- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Modele noi
Ultimele stiri din Modele noi
-
Kia a dezvăluit oficial noul EV9 GT, cea mai puternică versiune a SUV-ului electric. Noua versiune de performanță promite un propulsor de 501 cai putere și aduce numeroase elemente vizuale noi și exclusive. (22.11)
-
DS a publicat primele imagini oficiale cu un viitor SUV coupe electric. Noul model, al cărui nume nu a fost încă dezvăluit, promite o autonomie de 750 de kilometri. (21.11)
-
Hyundai a dezvăluit oficial noul său etalon, Ioniq 9. Acesta este un SUV electric cu 3 rânduri de scaune și este cel mai avansat model din actuala gamă a mărcii sud-coreene. (21.11)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Noul Opel Frontera poate fi comandat în România: start de la 22.400 euro
- Noul Hyundai Ioniq 9 este aici: cel mai avansat SUV al mărcii are autonomie de 620 km
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Prețuri noua Skoda Elroq în România: start de la 35.000 euro
- Primele imagini cu un nou SUV coupe electric DS: promite autonomie de 750 km
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Acesta este Renault Latitude, urmaşul lui VelSatis
Intr-adevar, fiti originali renault..
Chiar nu este evidenta asemenarea cu Lexusul LS ?
PS: Grila aceea cu "L" pe ea,nu este de la Lada :))))
Problema este ca producatorul de volum incearca sa intre pe teritoriul producatorilor premium, aici este marea "incercare" prin care trebuie sa treaca aceasta masina. Va fi foarte greu sa convingi cumparatorul ca merita sa dai banii pe un Renault cand ai putea sa-i dai pe o masina Premium :)
Masinile produse in Coreea sub marca Samsung si apoi vandute de Renault sunt pentru piete ca Europa de Est, Rusia, o bucata din Asia si tot asa, nu reprezinta in totalitate marca Renault. E fix aceiasi idee ca si Renault Logan din Rusia sau America de Sud.
Fac si francezii un ban din globalizare.
Pe scurt, nici Fluence, nici Latitude asta nu are nimic de a face cu Renault, exceptand sigla.
Masini ieftine pentru piete sarace.
Ce face Renault cu Clio, Laguna sau divizia RenaultSport, e alta poveste.
Scutiti-ma si ramaneti in lumea voastra va rog eu mult de tot!!!
Si vortex66 dute si spunele celor de la Citroen sa fie originali nenea!
Sunt sigur ca acest comment nu va fi aprobat dar ma rog!
Interiorul este aproximativ asemanator cu cel de pe Laguna/Megane-Fluence in schimb materialele sunt mai calitative.
Uitati aici cateva poze cu interiorul de la Samsung SM5:
http://www.autogaleria.pl/fotografie/index.php?id=29519&news=2951
In privinta designului, nu zic ca a copiat vreo masina. Desi aminteste oarecum de masinile care le-ati spus si voi, nu cred ca asta a fost intentia. Oricum se vad ceva influente tipic coreene in design, mie mi se pare ca masina are un design dinamic... "fortat", design care nu e tocmai pe gustul meu.
Renault este un brand vechi, produce masini pentru mase si vinde bine, este un constructor respectabil, tehnica este destul de ok.........dar......si exista un dar.......au o problema de identitate, de design, de stil. Pur si simplu "nu au caroserii". Daca inainte aveau masini cu o tenta zglobie, frantuzeasca, deci ceva chic.........in prezent au trecut la "clone asiatice". Pacat de aceste masini cu un bun raport pret-calitate, dar care nu au un design original francez, incat sa te faca sa ti-o doresti din prima, iar a doua zi sa rogi un dealer sa faci un drive-test cu ea.
Hai noroc si la mai bine!!!
Teoretic vorbind ar trebui sa iasa ceva de calitate....
vom astepta modelul pe strazi si vom da verdictu.
oricum pot sa garantez ca va avea succes, cel putin la fel ca fluence
OK, am zis!
O chinezarie koreeana made in renO.
Good job Rombule !
daca si interiorul va fi k, si pretul bun vor avea succes; daca vor avea un pret similar cu masinile premium germane, atunci dau chix
Dacă iei loganul îl turteşti, îl lăţeşti şi îl alungeşti, apoi mai îndulceşti puţin muchiile, mai dai puţină curbă la faruri, avem Latitude.
La grilă au cel mai puţin de lucrat :D
Din Logan dacă te străduieşi, poţi să faci şi Cadillac CTS :))
Un mare esec tinand cont ca pretul va fi exact pe segmentul PASSAT CC ex:
1.8 TSI 160 manual` / 6 Special traveller - 23.117 EURO
1.8 TSI 160 manual` / 6 - 26.504 EURO
2.0 TDI DPF 140 manual` / 6 - 23.781 EURO
Sa vad persoana care alege Latitude in dauna Passat CC la aceiasi bani.
1. asta ii copie din toate unghiurile dupa diverse masini, unele amintite aici; pasat cc, saab 9-3, lexus, ...si multe altele, asi spune chiar cu logan la faruri.
2. Ii o porcarie ceea ce face renault cu platformele pt asia si europa.
3. Renault chiar are o problema cu identitatea.
4. La caroserii chiar nu au nici un fel de inspiratie.
Foarte slaba partea de design .
5. Nici cu motoarele nu se prezinta mai bine.
Concluzie:nu am nimic cu renault dar cuvantul de ordine este DEZAMAGITOR!
p.s.Daca va iesii la pretul lui CC nu cred ca va avea succes.
O porcarie de masina si marca!Rusine!
Dar esentialul e ca masina sa fie placuta ochiului si sa confere proprietarului acea siguranta de sine. Faptul ca arata bine e recunoscut pana si de dusmanii declarati ai marcii. Asa ca...
Renault Latitude este varful de lance al constructorului #1 in Franta si vine ca un simbol al nobletii, rafinamentului si elegantei sublime. Vine sa dea o lectie triburilor germanice.
Legat de motorizari... doar prostii se ante-pronunta...
Cum sa compari Renault cu Vw ? chiar crezi ca exista vreo masian Reanult din orice clasa care sa fie peste VW ?
da-mi exemplu te rog ?
PS: conduc o japoneza dar nu pot sa cred ca sunt oamenii care chiar cred ca Renault chiar se pricep la masini.
Iti multumesc ca mi-ai deschis calea ,,... Renault imprima masinilor sale high-end un rafinament de clasa,, si ,,Renault are masini peste V,, sunt geniale aceste fraze spuse de tine. Deja in Renault Megan Sedan o sa ma simt ca in E Klasse deja daca imi iau Koleos rad de toti fraieri acre au Tuareg, q7,Porsche, X5 iar daca esti intradevar un om de afaceri rafinat masina ideala vorba ta
Laguna Privilege !!!!
Ps: posesori de Renault in sufletul lor au toti BMW... asta dupa ce au platit manopera la service Renault.
Designed in Seoul and manufactured at the firm’s Busan plant in South Korea.
Uitativa la poze interior exterior :
http://www.caradvice.com.au/61912/new-renault-samsung-sm5-sees-early-success-in-korea/
Uite si reclama la ea :
http://www.youtube.com/watch?v=NfLiMRyQoyQ