Actualizări pentru Lucid Air: baterii mai mici, dar mai eficiente

de Tiberiu Safta
Miercuri, 17.07.2024
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Lucid Motors a pregătit câteva actualizări minore pentru modelul său electric Air. Acestea constau în baterii mai mici, care sunt mai eficiente și care oferă mai multă autonomie.

Americanii de la Lucid Motors au pregătit o serie de actualizări mici, dar importante pentru etalonul său din gamă, Air. Astfel, berlina electrică primește acum baterii mai mici, care sunt mai eficiente și care cresc autonomia față de până acum.

Versiunea de bază, Air Pure, vine dotată cu o baterie de 84 de kWh în locul celeia de 88 de kWh. De aici rezultă o autonomie de 676 de kilometri, un plus de 3 kilometri față de până acum. Mai mult, Lucid Motors spune că noua baterie oferă o eficiență de 8 kilometri per 1 kWh de energie, ceea ce face ca modelul Air să fie cel mai eficient model electric din lume, potrivit companiei.

Versiunea de top Air Grand Touring oferă acum o autonomie de 824 de kilometri, față de 780 de kilometri cum era cazul până acum.

Alături de actualizările aduse la baterii, Lucid Motors a îmbunătățit și sistemul multimedia al lui Air. Acesta primește acum un procesor de 3 ori mai puternic și cu o memorie de două ori mai mare.

De asemenea, toate versiunile primesc acum în standard o pompă de încălzire și pachetul de sisteme de asistență avansate.

via Lucid Air

Comentarii (2)

  • Dizăl Rulz Forevăr
    Cum 824km? Cam cat un dizăl?
    7 4
  • Ai tu o fixație, să nu zic mai mult.
    Ce treaba are de ex. un golf diesel cu un Lucid de 4 ori mai scump?
    Doar compania in care lucrez concediază 5.000 de oameni (în diferite țări, inclusiv România) pentru că aproape toate proiectele BEV sunt oprite sau lucrează la 20-30% din capacitate. Adițional compania a primit doar anul acesta peste 50 mil euro compensați de la clienți pentru s-a investit în proiecte BEV care nu vând la valorile contractate. Restul anului arată și mai nasol, adică se va trece lejer de 120 mil de euro compensații. Lucid este unul din acei producători care plătește compensații, iar pentru un nou proiect, au plătit în avans toate echipamentele, altfel nu mai face nimeni afaceri cu ei.
    In ignoranță ta crezi că este doar așa… sa vedem cine are dreptate. Ce eu îți spun este realitate și am anticipat (din păcate corect și nu doar eu) de 2-3 ani această situație.
    Dacă producătorii de BEV-uri nu se orientează rapid spre zona (segmentul) unde un BEV se poate utiliza și există piața va fi și mai nasol.
    Nu ești tu de vină pentru situație, dar și datorită celor ca tine cei care au luat decizii au fost duși în eroare și forțați prin clișee ECO să facă ceva ce nu au vrut.
    Îți spun sigur, că nici măcar declarațiile că unii devin 100% electrici de nu știu când nu sunt asumate.
    Clar exista excepții… dar asta nu ajuta, din contră unii încă se “agață” de ele ca să justifice inepția.
    Dacă eu vin la tine acasă (printr-o lege) și te forțez să devii vegan ca-i ECO, zootehnia poluează la greu, produsele animale te îmbolnăvesc (și lista poate continua), cum te mai simții?
    Da, dieselul poluează, cum multe alte chestii poluează (cam tot ce ține de om poluează în fapt)… dar nu este alta soluție în multe cazuri. Cel puțin nu una care se poate implementa acum și să fie o alternativă.
    Nimic nu este pentru totdeauna și toți știm asta.
    În fine, stai ipocrit și încăpățânat…
    8 3

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru