Noul BMW M2 CS, programat pentru lansarea oficială în cursul Salonului Auto de la Los Angeles din luna noiembrie, a "scăpat" deja pe internet într-o serie de fotografii clare care ne permit să analizăm liniile modelului de performanță.
Așa cum era de așteptat, producătorul bavarez a pregătit pentru M2 CS o serie de elemente noi de caroserie fabricate din fibră de carbon. Pe această listă trecem următoarele elemente: capota, plafonul, aripa spate, splitter-ul frontal, difuzorul spate și carcasele oglinzilor laterale. De asemenea, modelul producătorului german va integra și un tunel median fabricat tot din fibră de carbon. Pentru moment, nu există informații cu privire la masa totală a noului M2 CS.
Pentru interior, BMW propune scaune sport îmbrăcate în piele și accesorii acoperite cu Alcantara.
Sub capotă, noul BMW M2 CS va fi echipat cu motorul pe benzină de 3.0 litri capabil să ofere 450 de cai putere (+40 CP comparativ cu varianta M2 Competition) și 550 Nm.
Resursele unității pe benzină vor fi gestionate fie de o cutie manuală cu șase trepte, fie de o transmisie automată cu șapte rapoarte. În cazul versiunii cu transmisie manuală, accelerația de la 0 la 96 km/h va avea loc în 4 secunde, în timp ce varianta echipată cu transmisia automată va fi mai rapidă cu 0.2 secunde.Suspensia adaptivă și sistemul de evacuare M Performance fac și ele parte din pachetul standard pregătit de nemți.
Conform unor informații anterioare, noua versiune BMW M2 CS va fi asamblată în doar 2.200 de unități, producția urmând să înceapă în prima parte a anului viitor.
Via | Jalopnik
Dar e o placere sa il conduci, am adesea placerea sa conduc unul si e foarte distractiv, mic si nervos, ii bataie fundul si in linie dreapta in treptele mai mici :)
Probabil chiar e cel mai pur M din ultimi ani insa ca versiune CS cred ca i lipsesc cateva detali...
de exemplu X2 are emblemele pe montantii C.....care trebuiau puse exact pe acest M2 CS.....nicidecum pe un X2 sau oricare alt BMW!!!!
De altfel sau chinuit sa faca scaunele alea asa de frumoase si unice si totusi nu au mai investit 20-30 de euro sai puna niste pedale cu inserti metalice
Vroiam sa ma leg de centurile de siguranta dar dau bine pe un model M......ma deranjeaza insa ca le poti avea si pe un 118d M-sport...deja se inceraca impacarea si a caprei si a verzei....
Instrumentalul de bord este perfect....mic, vizibil, simplist...partea frontala a masini este exact cum ar trebui sa fie un BMW sport...spatele e cam aiurea d.c.d.v. stilistic....dar per total o super masinuta de circuit...
@Tatraurs
Long live the manuals!!!