Acesta este noul Chevrolet Equinox EV: preț accesibil și până la 483 km autonomie

de Alexandru Monenciu
Joi, 08.09.2022
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Chevrolet a publicat o serie de imagini și informații despre noul SUV cu zero emisii Equinox EV. Acesta va avea o autonomie de până la 483 de kilometri și un preț de pornire de 30.000 de dolari. Debutează în toamna lui 2023.

Americanii de la Chevrolet au publicat un teaser cu viitorul SUV electric Equinox EV la jumătatea lunii mai. Acum a venit momentul să îl cunoaștem în primele imagini oficiale.

Din punct de vedere al designului, propune o pereche de faruri înguste care, pe nivelurile de echipare superioare, vor fi unite de o bandă LED. Avem apoi mânere care se retrag în portiere, dar și jante cu diametrul de 19 inch în standard. Vor fi disponibile și unele de 20 și 21 de inch.

La interior, pasagerii vor regăsi un instrumentar de bord digital, cu ecran de 11 inch, și un display central de 11 inch. Pe versiunile superioare acesta din urmă măsoară 17.7 inch. Portbagajul va oferi un volum de până la 1.614 litri.

PÂNĂ LA 294 DE CAI PUTERE

Clienții vor avea la dispoziție o gamă diversificată de motorizări, cu o singură unitate electrică sau cu două (și tracțiune integrală). Puterea va fi cuprinsă între 213 și 294 de cai putere.

Versiunea echipată cu baterie standard promite o autonomie de 402 kilometri.

Cifra ajunge la 483 de kilometri dacă este bifată bateria mai mare. Cei care vor tracțiune integrală se vor mulțumi cu o autonomie de 451 kilometri.

La o priză de 11.5 kW, este de ajuns să aștepți o oră pentru o autonomie de 55 de kilometri. La una de 19.2 kW, aceeași oră este de ajuns pentru 82 de kilometri. La o stație rapidă, de până la 150 kW, pentru 113 kilometri autonomie trebuie să aștepți 10 minute.

În standard, Chevrolet Equinox EV vine, printre altele, cu Automatic Emergency Braking, Front Pedestrian Braking, Forward Collision Alert și Lane Keep Assist cu funcție Lane Departure Warning.

Așa cum spuneam, SUV-ul cu zero emisii va debuta în toamna anului viitor. Prețul de pornire va fi de circa 30.000 de dolari.

via Chevrolet

Comentarii (10)

  • Nu avea si Tesla 3 același preț de pornire?
    Între timp aproape dublu…
    10 5
  • asa si?
    Deci, asa si? Nu se vinde Tesla?
    8 6
  • Așa bine se vând ca trebuie subvenționate. La 50.000 de euro chiar este un chilipir, tot omul își poate lua… DECI!!!
    Pune mâna si citește in Europa doar model Y se vinde conform așteptărilor (culmea ca-i SUV) deci nici o treaba cu ecologia. Model 3 este deja uzat moral…
    9 5
  • Mircea Badea
    ieftin, chiar dragut, pacat ca e suvulete...

    dutz, petrolia e subventionata la greu!
    6 9
  • bravo AM - chiar aşa cenzură.... şterse comentarii la greu fără nicio discriminare...

    La revedere...

    Vorba aia: fool me once shame on you, fool me twice shame on me
    8 2
  • @dutzulica
    In USA Tesla si-a pierdut subventiile iar in Europa nivelul subventiilor sunt functie de valoarea masinii. Poate ai tu un milion de kilometri facuti, dar cu parcursul unor informatii mai greu, mai precis cu nivelul de intelegere a textului.

    Apropos, 8 din 10 romani nu inteleg textul citit. Poate recuperezi.
    4 5
  • @badea
    In Europa petrolia e taxata la greu. Zeci de procente din PIB sunt generate de taxepe produse petroliere si activitati care se bazeaza pe produse petroliere folosite fie ca materii prime fie sub forma de combustibili.
    Asa ca data viitoare cand papi un Mcmuisor sa te gandesti ca tot e bazat pe produse petroliere de la gazul folosit pentru ingrasaminte la motorina folosita pentru lucrari agricole la gazul sau pacura folosita pentru curent electric pentru puii care mananca 23 din 24 ore pe zi ca sa creasca mari si frumosi numa buni sa ... completezi tu ca nu e greu.
    5 4
  • Este taxată nu subvenționată… dar pentru tine este tot una, stai așa.
    2 1
  • Posibil sa am dificultăți cu anumite informații sau cu înțelegerea lor, dar nu cred ca este in cazul de fata. Vânzările la electrice si mai ales creșterile sunt nerelevante când se vine de foarte jos. Tot ce-am spus ca Tesla model 3 nu mai face mare scofala ca si vânzări in Europa, iar despre subiectul articolului, am pus un semn de întrebare legat de prețul declarat. Poate îmi spui tu mai clar ce n-am înțeles. De deontologi care știu doar se generalizeze si sa folosească ambiguități sunt satul si nu ma mai impresionează… ;)
    1 1
  • teslaul
    Am scris bine subventionata....Nu era destul de clar ca vorbesc despre Tesla ca automobil ca si-a pierdut subventia la achizitie? Nu despre asta discutam? Uite, imi cer scuze...automobilele Tesla, in SUA, si-au pierdut subventiile la achizitie si au mai ramas anumite facilitati la nivel de state ce privesc orice automobile cu emisii sub anumita valoare. Am fost clar?

    Apropos, Elon Musk va saluta....si pe el acuma il deranjeaza cumplit subventiile de care a beneficiat si care i-au umplut buzunarele. Deci te-ai intelege de minune cu individul asta.
    2 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru