Acesta este noul MG4 EV: autonomie de până la 452 de kilometri

de Alexandru Monenciu
Luni, 04.07.2022
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Fă cunoștință cu noul MG4 EV. Modelul cu zero emisii din Marea Britanie este construit pe arhitectura Modular Scalable Platform (MSP) și propune o autonomie de până la 452 de kilometri cu o singură încărcare.

Surprins de multe ori în teste, acoperit, desigur cu camuflaj, noul model cu zero emisii MG4 EV debutează acum în toată splendoarea lui. Acesta va fi lansat, pe piața din Marea Britanie, în luna septembrie a acestui an.

Trecând peste designul care combină elemente de hatchback și crossover, noul MG4 EV este primul model al mărcii construit pe arhitectura Modular Scalable Platform, sau MSP pe scurt.

Pentru interior, MG a pregătit un instrumentar de bord complet digital, volan în două spițe, zonă cu încărcare prin inducție pentru telefoanele mobile în consola centrală și un ecran generos pentru sistemul multimedia.

Arhitectura MSP integrează un motor electric pe puntea spate, iar bateria are o înălțime de doar 110 milimetri. Distribuția maselor este de 50:50, ceea ce înseamnă o manevrabilitate îmbunătățită. La nevoie, platforma poate integra și un al doilea motor, pe puntea față, pentru a obține tracțiune integrală.

Inițial, MG4 EV va fi disponibil fie cu o baterie de 51 kWh, fie cu una de 64 kWh.

Autonomia anunțată de producător este cuprinsă între 350 și 452 de kilometri.

Așa cum spuneam, modelul cu zero emisii va debuta pe piața din Marea Britanie în luna septembrie a acestui an.

via MG

Comentarii (3)

  • Dupa achizitia de catre SAIC, MG nu a deveit cumva doar un paravan prin care se vand masini chinezesti?
    2 1
  • Mașinile chinezești, mai ales cele electrice, sunt mai bune si mai ieftine ca cele germane.
    SAIC are un joint venture cu VW, bănuiesc ca nu știți ca mașinile VW vândute in China sunt făcute de SAIC, nu? Ca VW își face jumătate din profit in China? A, știți ca cei de la VW l-au dat afara pe Deiss pentru ca aveau probleme cu software la mașini, nu? Ghici cu cine a semnat VW sa le faca softul la masini, săptămâna trecuta...cu o firma din CHINA! Cat le da ? Doar 2 miliarde de euro...România încă nu a aflat...
    2 0
  • Un showroom si un service in Ro, atat imi doresc.

    Romanul trebuie sa vada el la vecinul si abia apoi va zice, da dom'le, e bun, vreau si eu.

    Personal mi-as cumpara un MG4 acum.
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru