La aproape un an de la debutul conceptului XM și la finalul unei campanii de promovare presărată cu multe imagini și clipuri teaser, acum a venit momentul să facem cunoștință cu noul BMW XM. Sau, cu alte cuvinte, al doilea model dezvoltat de la zero de către celebra divizie M după M1.
FIDEL CONCEPTULUI
Din punct de vedere estetic, BMW XM a rămas destul de fidel conceptului cu același nume. Există, desigur, câteva diferențe, cum ar fi designul stopurilor și mânerele portierelor care nu se retrag.
Versiunea de serie a păstrat, totuși, grila supradimensionată, iluminată, farurile "duble" și terminațiile sistemului de evacuare dispuse pe verticală.
Jantele cu diametrul de 21 de inch sunt standard, dar cele de 22 sau de 23 de inch sunt incluse pe lista de opționale.
Pentru interior, constructorul din Munchen a pregătit o mulțime de materiale și finisaje de lux. Tehnologia BMW Live Cockpit Professional (ansamblu curbat cu ecrane de 12.3 inch și 14.9 inch) este standard, la fel ca iluminarea ambientală, Head-up Display-ul, sistemul audio Harman Kardon și sistemul Travel & Comfort.
Clienții au la dispoziție o nouă tapițerie din piele Vintage care îmbracă secțiunile superioare ale panoului de bord și panourile portierelor.
SISTEM PLUG-IN HYBRID CU MOTOR V8 TWIN-TURBO
Așa cum bine știi deja, noul BMW XM este un SUV plug-in hybrid.
Sistemul de propulsie integrează un motor V8 twin-turbo, de 4.4 litri, o unitate electrică și o baterie de 25.7 kWh, montată în partea de jos a caroseriei.În total, sistemul lui XM dezvoltă 653 de cai putere și 800 Nm, suficient pentru a atinge 100 de km/h în 4.3 secunde. Viteza maximă este limitată la 250 km/h, dar pachetul M Driver o crește la 280 km/h.
În modul full electric, SUV-ul de 2.7 tone al germanilor poate acoperi până la 88 de kilometri. Viteza maximă în acest caz este de 140 km/h. Acumulatorul poate fi încărcat la stații AC cu puteri de până la 7.4 kW.
Tracțiunea integrală M xDrive este, de asemenea standard, iar cuplul poate fi transmis numai către puntea spate atunci când este activat modul 4WD Sport. De asemenea, noul BMW XM oferă un sistem de direcție integrală.
În toamna anului viitor, gama noului XM va fi completată cu o versiune de top. Denumită XM Label Red, aceasta va oferi 748 CP și 1.000 Nm cuplu.
BMW XM va fi produs la uzina din Spartanburg, SUA, începând cu luna decembrie 2022.
Primele exemplare vor ajunge în showroom-urile din întreaga lume în primăvara anului 2023.via BMW
+ Interiorul mi se pare wow
- Grila :(
- Este un mastodont de 2,7 tone care ma face sa ma gandesc ca se consuma din ce in ce mai mult pe planeta asta
Bine, pe lângă obișnuita grilă de neam prost sau luminile ambientale în n-șpe mii de culori.
https://youtu.be/Yv6reh9LXgI
Aici e inca un exemplu de priviri atrase.
Peste 100000 vizualizari in doar 3 zile.
Aceasta masina cocalareasca va atrage multi cocalari: polueaza si impute planeta.
Desigur cocalarilor nu le pasa, ei asta si vor...
In concluzie o alta troaca marca BMW.
Cam asa va fi in realitate, viata bate filmul si pozele in Photoshop.
Asta rupe stalpul sau tot masina se rupe si moare prostul?
Se pare ca unii nu invata nimic din exemple: dupa atatea stiri cu prosti care rup BMW-uri in doua, unii tot insista, cred ca lor nu li se intampla. Probabil ca in mintea lor ei au un BMW mai special care la 180km/h sfideaza legile fizicii. De fapt ce zic eu de fizica, cand ei nici limba romana nu o stiu.
E "grele" in Romania.
Cat despre masina asta. In afara ca e urata, cand aud BMW ma ia cu greata stiind ca firma da spagi pentru a castiga licitatii, ca a fost amendata pentru umflat cifre de vanzari, cand a avut reclame interzise pentru ca promoveaza condus agresiv, ca a fost implicata in multe ilegalitati cu alte firme germane. Deci poate sa aiba si motor W16 si sa faca suta in 0,9 secunde, pentru mine e doar o troaca care prinde la fraieri.
Ce vina are masina(produsul in sine) ca e cumparata de toti manelisti si toti ghiolbanii??? Poti face accident si cu Loganul daca o forteti si ai smecheri in cap(si asta daca pierzi controlul volanului sau intervine ceva neprevazut...) Nu stiu de ce numesti masina asta troaca....BMW nu a construit o masina rea(tehnic vorbind) in ultimi 30-40 de ani..ca poate nu e pe gustul tuturor design-ul e cu tot alceva...fiecare cu cei place.
Voi ma faceti sa cred ca sunteti varza toti cu BMW-URILE voastre.
Ca sa va luminati putintel, daca stiti si ceva engleza, puteti vedea:
Cele mai proaste motorizari BMW: 330d, 320d, 520d.
BMW a facut multe rechemari pentru masini care luau foc. Deci efectiv au luat, nu ca doar prezentau pericol de incendiu. In unele tari au fost amendati pentru ca nu au facut recall chiar, desi multe 520d au luat foc, adica peste 40 de masini.
Apoi discutam de recall la PHEV: clientii nemultumiti ca li s-a zis sa nu isi incarce masinile si sa nu foloseasca modul sport. Asta e chiar tare: sa iei BMW si sa ti se zica sa nu folosesti modul sport:))
Cititi aici:
https://carwriteups.co.uk/2019/09/list-of-bmw-engines-that-are-notorious-for-breaking-down/
https://www.detroitnews.com/story/business/autos/foreign/2018/12/24/bmw-faces-criminal-probe-south-korea-engine-fires/38791673/
Si ca sa mai mentionam ca dupa ce ies din garantie, baga baietii bani in ele la greu.
Deci sa recapitulam: cele mai proaste motorizari 330d, 320d, 520d. Ce isi iau cocalarii romani? Fix aceste motorizari.
Concluzia: sunteti varza dar va credeti smecheri.
BMW face masini proaste, chiar foarte proaste.
BMW face insa reclame bune care prind la fraieri. Aici sunt de apreciat. Stiu sa faca reclama si sa va prosteasca cu cai putere si performanta.
Si cand fraierii pun botul, se rup in stalpi, copaci si parapeti.
Desigur BMW nu are nicio vina ca idiotii fac asta, ei doar s-au uitat prea mult la reclamele si la filme cu drifturi. BMW desigur nu zice cati piloti de-ai lor au murit in accidente conducand prototipurile lor. Cautati pe Google sa vedeti pilotii de BMW morti testand aceste masini.
Dar asta nu vi se arata in reclamele cu multi cai putere. Vi se arata doar clipurile reusite:))
cel mai probabil duminica dimineata la ora aia venea beat si drogat din vreun club, la fel cum s-a intamplat si cu drogatul ala cu septar la bucuresti in urma cu cateva luni, care tot intr-o duminica dimineata a rupt un stalp pe magheru...pacat ca jivina aia nu a mierlit-o.
singurul meu regret este distrugerea stalpului de iluminat, a cablurilor electrice, a bolarzilor si toata mizeria facuta cu ulei si fragmente, deranjul inutil al salvatorilor si al cetatenilor care au trecut mai apoi prin zona si au fost nevoiti sa stea blocati in trafic. sper ca autoritatile sa imputa familiei derbedeului toate costurile pricinuite.