După o lungă campanie de promovare, francezii de la Alpine au publicat primele imagini și informații despre noul A110 R. O versiune a celebrului model care integrează îmbunătățiri care îl fac mai rapid pe viraje, dar și în linie dreaptă.
ELEMENTE AERODINAMICE DIN CARBON
Pe lângă elementele aerodinamice, evidente, din fibră de carbon, noul Alpine A110 R are o serie de componente confecționate din același material ușor, dar foarte rezistent. Spre exemplu capota și jantele. Până și geamul din spate a fost înlocuit cu un capac din carbon.
Mulțumită acestor elemente din carbon, masa proprie a mașinii a scăzut la 1.082 de kilograme. Cu 34 de kilograme mai puține decât a versiunii A110 S.
Alpine A110 R promite o apăsare la sol mai mare pe puntea spate, în mare parte datorită eleronului și difuzorului de aer redesenat. Pentru un plus de manevrabilitate, inginerii Alpine au coborât garda la sol cu 10 milimetri, barele anti-ruliu sunt mai rigide, același tratament fiind aplicat și la nivelul arcurilor.
Amortizoarele sunt reglabile, iar frânele integrează componente carbon ceramice.
Culoarea exterioară, denumită Albastru Racing Mat, a fost preluată de la monpostule Alpine de Formula 1.
Pentru interior, francezii au pregătit scaune Sabelt din carbon și mai multe zone acoperite cu microfibră.Motorul turbo, de 1.8 litri, îl împarte cu versiunea A110 S, astfel că dezvoltă 300 de cai putere și 340 Nm. A fost păstrată și transmisia automată cu 7 rapoarte și dublu-ambreiaj, dar și roțile motrice spate.
Modificările aduse greutății îi permit mașinii să atingă 100 de km/h în 3.9 secunde (față de cele 4.2 secunde ale lui A110 S), iar viteza maximă ajunge la 285 km/h.
Sistemul de evacuare a fost revizuit, la rândul lui, pentru un sunet și mai accentuat.
Lista de comenzi, pentru noul Alpine A110 R, va fi deschisă luna aceasta.
via Alpine
: ) Mulțumesc!
Nu știu dacă mi se pare, dar în pozele 9, 11 și 15 se vede cotiera pe uși. Mă rog, știu ei de ce au ales această rezolvare.