Acesta e noul Nissan GT-R!

De Mircea Meșter
Publicat Miercuri, 17.10.2007
Intre Impreza WRX STI si Lancer Evo X intra de astazi un alt exponent de vaza al supercarurilor nipone: Nissan GT-R.

In momentul in care Mitsubishi si Subaru au inceput sa ia sub aripa toate copertile revistelor auto din lume prin nou-lansatele lancer Evo X si Impreza WRX STI, Nissan contraataca. Si inca cum! Noua generatie a celui mai sportiv Nissan, GT-R, isi face astazi aparitia printr-o serie de fotografii (aproape) oficiale.

La o prima vedere, noul GT-R inseamna, din punct de vedere estetic, o grila frontala care aduce cu cea a noului Evo si un spate ce bate spre cel al lui Veyron. Trecem insa foarte repede peste aceste amanunte in conditiile in care le acordam designerilor Nissan circumstante atenuante deoarece si Evo X a aparut cam in acelasi timp pe piata, deci sansele de a fi copiat cu nesimtire cad. Este adevarat, conceptul Mitsubishi Evo X este cunoscut deja de cateva luni, dar refuzam sa credem ca un supercar ca GT-R este creat in ultima jumatate de an.

Ce ne place insa la Nisan GT-R este profilul absolut demential, cu linii drepte desprinse parca direct din istoria nipona, interiorul care bate mai degraba spre o limuzina de lux (vezi locurile din spate care par confortabile si arata la fel).

Nu in ultimul rand, trecand la partea tehnica, nu putem da la o parte din peisaj motorul V6 biturbo de 3.8 litri care scoate 480 CP/6800 rpm si 570 Nm constant intre 1700 si 5600 rpm. Toate acestea reusesc sa duca bolidul japonez in doar 3.9 secudne de la 0 la 100 km/h.

mai multe informatii si fotografii (mai mari si numai bune de pus pe desktop-ul calculatorului) in zile urmatoare.

[poll]92[/poll]

Comentarii (22)

  • noname00
    Sondajul este irelevant, deoarece GT-R-ul va concura cu masini de genul Porsche, va fi mult mai scump decat un STI sau un Evo X.
    0 0
  • Mircea Mester
    Sondajul
    Ai dreptate. Nu facem insa o comparatie in acelasi segment. Prin sondajul de mai sus am urmarit centralizarea unor opinii de substanta, nu de relevanta. Care iti place cel mai mult, pur si simplu. Sentimentul de la volan e aproximativ acelasi in toate cazurile.
    0 0
  • fddd
    ce bucatica
    0 0
  • LIFEPHORM
    Muschi
    Intr-adevar, un muscle-car nipon reusit!
    0 0
  • ... urmasul ...
    Sa speram doar ca este un urmas demn al Skyline-ului... care este de fapt tatuca tuturor Evo-urilor si STI-urilor...
    0 0
  • asta
    dar in afara originilor mai gasiti alte asocieri cu impreta si evo ???
    asta este un 4x4?
    Cat despre autorul articolului daca ne-ar da un pic de pret ne-ar si lamuri. O incadram noi unde ii este locul !!!!
    3,9 suta ? deci nu este un 4x4 ! Dar este peste posche si ferrari ! CAT COSTA ??????? te rog.
    0 0
  • andrei
    marfa
    e super tzava mashinutza...dar mar interesa shi pretzul. dar oricum e mishto tare
    0 0
  • apropo de copiat
    Masina asta se vede de citiva ani buni prin toate revistele serioase, cam de cind a disparut Skyline-ul... asa ca nu se pune problema. Iar spatele ala seamana cu al fostului Skyline. sinteti cam ca protv-ul, voi astia de la automarket: nu sinteti informati, dar in acelasi timp si dezinformati (pe altii).
    Si bineinteles ca nu e in categoria masinilor de raliu (ca Subaru sau Mitsubishi) ci mai degraba e o masina pentru "drift"-uri. Deci cu tractiune spate, probabil. Dar vechiul Skyline GT-R era 4x4, daca nu ma insel.
    0 0
  • Mircea Mester
    4x4
    ESTE un 4x4 (vezi fotografia cu detaliile de interior in care se observa modurile de rulare abordabile prin tractiunea integrala).

    Nu vad nicio comparatie in articolul de mai sus. Singurul loc in care sunt puse toate trei la un loc este poll-ul. Dar despre acesta am dat explicatii ceva mai sus.

    Putina atentie n-ar dauna sanatatii.

    Merci.
    0 0
  • ...
    la ce bani o sa fie asta?
    e misto rau
    0 0
  • gt-r
    pacat ca nu a pastrat partea frontala de la PROTOTYP GT-Raceasta e putin mai urata decat versiunea prezentata initial. 0-100km este sub 3.9 sec aproximativ 3.6 3.7 spun asta pentru ca japonezi au anuntat de la 0-60 mile 3.5 sec si va mai aparea o versiune V-soec de 530CP din acelasi motor. actualul motor are 473cp nu 480. pretul este undeva la 80.000 dolari in japonia si pentru america. pentru europa v-a fi 80.000 euro daca nu si mai mult.
    0 0
  • muhahahhahaa
    cea mai tare masina.. ever ... o sa ingenuncheze multe in fata acestei "nebunii".. speechless
    0 0
  • nissan
    eu am fost mereu un fan skyline ... si acesta e urmasul lui ... e foarte reusit ...
    0 0
  • Sursa???
    Ati mentionat cumva sursa acestor informatii?
    Civilizat ar fi sa mentionati sursa.
    Originalul este aici: http://www.edmunds.com/insideline/do/News/articleId=123047?tid=edmunds.il.home.photopanel..1#3
    0 0
  • razvan
    foarte marfa
    din pacate ptr preferatul meu (evo x) .. pare mai tare acest nissan, fara gluma .. so watch out concurenta, vine GT R :) !
    0 0
  • Bogdan
    pt Automarket
    Nu va suparati dar cat o sa mai lasati oameni ca nenea Mester sa scrie articole despre masini? Voi chiar nu vedeti ca baiatu asta n-are nici o treaba? Cum sa compari spatele acestui GT-R cu al lui Bugatti??? Mestereeee... ia-ti ochelari frate? Si mai incearca si tu sa te mai documentezi inainte sa scrii un articol. Ai vazut ca in jumatate din coment-uri ti se adauga informatii serioase despre subiectul articolului? ASTEA AR TREBUI SA LE SCRII TU!!! NU NOI PT TINE!!!

    Cat despre masina... am aceleasi sperate ca mai toata lumea: sa se ridice la nivelul lui Skyline GT-R
    0 0
  • Mircea Mester
    @Bogdan
    Multumesc pentru cuvintele frumoase adresate.

    Rostul comentariilor este exact acela de a completa informatia. Nu am avut niciodata impresia ca informatiile pe care le scriem pe Automarket sunt 100% complete. Dar avem incredere in cititorii si vizitatorii nostri ca au destula cultura auto incat aceste informatii sa fie completate. Si sunt. Ceea ce nu este cazul la o revista, de exemplu, cand frustrarile iti ies pe nas atunci cand citesti un articol fara sare si piper.
    Nu scrii commenturi pentru mine. Pentru mine se intampla alte lucruri despre care nu cred ca te intereseaza sa afli. pentru tine, in schimb, se intampla tot ceea ce gasesti pe Automarket.

    Nu stiam ca este interzis sa compari partea estetica a anumitor modele. Este absolut natural. Iar comparatia dintre Veyron si GT-R pe estetica posterioara nu este absolut deloc intamplatoare. Cauta in arhiva personala culturala auto si poate vei da de lucruri care o sa te intereseze in acest context.

    Spor.
    0 0
  • tare v-ati mai suparat !
    OK eu sunt multumit 80.000 de dolari ...nu-s multi. Am sa-mi vand garsoniera imprumutam niste bani de benzina si gata ! Hai ..avem treaba !
    0 0
  • ~!~ THE TEXAN ~!~
    DE CAND IL ASTEPT !!
    In sfarsit ... sefu' supercarurilor sparge gheata ... are ceva apucaturi si detalii ce amintesc de vechiul SKYLINE GT-R34 spec-Nur ... e bine ... tot V6 ... se pastreaza linia ;) ... IL IUBESC !
    0 0
  • Danutzky
    asta e
    spuneti ce vreti... mie sa mor de imi place. si sondajul nu mi se pare corect nu pt k e la alt segment.. ci k acum ne aflam in fata inovatiei + k impactul p kre il au pozele este important, pt sondaj trebuiau poze si cu celelalte. oricum eu am votat evo
    0 0
  • eu am
    votat evo pt ca imi place si am un evo 9 asa ca... dar oricum nissanul e tare rau dar nu are nici o treaba cu evo sau sti e la alta categorie ...grea
    0 0
  • nissan 350 z
    vrei cu adevarat un nissan puternic si unic
    http://tuningautosibiu.ro/banner_reclama_nissan_silver.html uite aici un nissan adevarat
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru