Acesta este noul BMW X2. În premieră, versiune electrică cu 313 CP

de Alexandru Monenciu
Miercuri, 11.10.2023
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Constructorul bavarez de automobile a publicat primele imagini și informații despre noua generație a modelului X2. Aceasta este disponibilă și într-o versiune cu zero emisii, care oferă 313 CP.

După o serie de imagini și clipuri teaser, a venit momentul să facem cunoștință cu noua generație BMW X2. Descris de bavarezi ca fiind un SAC, adică Sport Activity Coupe, modelul propune un design complet nou.

Până să ajungem la acest detaliu, trebuie spus că X2 a crescut în dimensiuni comparativ cu modelul pe care îl înlocuiește. Lungimea măsoară acum 4.554 mm (+194 mm), în dreptul lățimii sunt trecuți 1.845 mm (+21), iar înălțimea este de 1.590 mm (+64 mm).

În funcție de versiunea comandată, portbagajul are un volum de încărcare cuprins între 560 și 1.470 de litri.

DESIGN COMPLET NOU

Din punct de vedere estetic, avem o parte frontală cu faruri LED și o grilă aproape hexagonală (opțional, contur iluminat). Farurile LED Matrix sunt opționale. Plafonul este plonjat în partea din spate, rezultând astfel o alură de coupe.

Stopurile au un design nou, iar în extremitatea difuzorului de aer au fost montate fie 2 terminații pentru sistemul de evacuare, fie 4, în cazul lui X2 M35i xDrive.

Jantele au diametrul cuprins între 17 și 21 de inch. Paleta de culori include 2 nuanțe uni și 11 metalice, inclusiv una nouă, denumită Roșu Fire.

Totodată, clienții pot alege una dintre cele două nuanțe Frozen de la BMW Individual.

Pentru un plus de sportivitate, poate fi bifat pachetul M Sport sau M Sport Pro. Acesta din urmă plusează cu ornamente exterioare M Shadowline lucioase, lumini M Shadowline, spoiler spate M și sistem de frânare M Sport cu etriere roșii.

INTERIOR PREMIUM

Interiorul noului BMW X2 este aproape identic cu cel al lui X1. Avem, așadar, ansamblul curbat care integrează instrumentarul de bord digital și display-ul sistemului multimedia BMW de generația a 9-a. Scaunele sunt special dezvoltate pentru X2 și pot fi îmbrăcate inclusiv în piele Vernasca.

Climatizarea automată pe două zone, sistemul de navigație BMW Maps și volanul Sport, îmbrăcat în piele, sunt standard. Sistemul audio Harman Kardon și trapa panoramică din sticlă sunt opționale.

Intrarea în gama noii generații BMW X2 se face cu versiunea sDrive20i: motor pe benzină, de 1.5 litri mild-hybrid 48V, cu 170 CP. Avem apoi versiunea diesel sDrive18d, cu ai săi 150 de cai putere.

Cea mai sportivă versiune este, desigur, X2 M35i xDrive. Aceasta propune un motor de 2.0 litri, 300 CP, 0-100 km/h în 5.4 secunde, șasiu specific M și suspensie M adaptivă.

Frânele M Compound sunt opționale.

Toate motorizările convenționale sunt oferite alături de o transmisie automată cu 7 rapoarte și dublu ambreiaj.

VERSIUNE ELECTRICĂ, CU 313 CP

Ultima, dar cu siguranță nu cea din urmă, este versiunea pur electrică iX2 xDrive30. Vine echipată cu 2 motoare electrice, care dezvoltă în total 313 CP și 494 Nm, suficient pentru a atinge 100 de km/h în 5.6 secunde și o viteză maximă de 180 km/h.

Bateria are o capacitate de 64.8 kWh, astfel că autonomia este cuprinsă între 417 și 449 kilometri, în ciclul WLTP.

Gama va fi completată, ulterior, cu o nouă versiune pe benzină și un diesel. În vara anului 2024, va debuta o a doua versiune electrică, dar și un alt diesel.

START DE LA 43.911 EURO ÎN ROMÂNIA

Noua generație BMW X2 va fi lansată pe piață în martie 2024. În România, modelul bavarez va porni de la 43.911 euro. Pentru X2 M35i va trebui să plătești cel puțin 59.322 euro, iar pentru versiunea electrică 55.513 euro.

via BMW

Comentarii (11)

  • Banditos
    Muma Padurii Revival...II
    13 0
  • Chiar se simtea lipsa inca unui suv cupe pe piata.
    11 1
  • Andrei
    Erau invidioși pe Peugeot 408 și au zis să facă și ei unul. Doar ca l-a desemnat un nevrotic pe întuneric.
    11 0
  • www.rent-a-car-otopeni.ro
    Un design deosebit
    2 2
  • @ alex cu a mic

    Se simtea lipsa unui SUV nou pe piata, cu atat mai mult lipsa unui SUV mai mare, mai greu si mai urat fata de generatia precedenta. Salvam planeta tona cu tona.

    Interiorul e ce trebuie, mai putin lipsa butoanelor pentru clima, Vad ca trendl continua.
    4 0
  • andrei
    n-ai nevoie de butoane pentru clima ca ai pe ecran plus minus. problema e alta, nu poti directiona fluxul unde vrei tu, nu ai asemenea optiuni in meniul de clima, ceea ce e super ciudat. cand e umed, tot ce fac eu la active tourer e ca din cand in cand sa dau pe dezaburire la maxim pentru cateva secunde.
    straniu. altfel nu poti duce fluxul doar spre parbriz.

    oricum la idrive 8.5 vor schimba sa fie cat mai asemanator butoanelor fizice si vor permite si sa pui fluxul pe unde ai chef.
    0 0
  • Seriff
    Pare genul de masina pe care si-o doresc hipsterii pensati fani electrice, arata ca un dulap cu roti.
    6 4
  • @Seriff
    Da? Că de obicei le cumpăra cocalarii nepensați.
    4 0
  • Uratel !
    1 0
  • Fata e cum e. Spatele numai nu le iese, la toate. Am mai vazut cateva pe strada, nu mai stiu care, toate-s la fel difera doar marimea. Dar spatele e pur si simplu hidos, bara aia cu protuberantele alea, arata f urat.
    0 0
  • Trilulilu
    Ăștia cred că au desenat mașina după o beție cruntă
    5 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru