Să presupunem că nu vrei un BMW M4, inclusiv un M4 Competition, dar nici nu te afli printre norocoșii care pot să aibă în garaj un M4 CSL. Ei bine, de acum ai o variantă de mijloc, dacă vrei să-i spui așa. Este vorba despre noul BMW M4 CS.
Pentru că vorbim despre o mașină de performanță, pusă la dietă, fibra de carbon este la ordinea zilei. Noul M4 CS are mai multe elemente de caroserie confecționate din carbon, inclusiv plafonul, capota, capacele oglinzilor exterioare, difuzorul de aer și eleronul. Până și jantele sunt forjate pentru a fi mai ușoare.
Acestea din urmă pot fi comandate fie în negru mat, fie în nuanța Gold Bronze.
CU 20 KG MAI UȘOR DECÂT M4 COMPETITION
Grila frontală este foarte asemănătoare cu cea prezentă pe M4 CSL și are mai puține elemente, tocmai pentru a contribui la o masă mai scăzută. Că tot am pomenit, noul M4 CS este cu 20 de kilograme mai ușor decât un M4 Coupe Competition xDrive.
Așa cum bine poți observa din imaginile alăturate, farurile LED au elemente galbene, ca o trimitere la mașinile de competiție.
Cel mai nou model de performanță al producătorului din Munchen poate fi comandat în 4 nuanțe exterioare: Gri Brooklyn Metallic, Negru Sapphire Metallic, Albastru Riviera și Verde Isle of Man Frozen Metallic.
Ultimele două fac parte din catalogul BMW Individual.La interior, pasagerii vor regăsi același ansamblu care integrează instrumentarul de bord digital, de 12.3 inch, și display-ul central de 14.9 inch al sistemului multimedia. Acesta din urmă rulează sistemul de operare iDrive 8.5 și are o grafică specifică modelelor M.
Centurile de siguranță au cusături în nuanțele BMW M. Mai departe avem ornamente din fibră de carbon, un plafon în nuanța Anthracite și scaune M Carbon îmbrăcate în piele Merino bicoloră (negru/roșu). Nu lipsesc cusăturile contrastante și logo-urile M4 CS iluminate integrate în tetiere.
550 CP ȘI 0-100 KM/H ÎN 3.4 SECUNDE
Sub capota noului BMW M4 CS regăsim bine cunoscutul motor de 3.0 litri twin-turbo, dar care livrează ambelor punți 550 de cai putere și 650 Nm cuplu. Singura transmisie disponibilă este una automată cu 8 rapoarte.
În aceste condiții, coupe-ul de performanță atinge 100 de km/h în 3.4 secunde și o viteză maximă de 302 km/h.
Pentru un comportament cât mai dinamic, suspensia M adaptivă și direcția M Servotronic au fost reglate special pentru acest model.
Noul BMW M4 CS va intra în producție în luna iulie 2024, la uzina din Dingolfing, Germania.
Lista de comenzi va fi deschisă, însă, la finalul lunii mai.via BMW
Iată, BMW se dovedeste milostiv in Săptămâna Luminată, oferindu-le ajutorul cuvenit si pe caroseria coupé, sistemul AWD, spre deosebire de CSL, care-i destinat celor care detesta compromisul, RWD only.
Pentru a avea o dimensiune reală a situației,
chiar se impune sa constați diferenta de greutate amplă intre M4 CS (G82) si M4 CSL(G82).
Am convingerea ca Alex Monenciu n-a oferit aceste cifre voluntar, cu intentia de a nu ostraciza inca de la debut nou-venita declinare.
Concluzia-i lesne de oferit:
Varianta de mai sus este destinată băiețeilor, M4 CSL se adreseaza exclusiv bărbaților.
Unul cu pedale?
Nu sta ancorat in trecut, actuala gamă BMW M de segment D nu te lasă baltă, M4 G82 este dispus sa ofere valori pe cântar demne de semnalat, 1625 kg. inregistrati de M4 CSL.
Vina este a mea, am intrat in dialog cu cerbi pe cât de neștiutori intr-ale detaliilor, pe atât de reticenți si molatici la vestitul slogan bavarez: "Plăcerea de a conduce".
Dar "Placerea de a fi hidos" (cu grila aia oribila)?
BMW M4 CSL 7:18.14
BMW M4 CS 7:21.99
BMW M3 CS 7:28.76
[Nürburgring Nordschleife Full]
Faceți-i un uriaş bine năucului de la ora 14:46, eutanasiaţi-l de pe acest site.
da un pic a mustang, dar tot au nevoie de un artist, de vreo 20 de ani fac numai strambaturi...
Adica tu poti sa spui ce vrei, dar altii nu (mai ales cand tu incepi cu jigniri)... Unde te trezesti,nazistule?