- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
IAA FRANKFURT 2007
Ultimele stiri din IAA FRANKFURT 2007
-
Echipa Automarket a plecat la drum joi dimineata si, dupa popasuri dese, a ajuns in Romania sambata pe inserat. (18.09)
-
Mercedes a publicat noi imagini ale conceptului F700 si detalii despre tehnologia de care acesta dispune. (17.09)
-
Automarket va prezinta ultima parte a maratonului foto de la Salonul de la Frankfurt. Acestea sunt cele mai tari fete de la salonul german! (17.09)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Acesta e noul Renault Laguna!
Daca va fi sau nu acolo ...ramane de vazut ...dar masina pare extrem de interesanta.
Sa le uram succes !!!
si sund deziluzionat de acesta marca nu e nimic de ia nici passatul nu e tare dar e mai de treba
si sunt destule la firma.
sfatul meu e, si din sulfet va spun, nu va luati renault... proate si scumpe la intretinere.
si avem si megane 1 si megane 2 shakeit, sedan, si laguna ...
pana la passat, c klasse, a4 sau seria 3 trebuie macar sa urce la nivelul unora ca vectra, accord, avensis, sau 407, adevaratii concurenti ai lgunei.
Oare se poate compara o prapadenie de Laguna cu design-ul fluid al unui A4? sau cu atitudinea unei serii 3, sau cu eleganta si luxul unui C-classe??? Cred ca francezii ar trebui sa revina cu picioarele pe pamant si sa revina la traditionala paruiala cu Ford si opel, daca vor sa realizeze altceva decat sa se faca de ras cum a fost cu cotetzu' ala de Vel Satis care arata ca o cutie si avea nume de crema de pantofi...
Bineinteles, doar 2 variante de caroserie, nu exista varianta sedan, cum ar fi absolut normal pentru o limuzina de clasa medie, iar stergatorul de luneta arata in continuare ca un batz uitat acolo. Sincer ma asteptam la ceva mai altceva :-)
Dupa mine cel mai fain design l-au obtinut cu Megane Sedan, dar nu stiu nimic sigur despre fiabilitate, ca exista atatea legende...
Oricum ar fi, e un pas inainte din mai multe puncte de vedere, de pe urma caruia are de castigat multa lume. fiecare model aduce cu sine un elemen de tehnologie nou, un "ceva" inovator, care daca e bun, e adoptat cu timpul si de restul lumii. Sa nu uitam, spre exemplu, ca stergatoarele de la Peugeot 307, 407 sau de la Seat Leon au fost brevetate de Alfa de vreo 40 de ani, cand Alfa nu excela in fiabilitate.
Pe piata nu poate fi numai marfa nemteasca, ca ne-am globaliza dracului de tot. Asta nu inseamna ca marfa nemteasca nu e buna, ba dimpotriva, are domenii in care exceleaza.
http://www.promotor.ro/revista/articole/2313/Galerie-Multimedia/Renault-Laguna-3.html
inca de dimineata.
PLus inca o chestie, dragi jurnalisti, de unde scoateti pe asta cu Laguna concurenta cu Seria 3 si Audi A4? Asta e segmentul mediu european premium. Ghosn a spus ca masina asta va fi in primele 3 din segmentul sau. Adica segmenul mediu european non-premium. Adica va avea concurenti, mondeo, passat, vectra, avensis. Si nu a4, seria 3-, c-classe, 159,x-type.
Ce amatori.
@rzvy, daca Jimmy e un retard, tu esti un retardat.
Dar nu-ti face griji: cum Jimmy nu e retard, nici tu nu esti retardat, ci doar prost crescut!
Unul care nu stie sa accepte si pareriile altora.
interiorul este reusit.
(imi plac comentariile: am avut doua laguna si un megane am avut f multe probleme nu luati renault)
-cum ne recomanzi asta daca tu ti-a luat in continuare renouri,hai ca cu prima treaca mearga da sa-ti iei inca 2 stiind ca ai avut mari probleme.
mai lasati oamenii in pace cu tampeniile.
am avut si eu un clio si am fost foarte incantat de masina singura problema era intretinerea scumpa.
acum detin o alta masina, alta marca.pot sa spun sincer ca mi-as cumpara reno cu incredere si a 2-a oara.nu imi voi cumpara insa din cauza intretinerii exagerat de scumpe.
bafta
Cat despre modelul asta, combinatie intre fatza de citroen C5, spate de SAAB si caroserie de passat. Nici una din astea nu pot sa spun ca arata prea bine, deci combinatia este si mai hidoasa =))
Mult succes renault! Sincer mi se pare mai reusit Loganu decat ce modele scot ei acolo. Vai de capu lor :P
Designul lateral al modelului break arata cel mai ciudat. Fata lunga gen C6 nu se potriveste nicicum cu spatele "fast back". Este o linie total dezechilibrata, dupa mine.
La clasa mica si compacta este important sa fii original! Megane II are si acum o imagine diferita de orice altceva si designul inedit se vede bine si in volumul important de vanzari, chiar la ani buni de la lansare.
Cu acest design exterior, Laguna nu va face decat sa creasca cota de piata pentru Passat si Mondeo.
Va prezentam Noul Laguna cu fata de Citroen C5 si spate cu spitz in dos. Nu stiam c-au fuzionat pentru modelul asta :) Facelift-ul din 2005-2006 era mult mai reusit decat facatura asta. Asta nu e nici dinamica nici masina, e Renault, masina lenesilor si batraneilor, care vor fi dealtfel fericiti de "noul" model.
Personal, abia astept sa scada pretul la Laguna II pentru a-mi achizitiona una full option la un pret derizoriu.
In rest, Felicitari celor de la Renault, au mai scos un model :)
Legat de laguna3, desingul exterior nu ma incanta. Adica nu pot sa ii spun foarte naspa dar nici frumos. Interiorul este foarte reusit in schimb. Asteptam si fisa tehnica si mai ales, sa vedem daca ce a spus dl Ghosn ca se vrea a fi o masina premium se va adeveri sau nu. Nu ma astept sa se bata cu serie3, dar sper sa fie cel putin la nivelul lui passat.
am vazut k comparati vw cu renault .... nu stiti ce vorbiti .... :))
Pacat ca se va vinde be banii fraierilor pentru ca va avea 5 stele (verzi) la Euro NCAP :))
@Gica Contra: ia o carte de chimie si incepe de la 0: carboni, alcooli, alchene, oxizi. O sa ai o mare surpriza.
@toti: Interesante comentariile voastre. Daca vreti parere personala, cred ca noul Laguna seamana cu nimeni. E original, chiar daca asta nu inseamna neaparat ca e si frumos si reusit. Corect, break-ul aduce a model bine structurat si gandit iar sedanul pare dezvoltat cu pornire de la break, nu invers. Si asta nu e o solutie chiar inteligenta...
Altceva ce? Surubul de la roata din dreapta fata identic cu cel de la Subaru Impreza....
Sunteti patetici.
Masini facute de nemernici de socialisti francezi....
Cred insa ca, calitatea materialelor folosite v-a lasa de dorit !
Referitor la originalitate , dupa umila mea parere , sunt amatori ... la o prezentare facuta anul trecur de francezi jumatate din conceptele logistice incepeau cu Okimura ...
Proiectul 2009 nu v-a tine ! Masinile nu vor avea suficienta cautare , doar in : Franta si colonii
PS Velsatis inca se mai produce in serie !!!
eu nu am ideea cine il cumpara
Ofticosii si invidiosii scriu!
Ati fost vreodata cu un laguna II????
Nu cred, cu a saseaconsuma 4 la suta, na ca sa crapati!
LagunaIII este superba din toate punctele de vedere si sunt sigur ca are multe inovatii, care de obicei vor fi furate ca cei de la BMW si altii!
Nu mai improscati cu noroi Renault! Habar nu aveti ce spuneti!
Nu as da un A6 pe un Laguna cu toate dotarile si motorizarea incluse!
Am prieten care a renuntat la Laguna din cauza ca si-a dorit un s-classe!
Intradevar cu acest Logan , e o mare porcarie, dar sa compari un LAguna II sau III cu cele mai proaste masini, jale, jale mare.
Peugeot are atat bun 607-le restul sunt niste vax albina, 407 paladine sau cum masa se cheama arat ca o rabla scoasa dupa presare!
Felicitari, Mircea, articolul tau a nascut multe polemici si controverse, asta îl face deja un succes, atât pe el (articolul) cât si subiectul lui (noua Laguna).
Si atentie : nu exista publicitate proasta, ci doar publicitate.
Sa fiti sanatosi !
E suficient sa citesti mesajele a 90% dintre cei care au scris aici si care isi revarsa laturile, ura si ciuda, fara sa aiba habar despre ceea ce vorbesc, ca sa intelegi de ce romanii nu pot construi nimic...
Pur si simplu pentru ca sunt prea ocupati sa darame...
As vrea sa-i spun baiatului expert in crash teste de 5 stele, Mihai, ca ar fi bine sa se mai documenteze inainte sa puna Laguna si Logan pe aceeasi treapta.Si BMW S3 are tot 5 stele la crash teste ca si Laguna.Cat despre trecut in lumea cealalta poti s-o faci si in BMW daca sofezi ca un inconstient sau daca ai ghinionul sa dai peste un incostient la volan, unu smecher, care nu respecta pe nimeni in trafic.
Pentru cei mai multi de mai sus care zic ca-i naspa, pai cum poti sa spui asa ceva fara sa-l incerci masina; mi se pare de bun simt.Fratilor mai intai testati si apoi pronuntati-va si nu-i mai aiuriti si pe altii cu ideile voastre preconcepute!
Bravo renault! vreau sa vad masina pe viu
Una peste alta nu trebuie sa conduci Logan, sau sa fi frustrat sau sa iti fi surprins parintii facand sex in vremea copilariei ca sa afirmi un lucru atat de evident ca acela al mizerabilitatii marcii Renault.
In rest, debitati romani, debitati!!!
http://www.dailymotion.com/video/x260wk_renault-laguna-3
2. italienii la design
3. nemtii la bere
4. japonezii la masini
5. romanii la povesti
batem campii
daca cineva are bani sa isi cumpere masina ok
dar daca si-a luat-o si nu are bani de intretinere ... @ciocu mic@
eu nu sofez ... deci citroen c6 .
. si atat
restul folclor
oricum tot ce nu este ferrari si RR se depreciaza ... a poate morganul te mai scoate
restu.
cea mai buna masina este cea care o platesc altii
E OK masina, dar se putea mult mai bine...
Eu sunt fan Renault. Megane III care va aparea la anul e mult mai reusit decat Laguna. Cel putin din pozele pe care le-am vazut eu e clara chestia asta.
Am vazut si noul Mondeo si pare sincer mai atractiv ca lock. In schimb imi place varianta Estate / aduce cumva cu turingurile de la BMW...
Sunt doar pareri personale, de neprofesionist, dar iubitor de tot ce inseamna auto - este posibil ca ceea ce noi acum consideram ca seamana cu x sau cu y sa fie totusi un design novator care va face legea peste cativa ani in industria auto mondiala, asa cum Renault a mai facut in anii trecuti.
Pentru "soferii de firma" : Mai taceti ca stie toata lumea cum rupeti masinile prin oras si dupa aia va plangeti ca marca X sau Y e proasta ca s-a defectat intre revizii ...
numarul de imatriculare din aspate in bara
si nu in hayon. Porcaria asta o vezi numai la
americani. In rest imi place.
Ce nu stiu multi este faptul ca RENAULT are deja inventat un nou motor fara axe cu came si fara distributie(totul este asistat de calculator; va dati seama ce consum realizeaza acel moto???); daca ar incepe productia de serie... nu stiu ce ar face mercedes, bmw, audi... sau nu stiu de ce marca mai pomeneati pe aici. cred ca isi intaresc spionajul. :))))
Bravo RENAULT. Esti tare.
in rest..furaciune..
astept sa mai "strang" ceva tva si la sf anului imi i-au una
am fost in Anglia acu' 3 zile ai am vazut una neaga
arata bestial printre toate masinile de acolo
ce imi place la aceata masina ... siguranta si confort
apropo, englezi merg cu masini frantuzesti (inclusiv reno) de vreo 15 ani si ica le mai tin, oare de ce?
in Anglia nu am vazut in 7 zile nici macar un passat