus a anunțat oficial că renunță la planul său de a deveni o marcă pur electrică până la finalul actualului deceniu. Viitoarele modele ale mărcii vor fi hibride și electrice cu range extender. (21.11)
-
Peste 4000 de angajați Ford din Europa urmează să fie concediați în următorii 3 ani. Forța de muncă a mărcii în Europa va fi redusă cu aproape 15% ca o măsură de reducere a costurilor. (21.11)
-
Stellantis a dezvăluit oficial o nouă arhitectură care va fi prezentă la viitoarele SUV-uri și camionete ale Grupului. Noua platformă STLA Frame va oferi cea mai multă flexibilitate dintre toate platformele, deoarece va fi compatibilă cu motoare termice, hibride, electrice și chiar cu range extender și cu hidrogen. (20.11)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul Hyundai Ioniq 9 este aici: cel mai avansat SUV al mărcii are autonomie de 620 km
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Actualul Mercedes-Benz E-Klasse a ajuns la borna 500.000
adevaru e ca Mercedes este si va fi cel mai bun, cel mai tare, cel mai cum vreti voi sa fie...........
Mercedes nu construieste masini cum vor clienti........clienti cumpara cam tot ce construieste Mercedes........
sa nu uitam ca este pe piata G-klasse.....CL-klasse......GL-klasse.......masini la care BMW si Audi.........doar pot visa.....nu spun ca nu sunt in stare sa construiasca un concurent la fel de bun sau chiar mai bun insa frica de a baga miliarde in cercetare si dezvoltare doar Mercedes nu o are..........
bmw si-a invatat lectia......in ani 90' pe cand au bagat 1 miliard de marci in dezboltarea seriei 8 si au dat gres cu acest model...........in 8 ani sau vandut 31000 de exemplare
Cat despre faptul ca Mercedes construieste ce vrea si clientii cumpara este partial adevarat, la unele modele consacrate da, dar la clasele A si B de ex eu zic ca mai mult pt ca se cerea si asta, nu pt c-ar fi vrut Mercedes sa faca modele cu tractiune fata cu aspect de monovolum mai mult( ceea ce va face si Bmw pana la urma)
Iar despre clasa E ce-ar fi de zis, cifrele vorbesc de la sine.
Referitor la subiect,era de asteptat sa aiba succes...un model frumos si echilibrat din toate punctele de vedere.
Tzenu a ramas la "ursulet" si "pisicuta" si chiar este convins ca Bmw < nu mai e ce-a fost> in sens negativ. Evident se inseala, dar asta e, e parerea lui.
Daca esti fan X din anumite motive personale nu inseamna ca Y nu poate fi mai bun...nu?
Asta inseamna sa fii cu picioarele pe pamant si din pacate,prea putini sunt.
Si eu sunt fan X insa ma atrag si alte modele de la Y si Z.
Si crezi ca daca un tip,de la o revista anume (care cu siguranta e fanul unei marci) face un test si el crede ca e mai bun BMW decat Mercedes,eu trebuie sa il cred? Poate el a apreciat doar anumite lucuri,care pentru mine nu au importanta....
Referitor la BMW si Mercedes,majoritatea cand aud BMW se gandesc la M3 si M5....cand aud Mercedes se gandesc la Cls,SLS,Cl,S,Sl,G,AMG....adica o gama mult mai mare,care pune accent pe multe alte lucruri decat motoare,motoare,motoare si iar motoare (BMW)
Majoritatea celor care nu au mers niciodata cu-n Bmw se gandesc doar la M3 si M5, iar cei care au mers stiu ca nu exista doar M-urile. De fapt gama Bmw este la fel de mare aproape ca gama Mercedes. Iar Bmw nu pune accent doar pe motoare, motoare si iar motoare, asta este o viziune f simplista, vezi ca motoarele AMG sunt mai puternice decat cele de pe M-uri.