Acesta e noul Nissan GT-R!
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
In momentul in care Mitsubishi si Subaru au inceput sa ia sub aripa toate copertile revistelor auto din lume prin nou-lansatele lancer Evo X si Impreza WRX STI, Nissan contraataca. Si inca cum! Noua generatie a celui mai sportiv Nissan, GT-R, isi face astazi aparitia printr-o serie de fotografii (aproape) oficiale.
La o prima vedere, noul GT-R inseamna, din punct de vedere estetic, o grila frontala care aduce cu cea a noului Evo si un spate ce bate spre cel al lui Veyron. Trecem insa foarte repede peste aceste amanunte in conditiile in care le acordam designerilor Nissan circumstante atenuante deoarece si Evo X a aparut cam in acelasi timp pe piata, deci sansele de a fi copiat cu nesimtire cad. Este adevarat, conceptul Mitsubishi Evo X este cunoscut deja de cateva luni, dar refuzam sa credem ca un supercar ca GT-R este creat in ultima jumatate de an.
Ce ne place insa la Nisan GT-R este profilul absolut demential, cu linii drepte desprinse parca direct din istoria nipona, interiorul care bate mai degraba spre o limuzina de lux (vezi locurile din spate care par confortabile si arata la fel).
Nu in ultimul rand, trecand la partea tehnica, nu putem da la o parte din peisaj motorul V6 biturbo de 3.8 litri care scoate 480 CP/6800 rpm si 570 Nm constant intre 1700 si 5600 rpm. Toate acestea reusesc sa duca bolidul japonez in doar 3.9 secudne de la 0 la 100 km/h.
mai multe informatii si fotografii (mai mari si numai bune de pus pe desktop-ul calculatorului) in zile urmatoare. [poll]92[/poll]Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
În cadrul evenimentului Kia EV Day, președintele companiei a recunoscut că Kia are nevoie de un model de oraș accesibil pentru a mări piața de mașini electrice. Constructorul sud-coreean lucrează la un viitor model care ar urma să devină un viitor rival pentru modele ca Renault Twingo. (27.02)
-
Cu ocazia inaugurării săptămânii modei de la Milano, John Elkann, președintele Stellantis, și Olivier François, CEO Fiat, au înmânat primele două modele ediție limitată Fiat 500e Giorgio Armani Collector's Edition, produse la fabrica Mirafiori din Torino, lui Giorgio Armani. (27.02)
-
Constructorul sud-coreean de automobile a publicat toate detaliile, inclusiv cele tehnice, referitoare la noul model cu zero emisii EV4. Acesta va fi disponibil în două variante de caroserie: sedan și hatchback, acesta din urmă fiind gândit în special pentru piața europeană. (27.02)
-
Skoda Octavia facelift primește o versiune cu tracțiune integrală
-
Șeful de design al Mercedes-Benz: Ecranele mari nu reflectă luxul
-
Noua Kia EV4, detalii tehnice complete: 204 CP și 630 km autonomie
-
Teaser cu noul Audi A6 Avant. Data lansării, confirmată
-
Dacia Sandero, preferata europenilor: a fost cea mai vândută mașină în ianuarie
asta este un 4x4?
Cat despre autorul articolului daca ne-ar da un pic de pret ne-ar si lamuri. O incadram noi unde ii este locul !!!!
3,9 suta ? deci nu este un 4x4 ! Dar este peste posche si ferrari ! CAT COSTA ??????? te rog.
Si bineinteles ca nu e in categoria masinilor de raliu (ca Subaru sau Mitsubishi) ci mai degraba e o masina pentru "drift"-uri. Deci cu tractiune spate, probabil. Dar vechiul Skyline GT-R era 4x4, daca nu ma insel.
Nu vad nicio comparatie in articolul de mai sus. Singurul loc in care sunt puse toate trei la un loc este poll-ul. Dar despre acesta am dat explicatii ceva mai sus.
Putina atentie n-ar dauna sanatatii.
Merci.
e misto rau
Civilizat ar fi sa mentionati sursa.
Originalul este aici: http://www.edmunds.com/insideline/do/News/articleId=123047?tid=edmunds.il.home.photopanel..1#3
Cat despre masina... am aceleasi sperate ca mai toata lumea: sa se ridice la nivelul lui Skyline GT-R
Rostul comentariilor este exact acela de a completa informatia. Nu am avut niciodata impresia ca informatiile pe care le scriem pe Automarket sunt 100% complete. Dar avem incredere in cititorii si vizitatorii nostri ca au destula cultura auto incat aceste informatii sa fie completate. Si sunt. Ceea ce nu este cazul la o revista, de exemplu, cand frustrarile iti ies pe nas atunci cand citesti un articol fara sare si piper.
Nu scrii commenturi pentru mine. Pentru mine se intampla alte lucruri despre care nu cred ca te intereseaza sa afli. pentru tine, in schimb, se intampla tot ceea ce gasesti pe Automarket.
Nu stiam ca este interzis sa compari partea estetica a anumitor modele. Este absolut natural. Iar comparatia dintre Veyron si GT-R pe estetica posterioara nu este absolut deloc intamplatoare. Cauta in arhiva personala culturala auto si poate vei da de lucruri care o sa te intereseze in acest context.
Spor.
OK eu sunt multumit 80.000 de dolari ...nu-s multi. Am sa-mi vand garsoniera imprumutam niste bani de benzina si gata ! Hai ..avem treaba !