După ce am văzut mai multe modele electrificate Mercedes-Benz și Mercedes-AMG lansate pe parcursul anilor, acum a venit și rândul diviziei de lux, Mercedes-Maybach, să înceapă tranziția către un viitor electric. Astfel, constructorul german tocmai a prezentat noul Mercedes-Maybach S580e, primul model PHEV din istoria Maybach.
Până acum, constructorul german nu a oferit foarte multe informații despre noul model și nici nu a oferit foarte multe imagini cu noul S580e. În schimb, propulsorul noului model de lux este alcătuit dintr-un motor termic pe benzină cu 6 cilindri și un motor electric. În total, agregatul dezvoltă 510 cai putere și un cuplu de 750 Nm.
Asta îi permite lui Mercedes-Maybach S580e să atingă 100 de km/h în doar 5.1 secunde și o viteză maximă limitată electronic la 250 de km/h.
Modelul vine echipat și cu un încărcător onboard de 11 kW, trifazat, în dotarea standard. Opțional, este disponibil și un încărcător rapid de 60 de kW.
Mercedes-Maybach nu a oferit informații despre capacitatea bateriei, însă aceasta promite o autonomie de până la 100 de kilometri în modul de rulare electric. În acest mod de rulare, viteza maximă este de 140 de km/h.La final, bateria poate fi încărcată în circa 30 de minute la o stație de încărcare rapidă.
Deocamdată, Mercedes-Maybach nu a oferit mai multe detalii despre tehnologiile noului model și nici imagini cu interiorul. Prețurile urmează să fie și ele dezvăluite mai târziu în acest an.
via Mercedes-Benz
dacă o iei aşa şi Dacia 1300 era electrificată că are o baterie cu plumb, îi curge curent prin vene, adică cabluri
Micro hibrid ăla era aşa o glumiţă, bună pentru Suzuki India în India dar nu pentru ditamai Mercedes
Oricum, să zicem sărumâna Uniunii Europene cu Euro7 că i-au silit pe Mercedes să facă PHEV ăsta....
Dar Mercedes la fel de neserioşi, degeaba 500 cai dacă mini bateria, care duce un amarât de 50 km, se încarcă în 2 ore !!!
Aşa şi Nokia se credeau tari....
Mda
Ce-i drept, nici cu unele HEV-uri nu mi-e rusine - vezi Renault Arkana E-TECH 145, cu baterie de 1.2 kWh si autonomie electrica de 3 kilometri.
Vad ca nu e prima oara cand critici Arkana, care e consumul mediu la E-Tech145?
Pentru că dinozaurii auto îşi bat joc de PHEV şi EV, în speranţa că lumea va cumpăra, ca maşini noi,
anticele termice
Asta până fiecare dă de o maşină electrică serioasă şi îşi dă seama că a trăit mereu în minciună.
Este puţin scary cum o maşină vietnameză full electrică c-am face tot ce face Mercedes
(pe lângă siglă, că deh, are 100 de ani)
Scaune cu orice, masaj, răcire, încălzire, memorii, ajustaj lombar dar şi spre genunchi, foarte bună calitate şi extrem de confortabile, apoi orice din interior şi sincer exterior arată mult mult mai bine decât Mercedes.
Adică dacă ai da jos sigla Mercedes şi nu compari maşinile, te urci în ele, probezi cu mâna ta, texturi, feeling, alegi pe cea vietnameză.
Cam asta e.
Îşi bat joc până când riscă să ajungă în țărână.