După o lungă perioadă de absență, marca Lancia este pregătită să revină în lumina reflectoarelor. Și nu oricum, ci cu o nouă generație a modelului Ypsilon, care va fi disponibilă atât cu motorizări hibrid cât și într-o versiune pur electrică.
În ultimul timp, Lancia a tot publicat imagini teaser cu noul Ypsilon, iar prototipurile au fost surprinse în teste, chiar și fără camuflaj. Așadar, designul exterior și interior nu mai sunt de mult o surpriză.
Chiar și așa, înaintea debutului care va avea loc în 14 februarie, italienii au publicat acum un video cu noul Ypsilon electric, în ediția specială Cassina. Aceasta va fi replicată în doar 1.906 exemplare, ca o trimitere la anul înființării companiei.
Noua Lancia Ypsilon a preluat mai multe elemente de design de la conceptul Pu+Ra HPE, inclusiv grila frontală și stopurile inspirate de celebra Stratos. Avem apoi o pereche de faruri montate pe spoilerul față și o serie de accente în negru lucios.
Habitaclul te duce cu gândul la o sufragerie italiană și nu este o coincidență.
Asta pentru că Lancia a colaborat cu cei de la Cassina pentru alegerea materialelor și a culorilor. Până și consola centrală seamănă cu o măsuță de cafea.Noul Ypsilon introduce sistemul multimedia SALA sau, cu alte cuvinte, Sound Air Light Augmentation. Instrumentarul de bord este complet digital și este integrat într-un ansamblu alături de display-ul central.
Lancia nu a oferit mai multe detalii tehnice, dar a precizat că noul Ypsilon electric va avea o autonomie de până la 403 kilometri cu o singură încărcare. Cel mai probabil, bateria are o capacitate de 54 kWh, având în vedere că mașina este construită pe arhitectura lui Peugeot 208 și Opel Corsa.
Așa cum spuneam, debutul noii Lancia Ypsilon este programat pentru data de 14 februarie. Evenimentul va avea loc la Milano.
via Carscoops
Aceasta nouă îmi pare banală și chiar urâțică, un Peugeot 208 mascat hidos cu stopuri și faruri ce par adăugate la repezeală ca să-i dea un aer italienesc.
Dacă va avea un preț mai mare decât Peugeot 208 nu cred că o va duce prea bine la vânzări...
1. Mergi pe un design care sa nu supere pe nimeni, eventual cu câteva elemente de efect. Nu câștigi niciun premiu de frumusețe dar nici nu fuge lumea de tine
2. Mergi la risc cu un design îndrăzneț. Știi de la început că multora nu le va place dar te bazezi că sunt destui care să cumpere doar pentru design
3. Faci o hidoșenie gen Juke, "radical", "nonconformist" și te aștepți să îl cumpere niște influenceri și hipsteri care pretind că au gusturi sofisticate.
Ei au mers pe prima varianta.
E drept că 208 se încadrează mai mult în a doua categorie, mai ales la interior cu volanul mic și instrumentele așezate deasupra. Deci poate că Ypsilon vrea să ocupe un spațiu liber în oferta Stellantis.
Personal cred ca e o evolutie majora in domeniu comparat cu alte marci dar nu cu ce aveau ei, care de asemenea arata modern si dupa 2 decenii. Tehnologic nu ma incanta.
In loc de living mai bine amenajau un dormitor, sa poata omul sa se intinda cand sta in parcare la incarcat. :)
@PMC ce dreq mă, trebuie să te învăț eu?
Aaa, nu?
Pai nu s-a fasait aia cu asteptatul la incarcat. Inca mai radem de prosti.