BMW pregătește o serie de modificări pentru actuala generație Seria 5. În ultimele luni, prototipurile sedanului de clasă mare au fost surprinse în timpul testelor desfășurate pe drumurile publice, semn că lansarea lui Seria 5 facelift este tot mai aproape.
Acum, două imagini cu viitorul BMW Seria 5 facelift au fost "scăpate" pe internet înaintea prezentării oficiale. Așa cum era de așteptat, modelul producătorului bavarez nu propune foarte multe modificări la nivel estetic.
Partea frontală va fi echipată cu o grilă ușor restilizată, iar farurile vor avea un design modificat. De asemenea, modelul va fi echipat cu prize de aer noi și cu un splitter frontal îmbunătățit.
În partea din spate, designerii producătorului german au pregătit stopuri cu o semnătură luminoasă care se apropie foarte mult de cea a noului Seria 3, iar difuzorul a fost restilizat.
În imaginile "scăpate" pe internet se află versiunea plug-in hybrid 530e. Cel mai probabil, modelul de clasă mare va prelua sistemul de propulsie disponibil în prezent și pe varianta fără facelift.
Acesta este format dintr-un motor pe benzină de 2.0 litri și un motor electric. În total, sistemul PHEV dezvoltă 252 de cai putere și 420 Nm. La fel ca în cazul lui Seria 3 plug-in hybrid (330e), viitorul Seria 5 facelift ar urma să fie echipat și cu funcția XtraBoost care oferă un plus de 40 de cai putere pentru 10 secunde atunci când este activat modul de rulare Sport.Conform unor surse apropiate companiei, viitorul Seria 5 facelift va fi disponibil și într-o varianta 545e. În acest caz, sistemul PHEV va fi preluat de pe actualul X5 (motor de 3.0 litri benzină și motor electric cu un total de 394 CP și 600 Nm).
Aceleași surse spun că prezentarea lui Seria 5 facelift va avea loc în luna mai, debutul comercial fiind programat pentru finalul anului curent.
Via | BMW Blog
Este foarte frumoasa !
Iar grila arata grozav !
Farurile si stopurile sunt foarte frumos desenate !
Imi place foarte mult fata !
Bravo BMW !
420 Nm sunt suficienti.
Cam multe "scapari pe internet"
Dar am vazut design-ul,
Arata foarte bine !
Pt ca asta chiar e o problema cu BMW. Iti iei unul si dupa devii client permanent la psiholog. Sau chiar psihiatru.
Sunt detinator al unuia si efectiv M-AM SATURAT DE PROBLEME!
Iar si iar. Rezolvi una, apare alta. Ca fiabilitate sunt mediocre.
P.S. Scapă de hârb și ia-ți Mazda 6.
BMW nu are cum să ocolească deci trendul (nici măcar Skodele :-)) dar, ca să fim obiectivi, destule statistici le reproșează și unele hibe mecanice pe termen lung.
Ontopic, Seria 5 rămâne chintesența sedanului sportiv mare spre măreț :-P și, din fericire, designerii bavarezi nu au *reușit* să-l desfigureze cu faceliftul.
Nu prea are deci concurenți pt amatorii de lux+dinamică, chiar dacă Mazda are planuri ofensive cu ceva similar (anti Seria 3 totuși.)
P.S. @dan_grc: (pseudo)Hatereala poa-să fie și motivată - de ex. Seria 8 n-o să-mi placă în veci.
(n.b. Totuși, versiunea Gran Coupé cu 4 uși aș accepta-o ca_cadou... :-))
Hatereala nu are legatura cu gusturile, stii bine. Nici trollingul gen Server=Stalin.
Cred că ai băut apă după inexo, pentru că, la fel ca el, ai momente când o iei pe arătură.
Dar este frumoasa.
Cei de la BMW au reusit sa faca o grila ok.
De asta (cel putin eu), nu am zis ca e urata. (Vezi articolul cu BMW M4, cel cu grila urata cu spume)
Eu chiar nu ma asteptam sa faca ceva frumos BMW.
Uitandu-ma la modelele BMW, de la o generatie la alta, grila devine din ce in ce mai ingrozitoare.
Sunt modele care imi plac (mai ales in versiunea M si grila neagra)
BMW M8 cu pachet M Competition, arata foarte bine si agresiv.
@dan_grc
Sunt destui hateri pe aici.
Nu a "injurat" nimeni masina.
Ba pe noi, cu manute rosii.
Mi-am luat 18 manute rosii !
Am spus ceva gresit ?
Era parerea mea.
@Server
Daca te-ai saturat sa te duci la service si psiholog, poti sa-ti iei alta masina.
Skoda Superb, Mazda 6.
Doua masini frumoase, si fiabile
Un grad de relativitate există însă și ref. la fiabilitate, cu *n* variabile legate de întreținerea mașinii sau chiar de stilul condusului.
Cunosc deci BMW-ist *de clasă compactă* cu 300.000 km rulați fără probleme (n.b. -- ca unic proprietar totuși !!), dar și altul mai *ajuns* cu motorul prăjit pe drumul de întoarcere de la... München.)
...Optimist incurabil convins de părerile că mașinile noi n-au nevoie de rodaj. :-P
Că tot m-am întins cam mult, hai să rezum însă și non-like-urile mele actuale vs. BMW, marcă a cărui fan rămân chiar dacă n-am posedat-o vreodată (suficientă însă testarea unui M5 E60 V10 ca să devii fan :-))
- downsizing-ul, ba și cu tricilindri 1.5...
- plus generalizarea tubocompresoarelor pe benzinare
- dizălizarea lor tot mai complicată, cu 2-4 turbine
- gonflarea dimensiunilor, care nu prea rimează cu sportivitatea
...plus alte câteva, dar țin mai toate de trenduri cumva impuse industriei, așa că mă retrag, nu înainte să-ți urez mulți kilometri *sănătoși* cu F11-le tău !!!
Exista si vesti bune, vor renunta la multiplele turbine, posibil de anul viitor, maxim doua turbine :).
Motorul de 1.5 in 3 cilindri va fi scos, semn clar ca n-a avut succes, ceea ce era de asteptat.
Foarte ciudat!