După ce am văzut recent câteva imagini sugestive, a venit momentul să facem cunoștință cu noul MG HS. A doua generație a SUV-ului britanico-chinez este destinat întregii piețe europene și se anunță a fi un nou rival pentru modele ca Toyota RAV4 și Honda CR-V ca dimensiuni.
DESIGN REVIZUIT
Noua generație MG HS aduce un design revizuit, în ton cu limbajul de design văzut și la alte modele actuale ale mărcii. Partea din față este dominată de o grilă masivă integrată într-o bară cu numeroase suprafețe sculptate, iar imediat deasupra grilei vedem și noile faruri mai subțiri și cu tehnologie LED. Partea din spate are un design modern, cu stopurile LED unite printr-o bandă și cu terminațiile evacuării desenate sub formă de trapez.
Față de vechea generație, noul MG HS este mai lung cu 26 de milimetri, mai lat cu 14 milimetri, iar ampatamentul este alungit cu 45 de milimetri.
Deși nu avem imagini cu interiorul noului model, MG spune că noul HS primește două ecrane de 12.3 inch pentru instrumentar și sistemul multimedia, precum și o tavă de încărcare wireless pentru telefon și un sistem audio cu 8 incinte.
Portbagajul oferă o capacitate de 507 litri cu bancheta din spate în poziție normală.DOUĂ MOTORIZĂRI: BENZINĂ ȘI PHEV
Pentru început, noul MG HS va fi oferit cu două motorizări: una termică și una hibridă plug-in. Versiunea pur termică aduce un motor pe benzină de 1.5 litri cu 4 cilindri, turbo, care dezvoltă 169 de cai putere și 275 Nm. Acest motor este cuplat la o cutie manuală cu 6 trepte, însă vei putea alege și o cutie automată cu 7 trepte și cu dublu ambreiaj.
Versiunea hibridă PHEV primește tot un motor de 1.5 litri, cuplat la un motor electric. Partea termică dezvoltă 142 de cai putere, în timp ce motorul electric dezvoltă până la 209 cai putere. În această configurație, MG HS sprintează de la 0 la 100 de km/h în 6.8 secunde.
Motorul electric este alimentat de o baterie de 24.7 kWh, de unde rezultă o autonomie electrică de 121 de kilometri în regim WLTP. Indiferent de versiunea aleasă, noul MG HS este disponibil doar în configurație cu tracțiune față.
Pe piața din Marea Britanie, noul MG HS pornește de la 24.995 de lire sterline pentru versiunea cu motor termic. hibrid, prețul de pornire este de 31.495 de lire sterline.
Pentru cei care aleg motorulvia MG
PS: exista poze si clipuri pe youtube inclusiv cu interiorul
Daca asta fac chinezii, pe mine nu ma ingrijoreaza invazia lor in Europa.
Stiu ce spui, am avut ocazia sa studiez mai pe indelete un ZS, parca, asa este, plastic prost, tapiteria zici ca este vinilin de la Dacia 1300. Chinezism in forma pura.
De curiozitate am intrat si pe site-ul lor din Italia, este un amalgam de buzzwords acolo - the icon is back? Ce icon? :))
Modelul ZS este evoluat pentru viata. What?
Si ca features de baza, are un touchscreen mare, camera 360 grade la parcare, navigatie prin satelit si lane asist. Ar putea fi la fel de bine un Samsung Fold sau un robot aspirator.
De curiozitate am fost cu un prieten care își caută mașină la ei. Am încercat (5km in Bucuresti)un MZ ZS cutie manuala 6 trepte cu motor de 1l 22 000E, același model cu motor 1,5 cutie manuala 5 trepte la 18 500E si 1l cu cutie automata 22600 E. Masinile cutie manuala sunt mai sub motorizate decât Dacia, dar interiorul arata mult mai bine. Cea automata mai vânjoasa decât un Stepway CVT, dar mult sub Duster 1,3 benzina (la ani lumina)
Personal nu știu daca as cumpăra, dar nu poți sa spui ca este vreo catastrofa de mașină.
Duster trage... să moară! :))))))))))
Însuși directorul de la Dacia a vizitat un dealer MG si s a întors verde albastru la fata din cauza a ceea ce a văzut în raport cu ce produc ei...
Totuși MG folosește componente de la mașini consacrate, inclusiv motorul si cutia de viteze.
Duster ul in afara de design nu are nici un atuu.