Nio EC7 este noul SUV-coupe al mărcii din China și este bazat pe modelul electric de dimensiuni mari EL7. Noul model este disponibil, deocamdată, pe piața din China și se laudă ca fiind cel mai aerodinamic SUV produs vreodată. Asta pentru că, potrivit Nio, noul model cu zero emisii are un coeficient aerodinamic de numai 0.23.
Alături de asta, noul EC7 are un design aproape identic cu modelul EL7, diferența fiind doar aspectul de SUV-coupe. Modelul măsoară 4968 de milimetri în lungime, 1974 de milimetri în lățime și 1714 de milimetri în înălțime. Ampatamentul măsoară 2960 de milimetri.
Propulsorul noului Nio EC7 este compus din două motoare electrice, care dezvoltă 653 de cai putere și un cuplu de 850 Nm. Cu acest propulsor și cu ajutorul tracțiunii integrale, noul model are nevoie de doar 3.8 secunde pentru a sprinta de la 0 la 100 de km/h.
Pentru EC7, Nio pune la dispoziție 3 acumulatori cu capacități diferite: de 75, 100 sau 150 de kWh. Astfel, versiunea cu cea mai mică baterie oferă o autonomie de 490 de kilometri în regim CLTC, iar cel mai mare acumulator promite o autonomie de maxim 940 de kilometri, tot în regim CLTC. Nio nu a oferit informații despre timpul de încărcare al bateriei.
Ca dotări, noul Nio EC7 vine la pachet cu un eleron spate activ și cu un plafon panoramic din sticlă, care folosește tehnologie electrocromatică. Astfel, șoferul poate regla nivelul de lumină naturală care pătrunde în habitaclu. Plafonul poate fi complet transparent sau închis pentru a nu permite pătrunderea luminii.
Tot aici amintim și de un aer condiționat automat cu 3 zone, scaune față și spate încălzite și un sistem audio premium cu 23 de difuzoare. Așa cum spuneam, noul Nio EC7 este disponibil în China, iar comenzile sunt deschise. Prețul de pornire al modelului din China este echivalentul a 65.755 de euro. Livrările vor începe abia în mai 2023.
via Nio
Dar totuşi, au peste 600 km reali, în cele mai rele condiţii !
Când vă spuneam că doar preţul e problema.
Restul, EV bat termicele cu brio