Unul dintre cele mai importante evenimente dedicate tehnologiei este pregătit să își deschidă porțile la Las Vegas. Este vorba, desigur, despre ediția din 2023 a Consumer Electronics Show, sau CES, pe scurt.
Aici au ales germanii de la Volkswagen să prezinte noul ID.7, sedanul electric anunțat în vara anului trecut de conceptul ID.Aero.
Deși mașina este camuflată cu un model inspirat de codurile QR, constructorul din Wolfsburg a oferit câteva detalii despre acest ID.7. Spre exemplu, a dezvăluit că va avea un ampatament de 2.969 de milimetri, cu 94 mm mai lung decât Tesla Model 3 și cu 165 mm mai mare decât modelul Passat.
Putem observa că noul Volkswagen ID.7 a păstrat forma aerodinamică a conceptului ID.Aero, dar, așa cum se întâmplă de obicei, unele elemente estetice au fost ușor modificate. De pildă, spoilerele, jantele și farurile LED.
DISPLAY CENTRAL DE 15 INCH
Din fericire, habitaclul ne este arătat în toată "splendoarea" lui. Avem un display central de 15 inch, instrumentar digital de bord, Head-up Display cu realitate augmentată, iar butoanele sistemului de climatizare și ale radioului sunt acum iluminate.
Una dintre piesele de rezistență ale interiorului sunt așa-numitele fante de aer inteligente, controlate digital. habitaclul înainte ca acesta să se așeze la volan.
Pe scurt, tehnologia recunoaște șoferul după cheie și încălzește sau răcește
Sistemul de climatizare poate chiar îndrepta fluxul de aer spre corpul pasagerilor, sau îl poate distribui pe o suprafața mai mare. Toate aceste funcții pot fi activate din sistemul multimedia.
Noul Volkswagen ID.7 este construit pe arhitectura MEB+ și, potrivit estimărilor făcute de germani, va avea o autonomie de până la 700 de kilometri (WLTP). Cel mai probabil va fi oferit atât într-o configurație cu un singur motor electric cât și cu două.
Sedanul electric va fi disponibil inclusiv în Europa. Pentru Bătrânul Continent va fi asamblat în Germania, la uzina din Emden, acolo unde este produs și ID.4. Așa cum spuneam, debutul este programat pentru a doua jumătate a anului 2023.
via Volkswagen
iarna 300 de km
Să se de cu cracii în sus de fericire?
Minunatele studii în domeniu arată că electricele sunt eficiente în oraș, iar amprenta de carbon scade, în cazul mașinilor cu baterie mare, după 2-3 sute :) de mii :) de km. Asta înseamnă o exploatare scurtă pe termen foarte lung. Minunații lor proprietari, ca să-și facă datoria față de Planetă, trebuie să le întrețină și să le exploateze 300 000 km timp de câteva zeci de ani, probabil vreo 4. :) hehehe... welcome to fantasia...
Bravo voua stiu ca nu ma auziti dar eu imi fac datoria
@Enigmatic cred ca miau picat greu carnea de sarbatorii si acum ma chinui de vreo 3 zile si nu iese nimica voi cum procedati ?
la 04.01.2023, 15:49
Ce să mai zic. Să te jignesc ? Ce să zic. Ce glume proaste faci şi crezi că eşti amuzant.
Patetic.
Rămâne vreo 70 la suta din aia 77kw adică vreo 500 kw. Daca nu dai drumul la aer condiționat, la radio, și mergi cu 60 kmh poate te tine 500km. Dar iarna în condiții nașpa plus viteza peste 120kmh tot 250 km autonomie va avea. Și precis va fi ieftina probabil vreo optzeci de mii de euro. Numai împărații.vor merge cu astea, cancelariile occidentale.