OFICIAL: Acesta este noul Opel Astra!
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Asa cum ne asteptam, primele imagini si informatii legate de noua generatie a compactei Astra au fost publicate oficial de Opel. Prima impresie legata de noul Opel Astra nu poate sa nu fie influentata de liniile de design imprumutate de modelul german de la fratele mai mare Insignia. Cu toate acestea, Astra poate fi considerat mai degraba ruda cu Chevrolet Volt si Chevrolet Cruze, modelul fiind fabricat pe aceeasi platforma, denumita Delta in nomenclatorul intern GM.
Astra este mult mai atragator decat generatia precedenta, liniile sale inconjurand o silueta dinamica si fluida. Blocurile optice imprumuta tema de design a lui Insignia, nervura de pe usile laterale facand parte din aceeasi linie.
In ceea ce priveste motoarele pe care Opel le va oferi clientilor sai, vorbim de patru optiuni pentru fanii unitatilor pe benzina. Ca versiune entry-level va exista un propulsor de 1.4 litri si 100 de cai putere. Aceeasi motorizare va oferi alte doua versiuni de putere, una de 120 de cai si una de 140 de cai putere.
Cel mai puternic motor pe benzina va fi imprumutat de la fratele Insignia, mai exact unitatea de 1.6 litri si 180 de cai putere. Cea mai interesanta optiune pe care o vor avea fanii lui Astra va fi insa motorul turbo de 1.4 litri. Noul motor cu patru cilindri aduce, pe langa aportul de putere, si un consum cu 8% mai scazut decat in cazul propulsoarelor de 1.6 si 1.8 litri pe care le inlocuieste. Iubitorii versiunile diesel se vor putea baza pe trei unitati de 1.3, 1.7 si 2.0 litri cu puteri cuprinse intre 95 si 160 de cai putere. In viitorul apropiat gama va fi completata si de o versiune EcoFlex, care vaimbunatati emisiile de CO2 si consumul.Noul Opel Astra va fi prezent pe piata din Romania cel mai devreme la sfarsitul acestui an, noul model al germanilor urmand sa fie lansat in premiera mondiala in cadrul Salonului Auto de la Frankfurt, din luna septembrie.
via | Carscoop
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Opel in Romania
-
Opel Adam (2013-prezent) Preţ: 12.140 - 16.220 €
-
Opel Adam Rocks Preţ: 14.270 - 17.940 €
-
Opel Astra Preţ: 15.010 - 23.400 €
-
Opel Astra OPC (2012-prezent) Preţ: 28.110 €
-
Opel Astra Sports Tourer Preţ: 15.820 - 24.770 €
-
Opel Cascada (2013-prezent) Preţ: 21.750 - 29.865 €
-
Opel Corsa Preţ: 16.410 - 19.410 €
-
Opel Corsa (2014-prezent) Preţ: 11.110 - 18.540 €
-
Opel Corsa (3 usi) Preţ: 11.110 - 18.810 €
-
Opel Corsa Van Preţ: 12.010 - 12.210 €
-
Opel Crossland X Preţ: 13.350 - 20.700 €
-
Opel Grandland X Preţ: n/a - 33.300 €
-
Opel GTC Astra (2011-prezent) Preţ: n/a - 26.955 €
-
Opel Insignia Preţ: 20.400 - 35.400 €
-
Opel Insignia Country Tourer Preţ: 24.500 - 37.430 €
-
Opel Insignia Sports Tourer Preţ: 21.500 - 36.500 €
-
Opel Meriva facelift (2014) Preţ: 13.910 - 20.530 €
-
Opel Mokka X Preţ: 15.690 - 27.355 €
-
Opel Movano (2010-prezent) Preţ: 24.915 €
-
Opel Movano Combi (2010-prezent) Preţ: 28.525 €
-
Opel Vivaro Preţ: 20.955 €
-
Opel Zafira facelift Preţ: 20.720 - 27.680 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
DS a publicat primele imagini oficiale cu un viitor SUV coupe electric. Noul model, al cărui nume nu a fost încă dezvăluit, promite o autonomie de 750 de kilometri. (21.11)
-
Hyundai a dezvăluit oficial noul său etalon, Ioniq 9. Acesta este un SUV electric cu 3 rânduri de scaune și este cel mai avansat model din actuala gamă a mărcii sud-coreene. (21.11)
-
BMW a anunțat oficial că a produs primele prototipuri de teste ale viitorului Neue Klasse X. Vehiculele destinate testelor au fost produse în Ungaria, la uzina de la Debrecen. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
nu m-am putut abtine
Personal cred ca va inregistra vanzari mai mari decat Golf care se stie ca a dezamagit cand a fost prezentat.
In general am o parere buna despre masinile Opel, si mai buna (se pare) de cand au lansat Insignia.
@dogy - daca nu va fi si fiabila sa fii sigur ca nu se vor mai vinde; ce importanta are daca o sa intre in grupul Magna.
Are 17 ani si totusi.... se misca, itit faci treaba cu el !
Sa fii multumit!
P.S. : si eu tot Opel am, dar fabricatie 2001
E o masina frumoasa, dar, parca nu e asa de agresiva ca si Astra H. E putin mai fluida, mai atent lucrata. Intr-adevar e o evolutie in design si sa speram si in tehnologie.
Motoarele pe benzina sunt fiabile (cele de 1.6 si cel de 1.8 sunt prezente si ep generatia actuala de astra).
P.s., pentru Automarket: Astra J (am inteles ca se sare peste I si va fi direct J), nu imprumuta motorul de 1.6 turbo de 180 cp de la fratele mai mare pe Insignia. Defapt Insignia a imprumutat acest motor de la fratele mai mic, Astra H. Acest motor este montat si pe Corsa in versiunea GSI.
Corect modelul precedent de Astra a aparut in 2004 iar in 2005 GTC -ul
Deci Leon a copiat Astra si nu invers.
Interior cu materiale asa de ieftine si asa de urat cum are Leon eu nu am vazut la clasa asta
referitor la noua Astra, este puntin cam cuminte, ma asteptam sa fie mai agresiva, la fel ca Astra H in 2004 cand a aparut.
Daca noul GTC va fi la fel de cuminte, nu cred ca mai schimb masina actuala.
Si cat de mult asteptam Astra I OPC, care se pare ca va avea peste 275 cp si tractiune integrala.
Vom vedea.
Noul Opel Astra, o compact? de prim? clas?
- Superior: Tehnologii ?i inova?ii excep?ionale pentru clasa compact?
- Temperamental: sportivitate ?i dinamism
- Agil: noul ?asiu mecatronic stabile?te noi standarde de manevrabilitate ?i confort în clasa sa
Rüsselsheim. Datorit? excelen?ei ingineriei germane, designului sculptural aerodinamic ?i tehnologiilor inovatoare accesibile, noul Opel Astra întrupeaz? conceptul care a transformat rapid Insignia în cea mai bine vândut? berlin? de dimensiuni medii din Europa. Noul autovehicul compact de la Opel va fi lansat pe 17 septembrie, în Frankfurt, la Salonul Auto Interna?ional IAA, sub forma unui dinamic model hatchback cu cinci u?i, care beneficiaz? de cele mai bune tehnologii Opel.
Urm?toarea genera?ie de Astra introduce în clasa compact? multe func?ii de confort ?i siguran??. Sunt disponibile tehnologii excep?ionale, precum ?asiul mecatronic complet nou, cel mai avansat sistem de iluminare, scaune cu cel mai înalt grad de ergonomie.
„Experien?a unic? a Opel în a face noile tehnologii accesibile în cadrul autovehiculelor compacte este puternic eviden?iat? prin aceast? a zecea genera?ie. În plus, noul Astra transfer? temperamentul Insignia segmentului de autovehicule compacte, cu o pasiune f?r? precedent ?i un angajament pentru excelen??”, a declarat Alain Visser, vicepre?edinte Opel.
Cu o lungime de 4,42 metri, noul Astra ofer? un spa?iu mai generos ?i un plus de confort pentru pasageri, atât în partea frontal?, cât ?i în cea din spate, datorit? ampatamentului cu 71 de mm mai lung. Caroseria zvelt? ?i agil? este proiectat? pentru eficien?? maxim?, printr-o colaborare strâns? între designeri ?i inginerii în domeniul aerodinamicii, care au supus autovehiculul la 600 de ore de teste în tunelul vântului.
Propor?iile elegante îi confer? o siluet? puternic?, tip „cab-forward”, cu un parbriz foarte înclinat ?i o linie a acoperi?ului descendent?, ad?ugând elemente vizuale incitante tradi?ionalului format de hatchback. Noul limbaj de design al m?rcii, ce combin? m?iestria sculptural? cu precizia german?, este astfel transmis într-un mod proasp?t.
„Temele de design încorporate în Insignia, precum „wing” ?i „blade”, au primit o interpretare nou? la Astra, deoarece este important ca fiecare model Opel s? aib? propria personalitate”, a declarat Mark Adams, vicepre?edintele departamentului Design al General Motors Europe.
La interior sunt utilizate acelea?i elemente de design, creând armonie între exterior ?i interior. De asemenea, s-au depus eforturi speciale pentru a ad?uga multiple solu?ii flexibile de depozitare.
„Misiunea Opel de a face inova?iile tehnologice accesibile s-a dovedit a fi un succes la modelul Insignia. Ne-am stabilit un ?el chiar ?i mai ambi?ios, acela de a aduce majoritatea acestor func?ii în segmentul compact, prin intermediul noului Astra”, a declarat Hans Demant, Director Executiv Opel.
Dezvoltat în Rüsselsheim, Germania, Opel Astra este prev?zut ?i cu un ?asiu complet nou. Ampatamentul s?u mai lung este combinat cu un ecartament mai lat ?i o nou? construc?ie a pun?ii spate, îmbun?t??ind ?i mai mult agilitatea ?i stabilitatea, f?r? a face compromisuri în materie de confort.
?asiul Opel Astra a fost dezvoltat ca un sistem mecatronic care integreaz? complet func?iile mecanice ?i sistemele de comand? electronice. Ca ?i la Insignia, acesta poate fi prev?zut cu inteligentul sistem electronic de conducere Opel FlexRide, o raritate pentru aceast? clas?, care îi permite ?oferului s? aleag? între trei set?ri, standard, Sport ?i Tour, adaptându-se în acela?i timp, în mod complet ?i continuu, la modific?rile stilului de conducere ?i la viteza de abordare a virajelor.
Alte dot?ri tehnologice inovatoare introduse în clasa compact? odat? cu noul Astra:
? O nou? genera?ie de faruri adaptive Advanced Forward Lighting (AFL+) cu bi-xenon, care î?i modific? intensitatea ?i lungimea fasciculelor în func?ie de condi?iile de conducere ?i trafic, utilizând nou? func?ii de iluminare diferite.
? Scaune frontale ergonomice, proiectate pentru sus?inerea optim? a spatelui ?i siguran??.
Gama de motoriz?ri se concentreaz? asupra performan?elor ?i eficien?ei ?i este compus? din opt motoare Euro 5. Cu excep?ia motoarelor cu valorile de putere cele mai mici, toate celelalte sunt prev?zute cu transmisii cu ?ase trepte de vitez?. Va fi lansat? o nou? transmisie automat? compact?, cu func?ie Active Select.
Gama de motoare turbo diesel CDTI cuprinde patru motoare cu injec?ie multipl? common-rail cu capacitate între 1,3 ?i 2,0 litri, care dezvolt? puteri între 70 kW/95 CP ?i 118 kW/160 CP. Toate aceste motoare sunt prev?zute cu filtre de particule diesel. Gama va cuprinde, desigur, ?i o versiune ecoFLEX cu un consum de carburant ?i emisii de CO2 foarte reduse.
Cele patru motoare pe benzin?, cu volum între 1,4 ?i 1,6 litri, dezvolt? puteri între 74 kW/100 CP ?i 132 kW/180 CP. Un nou motor Turbo de 1,4 litri, cu dimensiuni reduse, care dezvolt? o putere de 103 kW/140 CP, înlocuie?te actualul motor de 1,8 litri cu aspira?ie natural?. Datorit? tehnologiilor superioare ale acestei game de capacitate cilindric?, motorul 1.4 Turbo dezvolt? un cuplu cu 14% mai mare, îns? consumul de carburant este mai redus.
Continuând tradi?ia clasei compacte ini?iate de Opel în 1936, prin Olympia Kadett, modelul Astra s-a men?inut constant între primele trei cele mai bine vândute autovehicule compacte din Europa, un segment care totalizeaz? 27 de procente din pia?a auto total?. Vânz?rile Astra reprezint? o treime din toate vânz?rile Opel/Vauxhall, cu un volum mediu de aproape 500.000 de unit??i pe an.
In ceea ce priveste asemanarea cu leon: Toate masinile seamana intr-un fel sau in altul. E clasa compacta si se pastreaza unele proportii standard. Nu ai cum sa o faci altfel. Astra noua e o evolutie de design a astrei H (proportii, dimensiuni si design). Are si elemente preluate de la Astra G, actuala astra clasic. Daca e o evolutie, inseamna ca nu a copiat un model actual, ci doar l-au imbunatatit pe cel anterior. Cum modelul anterior a aparut cu un an inaintea seatului Leon, nu se poate spune ca s-a copiat. Nici seatul leon anterior nu a copiat astra (dezvoltarea unui model nou se face in mai multi ani).
Din pacate, pe astra I/J s-a pastrat solutia puntii semiindependete spate. Sa speram ca au gasit un compromis bun la stabilitate (fara acel sistem IDS ca si optional).
Ca sa revin insa la Astra, e o masina care va surprinde pe multi - designul exterior "will get you in" iar interiorul "will keep you there" - evolutia interiorului e extraordinara - am avut posibilitatea sa vorbesc cu un jurnalist care a testat acest vehicul in conditii de iarna, undeva in Suedia - si mi-a spus ca a ramas impresionat de revolutia designului in special la interior - sunt mult mai multe spatii de depozitare, inteligent plasate. mari castiguri si la capitolul dinamica - iar scaunele AGR(aktion gesundheit rucken) - sunt cele mai tari din industrie cel putin la masinile de serie de acest tip. Plus sistemul AFL+ mult imbunatatit.
Insa sa asteptam pana dupa lansare si apoi ne vom mai pronunta.
By the way - va fi mai mare ca dimensiuni decat Golf-ul.
In ceea ce priveste falimentul GM el este probabil insa va permite companiei sa revina la suprafata fara o mare parte din "mostenirile" nefaste pe care acesta companie le are.
Opel a aniversat 110 ani de existenta anul acesta si nu prea cred ca un brand cu mostenirea pe care Opel o are, va dispare. ca un semnal in acest sens sunt - investitorii interesati de opel.
"Eu am avut si am condus atat golf V cat si Astra H. Intr-adevar se simte putintel mai instabila pe puntea spate decat golful, dar, oricat m-am straduit sa o scot de pe traiectorie nu am reusit"
De pe ce traiectorie sa o scoti? de pe drum? :)
Ce impatimiti sunt unii incat patima pt masina favorita le orbeste judecata. :)
hahahahahahaha.........