Acesta este Renault Latitude, urmaşul lui VelSatis
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Deşi toate informaţiile publicate până astăzi de presa internaţională au dat ca sigur numele Safrane pentru înlocuitorul de drept al lui Renault VelSatis, numele final al viitorului model Renault de segment mare va fi Latitude. Acesta a devenit oficial astăzi, odată cu apariţia primelor imagini oficiale cu cea mai nouă apariţie în gama constructorului din Hexagon.
Diferenţele dintre ceea ce se vorbea înainte de lansare şi ce va apărea pe piaţă se opresc însă aici, toate celelalte informaţii fiind corecte. Implicit cea legată de legătura strânsă de rudenie între noul model şi Samsung SM5, model produs în Coreea de subsidiara Renault din această ţară. Renault Latitude devine astfel cel de-al treilea model al francezilor care se bazează pe o apariţie din gama Samsung, după Koleos (denumit QM5 în Coreea de Sud) şi Fluence (cunoscut sub numele SM3 pe piaţa asiatică).
Dacă faţa lui Renault Latitude se schimbă uşor în raport cu cea a lui Samsung SM5, spatele este aproape identic, elementele constitutive precum plafonul vitrat şi stopurile fiind preluate de la fratele coreean.
Grila frontală primeşte însă un desen nou pentru lansarea europeană sub sigla Renault, aceasta amintind de cea a recent-lansatului Lexus LS facelift. Una peste alta, noul Renault Latitude se menţine în linia clasică a unui model de segment mare, francezii evitând experimente de design cu potenţial de eşecuri precum în cazul lui VelSatis.Cele câteva detalii legate de interior pe care le dau francezii în primul comunicat de presă pun accent pe soluţiile tehnologice şi de confort regăsite la nivelul noului model. Vorbim, astfel, de un interior realizat "la cele mai înalte standarde ale Alianţei", pasagerii urmând să beneficieze de un sistem de climatizare tri-zonă, de un pachet audio semnat Bose şi chiar de un sistem de ionizare a aerului din habitaclu. Deşi nu există încă informaţii despre motoarele de pe noul model, Renault promite că Latitude va beneficia de "o gamă de motorizări care vor sublinia cu siguranţă avantajul noului model în faţa rivalilor săi".
Detaliile legate de motorizările noului model nu sunt încă disponibile, urmând să fie făcute publice de Renault după prezentarea oficială a modelului, care va avea loc la Salonul Auto de la Moscova. Publicul din Europa va putea admira formele noului Renault Latitude în cadrul Salonului Auto de la Paris, care va avea loc în luna septembrie a acestui an.
via | caradisiac
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Renault in Romania
-
Renault Captur facelift Preţ: 12.950 - 19.350 €
-
Renault Clio Estate facelift Preţ: 10.950 - 16.700 €
-
Renault Clio facelift Preţ: 10.350 - 24.850 €
-
Renault Kadjar (2015-prezent) Preţ: 18.150 - 27.400 €
-
Renault Kadjar facelift Preţ: n/a - 29.150 €
-
Renault Kangoo Express Maxi facelift (2013-prezent) Preţ: 18.972 €
-
Renault Koleos Preţ: n/a - 37.900 €
-
Renault Master facelift Preţ: 19.150 - 20.250 €
-
Renault Megane Preţ: 14.450 - 32.099 €
-
Renault Megane Estate Preţ: 15.850 - 25.800 €
-
Renault Megane Sedan Preţ: 14.400 - 21.200 €
-
Renault Talisman Preţ: n/a - 31.800 €
-
Renault Trafic Preţ: 19.500 - 25.300 €
-
Renault Trafic Van (2014) Preţ: 21.080 - 23.560 €
-
Renault Twizy (2014) Preţ: 6.800 - 7.500 €
-
Renault ZOE facelift Preţ: 31.250 - 34.750 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
Constructorul asiatic a publicat primele imagini și informații despre Syros, un SUV urban gândit special pentru piața din India. La debut, noul model poate fi comandat cu motorizări pe benzină și diesel. (19.12)
-
Honda a anunțat revenirea modelului Prelude, echipat cu un sistem de propulsie hibrid complet nou. Din anul 2026, acesta va ajunge și în Europa. Noul model va folosi o tehnologie unică, un sistem numit Honda S+ Shift. (18.12)
-
Divizia Mitsubishi din Cehia a dezvoltat o ediție specială pentru modelul Colt. Denumită Colt Performance, aceasta este inspirată din lumea raliurilor. (16.12)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
Intr-adevar, fiti originali renault..
Chiar nu este evidenta asemenarea cu Lexusul LS ?
PS: Grila aceea cu "L" pe ea,nu este de la Lada :))))
Problema este ca producatorul de volum incearca sa intre pe teritoriul producatorilor premium, aici este marea "incercare" prin care trebuie sa treaca aceasta masina. Va fi foarte greu sa convingi cumparatorul ca merita sa dai banii pe un Renault cand ai putea sa-i dai pe o masina Premium :)
Masinile produse in Coreea sub marca Samsung si apoi vandute de Renault sunt pentru piete ca Europa de Est, Rusia, o bucata din Asia si tot asa, nu reprezinta in totalitate marca Renault. E fix aceiasi idee ca si Renault Logan din Rusia sau America de Sud.
Fac si francezii un ban din globalizare.
Pe scurt, nici Fluence, nici Latitude asta nu are nimic de a face cu Renault, exceptand sigla.
Masini ieftine pentru piete sarace.
Ce face Renault cu Clio, Laguna sau divizia RenaultSport, e alta poveste.
Scutiti-ma si ramaneti in lumea voastra va rog eu mult de tot!!!
Si vortex66 dute si spunele celor de la Citroen sa fie originali nenea!
Sunt sigur ca acest comment nu va fi aprobat dar ma rog!
Interiorul este aproximativ asemanator cu cel de pe Laguna/Megane-Fluence in schimb materialele sunt mai calitative.
Uitati aici cateva poze cu interiorul de la Samsung SM5:
http://www.autogaleria.pl/fotografie/index.php?id=29519&news=2951
In privinta designului, nu zic ca a copiat vreo masina. Desi aminteste oarecum de masinile care le-ati spus si voi, nu cred ca asta a fost intentia. Oricum se vad ceva influente tipic coreene in design, mie mi se pare ca masina are un design dinamic... "fortat", design care nu e tocmai pe gustul meu.
Renault este un brand vechi, produce masini pentru mase si vinde bine, este un constructor respectabil, tehnica este destul de ok.........dar......si exista un dar.......au o problema de identitate, de design, de stil. Pur si simplu "nu au caroserii". Daca inainte aveau masini cu o tenta zglobie, frantuzeasca, deci ceva chic.........in prezent au trecut la "clone asiatice". Pacat de aceste masini cu un bun raport pret-calitate, dar care nu au un design original francez, incat sa te faca sa ti-o doresti din prima, iar a doua zi sa rogi un dealer sa faci un drive-test cu ea.
Hai noroc si la mai bine!!!
Teoretic vorbind ar trebui sa iasa ceva de calitate....
vom astepta modelul pe strazi si vom da verdictu.
oricum pot sa garantez ca va avea succes, cel putin la fel ca fluence
OK, am zis!
O chinezarie koreeana made in renO.
Good job Rombule !
daca si interiorul va fi k, si pretul bun vor avea succes; daca vor avea un pret similar cu masinile premium germane, atunci dau chix
Dacă iei loganul îl turteşti, îl lăţeşti şi îl alungeşti, apoi mai îndulceşti puţin muchiile, mai dai puţină curbă la faruri, avem Latitude.
La grilă au cel mai puţin de lucrat :D
Din Logan dacă te străduieşi, poţi să faci şi Cadillac CTS :))
Un mare esec tinand cont ca pretul va fi exact pe segmentul PASSAT CC ex:
1.8 TSI 160 manual` / 6 Special traveller - 23.117 EURO
1.8 TSI 160 manual` / 6 - 26.504 EURO
2.0 TDI DPF 140 manual` / 6 - 23.781 EURO
Sa vad persoana care alege Latitude in dauna Passat CC la aceiasi bani.
1. asta ii copie din toate unghiurile dupa diverse masini, unele amintite aici; pasat cc, saab 9-3, lexus, ...si multe altele, asi spune chiar cu logan la faruri.
2. Ii o porcarie ceea ce face renault cu platformele pt asia si europa.
3. Renault chiar are o problema cu identitatea.
4. La caroserii chiar nu au nici un fel de inspiratie.
Foarte slaba partea de design .
5. Nici cu motoarele nu se prezinta mai bine.
Concluzie:nu am nimic cu renault dar cuvantul de ordine este DEZAMAGITOR!
p.s.Daca va iesii la pretul lui CC nu cred ca va avea succes.
O porcarie de masina si marca!Rusine!
Dar esentialul e ca masina sa fie placuta ochiului si sa confere proprietarului acea siguranta de sine. Faptul ca arata bine e recunoscut pana si de dusmanii declarati ai marcii. Asa ca...
Renault Latitude este varful de lance al constructorului #1 in Franta si vine ca un simbol al nobletii, rafinamentului si elegantei sublime. Vine sa dea o lectie triburilor germanice.
Legat de motorizari... doar prostii se ante-pronunta...
Cum sa compari Renault cu Vw ? chiar crezi ca exista vreo masian Reanult din orice clasa care sa fie peste VW ?
da-mi exemplu te rog ?
PS: conduc o japoneza dar nu pot sa cred ca sunt oamenii care chiar cred ca Renault chiar se pricep la masini.
Iti multumesc ca mi-ai deschis calea ,,... Renault imprima masinilor sale high-end un rafinament de clasa,, si ,,Renault are masini peste V,, sunt geniale aceste fraze spuse de tine. Deja in Renault Megan Sedan o sa ma simt ca in E Klasse deja daca imi iau Koleos rad de toti fraieri acre au Tuareg, q7,Porsche, X5 iar daca esti intradevar un om de afaceri rafinat masina ideala vorba ta
Laguna Privilege !!!!
Ps: posesori de Renault in sufletul lor au toti BMW... asta dupa ce au platit manopera la service Renault.
Designed in Seoul and manufactured at the firm’s Busan plant in South Korea.
Uitativa la poze interior exterior :
http://www.caradvice.com.au/61912/new-renault-samsung-sm5-sees-early-success-in-korea/
Uite si reclama la ea :
http://www.youtube.com/watch?v=NfLiMRyQoyQ