Așa cum a promis, Volkswagen a prezentat noul Golf GTI Clubsport cu ocazia cursei de 24 de ore de la Nurburgring. Noul model vine cu o serie de modificări discrete, comparativ cu un GTI obișnuit, dar performanțele îl situează mai aproape de vârful de gamă Golf R.
Înainte de toate, avem un spoiler frontal ușor revizuit, ceva mai agresiv decât al unui Golf GTI, jante de 18 inch în standard (opțional jante forjate de 19 inch), eleron nu chiar atât de discret în spate, accente negre cu finisaj lucios pentru difuzorul de aer și un sistemul de evacuare Akrapovic, opțional ce-i drept.
Acesta din urmă face parte din pachetul Race, care plusează cu o grafică specială, dar și cu o viteză maximă crescută.
Pentru interior, germanii au pregătit o tapițerie din ArtVelours. Scaunele sport sunt identice cu cele de pe Golf GTI. Avem apoi un mod de rulare Special, display central de 12.9 inch și asistent virtual cu ChatGPT.
Sub capotă regăsim motorul de 2.0 litri turbo. Unitatea cu 4 cilindri dezvoltă în continuare 300 CP și 400 Nm, suficient pentru a atinge 100 de km/h în 5.6 secunde.
Cu pachetul Race bifat, viteza maximă ajunge la 267 km/h, ceea ce înseamnă că vorbim despre cel mai rapid Golf cu roți motrice față din istoria acestui model. Singura transmisie disponibilă este una automată cu 7 rapoarte și dublu ambreiaj.
via Volkswagen
Mie imi plac masinile "normale", berline, hatchuri compacte si mini-uri de oras.
In ce priveste pretul, asa vorbesti, de parac SUV-uri sunt ieftine.
Cu banii de GOLF GTI iti cumperi un SUV amarat BMW X1 cu "100CP"
PS: garda la sol nu e mai mare la suv-uri, cititi bine specificatiile inainte sa cumparati astfel de aberatii de masini.
In urma cu 5 ani, te gandeai ca o Dacie va depasi 30k euro?
Dar BMW-urile 320d pline de emblemute ///M pe marginea volanului, schimbatorului, scaunelor, centurii, covoraselor samd sunt mai "potrivite"?
E o diferenta intre M, M Comperition, M CS, daramite intre un 320d si un veritabil M.
suv-ul e pt saraci corigenti la fizica, cu gusturi manelistice samd