Noua generație Peugeot 208 va fi prezentată oficial în cadrul Salonului Auto de la Geneva, eveniment care debutează în 5 martie. Deși mai sunt doar câteva zile până la prezentarea oficială, o serie de imagini cu viitorul 208 au fost "scăpate" pe internet.
Din punct de vedere estetic, noul Peugeot 208 mizează pe un design nou. Modelul de clasă mică are un look agresiv, iar marea majoritate a elementelor integrate la nivel frontal sunt derivate din cele pe care le știm deja de la 308 și noul 508.
La interior, francezii au pregătit un volan nou, un instrumentar digital de bord și un ecran central poziționat în partea superioară a planșei de bord. Marea majoritate a butoanelor fizice dispar, funcțiile acestora fiind preluate de sistemul de infotainment pregătit de francezi.
Noul Peugeot 208 va fi produs pe arhitectura CMP a grupului PSA, iar dimensiunile nu vor suferi transformări drastice. Conform unor surse apropiate companiei, viitorul 208 va avea un amptament mai generos, lucru care se traduce prin mai mult spațiu pentru toți pasagerii.
Mulțumită noii arhitecturi, masa totală a modelului de clasă mică ar urma să scadă cu circa 100 de kilograme, în funcție de versiunea aleasă.Sub capota lui Peugeot 208 vor vedea motorul pe benzină de 1.2 litri în mai multe versiuni de putere. În acest moment, nu există indicii cu privire la o gamă de motorizări diesel. În plus, în imaginile "scăpate" pe internet apare și versiunea electrică a lui 208. Această versiune are la bază arhitectura e-CMP a grupului PSA, iar conform primelor informații, modelul de clasă mică ar urma să împrumute sistemul prezentat în urmă cu câteva luni pe DS3 Crossback E-Tense. Acesta integrează o baterie de 50 kWh și un motor electric de 134 de cai putere.
Via | Carscoops
in afara de calandrul prea mare (aduce cu un A1) si dintii aia de Smilodon restu este absolut....bengos
meriti Oscarul pentru cea mai proasta gluma a anului 2019
@Alin
o decizie matura ii intotdeauna de salutat ,seat ibiza ii si ea o varianta de luat in considerare
Discutiile despre design sunt cele mai..simpatice, dar acum chiar sa spui ca-i urat , asta e deja ura ! In ciuda aspectului de A1 privit din fata isi pastreaza totusi nota obisnuita de originalitate cu care ne-a obisnuit micutul Leu de-a lungul carierei. Iar integrarea elementelor de la tata 508 inclusiv in interior eu cred ca e o miscare buna avand in vedere succesul (cel putin vizual) de care se bucura acesta. Dpmdv este no.1 acum in clasa mica la design ext/int. Abia astept sa-l vad pe viu.
1. Francezii au chichițele lor cu denumirile (nu doar apropo de Toyota MR-2, care la ei s-a vândut ca MR, altfel sunând a *merde*. :-)) Probabil că amintirea nu prea grozavului ex-309 i-a oprit pe peugeotiști să continue numărătoarea.
Sau apropoul 9 = *neuf* le-o fi părut prea direct-meltenesc, mai știi?
2. Exteriorul noului 208 recunosc că-i măcar original, deși nu mă încântă prea tare, în ciuda unor detalii îngrijit lucrate, dar prost integrate-n ansamblu (v. de ex. *mustățile* orizontale ale celei de-a doua grile, fără absolut niciun chichirez.). Mai pe scurt, nu-i pe lista mea scurtă aviatoare, spre deosebire de Clio-5 (poate ;-)).
Nici notele agresive de stil tip colți de morsă nu-s rele-n sine, dar (părerea mea) nu prea rimează cu clasa mică - exclud GTI-urile, clar.
Nu prea înțeleg nici noima contururilor negre-lucioase (din plastic?... tot tablă vopsită?) de pe bosajele aripilor. Doar nu-i SUV, nici măcar d-ăla fals.
3. Interioru-i original și el, în buna tradiție a ultimelor apariții la fel de bulversante de pe alte game Peugeot. Funcțional / ergonomic nu-mi pare însă (e tot părere strict subiectivă, dar măcar probată) din cauza volanului care trebuie - cel puțin în cazul meu - reglat prea jos ca să văd onstrumentele de bord.
...Nu mai zic de gruparea mai tuturor comenzilor pe touch-screen - unora le place însă și asta.
4. Chiar dacă m-ar entuziasma ca design, tot l-aș exmatricula :-) de pe lista mea din cauza cutiilor de viteze manuale PSA nașparlii ca precizie-rapiditate-feeling.
Clar însă că alții vor fi încântați de EAT-urile Aisin + tricilindrii 1.2 Puretech. Care trag bine... dar nu din ture joase, consumă puțin... dar nu dacă-i calci, nu vibrează... însă numai pe autostradă și tot așa pînă s-o însera. :-)
Interiorul, in schimb, e foarte aglomerat, nu pare ergonomic, acelasi volan ciudat, acelasi negru deprimant, ar putea sa se uite la concurenta germana sa gaseasca niste nuante mai deschise pe-acolo.
Rezumat: tipic Peugeot, arata binisor si se conduce prost.
Despre cutiile frantuzesti - eu am avut cu toate probleme si la Clio si la Megane si la C4, iar la 207 Hdi pe care l-am avut acu vreo 10 ani nu mi-a facut probleme ( bine ,era noua) dar scotea in "clanc"-anit cand schimbam de ma scotea din minti. Dar trebuie sa recunosti ca un AISIN pe un 208 e ceva...esti in alta clasa deja .
Daca tusele groase de plastic de pe bord sunt plastic de-ala tare, naspa, ca la T-Roaca, atunci... bye-bye-birdie. :)
2 la primarie, una la Scoala de Fete, 7 la prefectura inca 3 la Scoala cu cele 3 de la Primarie si'nca 4 de la primarie fix...51
inteleg ca vrei sa candidezi pentru medalia Fields?
PS. stiu, ai vrut sa scrii 15 da' ti-a inversat cineva tastele
pe langa faptul ca designul exterior ii la limita tolerantei vizuale mai ii de semnalat si lipsa motoarelor diesel (hdi) ,aspect care ii incontestabil ca va fi taxat asa cum se cuvine de consumatori prin vanzarile firave
pentru leul din sochaux ii o scapare impardonabila sa nu vii cu toate lectiile facute intr-un segment de piata atat de concurential
La exterior imi aminteste de Peugeot 104.
Deci o supermutare a celor de la Peugeot. Sunt convins ca cel putin in tari ca Belgia (unde locuiesc) si Franta vor vinde in sfanta prostie. Daca VW sunt plecati cu vaca si au renuntat la Diesel pe Polo, nu-i nimic. Sunt altii care gandesc limpede si isi asculta clientii, nu folosesc stele verzi pe pereti cand is decid strategia.