Acesta poate fi viitorul VW Polo!

De Robert Gherghe
Publicat Joi, 13.12.2007
Britanicii de la Autoexpress au prezentat o posibila infatisare a viitoarei generatii a modelului Polo.

Esential

170 de cai putere va avea versiunea de performanta Polo GTI.
9 versiuni de motorizare (diesel+benzina) vor fi disponibile pentru noua generatie a modelului Polo.

In asteptarea viitoarei generatii a modelului Golf, trebuie sa ne gandim si la noua infatisare a modelului Polo.

Conform zvonurilor de pe piata Volkswagen va dezvalui noua generatie a modelului de clasa mica spre sfarsitul anului viitor. Dupa toate probabilitatile viitorul VW Polo va fi influentat in materie de design de viitorul Golf VI si de elemente ale studiului de design Up!, prezentat la Frankfurt.

Dupa aceste principii s-au ghidat si specialistii de la publicatia britanica Autoexpress cand au publicat doua imagini rendering, care intruchipeaza in viziunea lor viitorul model Polo. Ramane sa vedem cat de adevarata va fi ipoteza britanicilor.

Cert este ca viitorul model Polo va fi construit pe o platforma marita fata de actuala generatie, ceea ce va aduce o caroserie mai mare si implicit un interior mai spatios. Faptul ca se va opta catre o caroserie mai mare implica si motorizari mai puternice decat cele existente in prezent.

Propulsorul de 1.2 litri cu trei cilindri va dispune de doua versiuni, una de 60 si una de 70 cai putere.

Tot la capitolul motorizari pe benzina gasim si propulsorul de 1.4 litri cu patru cilindri de 85 CP. Varful de gama al motorizarilor pe benzina va fi asigurat de propulsorul de 1.2 litri supraalimentat de 105 CP.

Gama diesel va fi reprezentata de propulsorul de 1.6 litri disponibil in trei versiuni (75, 90 si 105 cai putere). De asemenea, TDI-ul de 1.4 litri va pastra versiunea Bluemotion in gama modelului Polo . Volkswagen nu putea lua fanilor proprii placerea vitezei si va aduce viitorul Polo si in versiunea GTI, asigurata de motorul supraalimentat de 1.4 litri de 170 CP.

[poll]102[/poll] 

Comentarii (9)

  • Hunter
    Un Golf PLUS mai mic :P...simpatica masina ! :)
    0 0
  • Grila fata imi aminteste putin de Subaru Tribeca, fara face lift, si brusc se zbarleste pielea pe mine (cred ca cei de la Subaru au apelat la designerul sef de la SsangYong). Revenind la VW, considerand stopurile rotunde carateristice VW pe Golf, Polo, Touareg, Passat etc. devinite ovale deja pe Tiguan, probabil si pe viitorul Golf VI, conform spy photos, consider a ne afla in fata unui rendering plauzibil, cel putin la partea postioara. In ceea ce priveste partea frontala, farurile imi amintesc de VW Scirocco, astfel dandu-i mai multa credibilitatea rendering-ului, insa, grila aia fata.....
    0 0
  • polo
    grila fata noul polo = grila spate audi r8 ;)
    0 0
  • 1.6TDI????
    E greseala sau scoate VW un motor nou???
    0 0
  • Polo nou...
    Cred ca va avea succes ca si pana acum, aceasta masinuta simpatica foc. Motorizarile sper sa fie mai tari si mai economice decat in ziua de azi.
    0 0
  • pentru kea
    E vorba de motorul de 1.4 TDI, cred, despre care vorbeste in continuare...
    0 0
  • cornel
    polo 1.4 benzina 2007
    Am cumparat un polo atractive 1.4 benzina an martie 2007 si am avut numai probleme, schimbat disc ambreiaj la 1250 km schimbat de trei ori tampon motor o data la Pitesti de doua ori la Ploiesti am mers cu aceasta masina foarte atent cu o viteza medie de 35-37 km/h . A mai fost schimbat un amortizor pe spate dr.scartia.,am acum an jur de 14ooo km a aparut un zgomot si la motor,cand merge motorul si nu e an viteza daca pui piciorul pe pedala de la ambreiaj si al ei se aude / clanc/.Majoritatea pieselor sunt de slaba calitate ;chiuloasa POLAND:pompa servodirecte HUNGARY:caroseria ,planetare,amortizoare,sistem racire SPANIA.Am avut inainte o alta masina de mic litraj straina frantuzeasca la mana doua nu am avut nici o problema,mentionez ca am facut cu ea 58000km si am vandut-o tot buna.Nu as mai sfatui pe nimeni sa cumpere un polo sau sa cumpere una la mana doua pina in 2004-2005.
    0 0
  • polo
    Eu am un polo 1.4 benzina an 2004 adus din germania cu 86 mii in 2007 acum am 138 mii km 52 mii facuti in tara in drumuri de kkt am schimbat o singura data niste bucse un disc frana si 2 placute care imi incintau .. la reprezentanta seat m-a ajuns 8 milioane lei vechi .. ! NU am intampinat alta problema ! o masina foarte buna daca stii sa o conduci economa.. 5.5 consum 90-110 km/h in oras consum mare ... :(
    Am avut un accident si se simpte am schimbat in romania brat planetara telescop ... schimbate de 4 luni de zile se simpte la volan :( si mi-au spart luneta din spate in parcare schimbata in tara in 2 luni sa ars dezaburizirea .. (exfoliata )
    Concluzie tot ce e pus in romania pica !
    Masina nu a facut nici o problema si tot ce am schimbat la ea au fost mai mult din vina mea ! TOt ce e piesa nemteasca e de calitate si tine !
    0 0
  • polo
    daca faci drumuri cum am facut eu in seara asta Drobeta-Turnu-Severin = Orsova pe ploaie si ceata ... iti distrugi masina in 10 drumuri am crezut ca raman intr-o groapa ... !:(( chiar in noaptea asta !
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru