La începutul acestui an, Smart a lansat primul său crossover, numit simplu #1. În perioada recentă au apărut și primele zvonuri și imagini teaser cu o versiune de performanță bazată pe noul model, numită #1 Brabus. Acum, constructorul german a publicat imagini oficiale cu noul model electric de performanță.
Noul Smart #1 Brabus aduce o serie de modificări estetice față de versiunea standard. Caroseria este ceva mai sculptată, cu prize de aer noi în zona barei față și cu un mic spoiler în partea inferioară. De asemenea, noul model este vopsit într-o culoare two-tone cu accente roșii. Plafonul este vopsit în roșu, alături de capacele oglinzilor și de zonele inferioare ale barelor față, spate și ale pragurilor.
Modelul de performanță vine echipat cu jante de 19 inch, geamuri fumurii, un eleron în partea din spate și un difuzor sub bara din spate. Toate aceste elemente estetice îl fac pe Smart #1 Brabus să semene cu un hot-hatch.
Accentele roșii sunt prezente și în habitaclu.
Cusăturile scaunelor sunt vopsite în această culoare, alături de sigla mărcii brodată pe tetiere și centurile de siguranță. Inclusiv sistemul de iluminare ambientală redă lumină roșie.Scaunele sunt îmbrăcate în piele în combinație cu microfibră, iar volanul este îmbrăcat în alcantara. Nu în ultimul rând, fețele pedalelor sunt confecționate din aluminiu.
Smart nu a oferit foarte multe detalii despre propulsorul noului model. Potrivit unor surse neoficiale, noul model va fi disponibil cu un propulsor care va dezvolta 406 cai putere sau 434 de cai putere.
Față de un Smart #1 obișnuit, noul model de performanță dispune de două motoare electrice și de tracțiune integrală. Totodată, au fost efectuate modificări la suspensie și frâne pentru o dinamică îmbunătățită.
Constructorul nu a oferit informații despre acumulator sau despre autonomia noului model. Debutul public al lui Smart #1 Brabus va avea loc în 26 august, în cadrul Salonului Auto de la Chengdu din China.
Noul model va debuta, mai întâi, pe piața țării asiatice. Evident, Smart #1 Brabus va ajunge și în Europa.via Smart
Domnilor producători, dar ce-ar fi o mașină electrică de 90-100 cai, hai 150, cu o autonomie și timp de încărcare de bun simț și un preț cât mai abordabil pentru o masă mai mare de oameni? A, și ce-ar fi să faceți ceva cu bateriile alea ca să fie mai ieftine și mașinile electrice să fie soluții viabile și ca mașini rulate? Nu de alta, dar în SUA, acum puțin timp, cineva a luat un Focus electric din 2014 cu 11.000 $, după 6 luni a murit bateria și înlocuirea ei costa 14.000 $.
Ce tocmai am zis ar fi evoluție, nu sutele voastre de cai ale unor mașini pe care deja le cumpără tot mai puțini oameni de când cu inflația și criza economică.