Toyota Camry este una dintre cele mai populare mașini peste Ocean. Anual, constructorul japonez de automobile comercializează aproximativ 300.000 de exemplare.
Acum, Camry a primit o nouă generație. A noua. În realitate, însă, vorbim despre un facelift major, având în vedere că sedanul nu s-a schimbat foarte mult, iar platforma TNGA-K a rămas neschimbată. Ce-i drept, suspensia a fost revizuită pentru un plus de manevrabilitate.
Comparativ cu vechiul model, noul Camry are o grilă frontală care a crescut în dimensiuni, faruri LED mai înguste și stopuri LED. Clienții au la dispoziție două culori noi pentru caroserie, denumite Ocean Gem și Heavy Metal.
Pentru interior, Toyota a pregătit un instrumentar de bord digital, de 7.0 inch, și un ecran de 8 inch pentru sistemul multimedia. Cele două sunt oferite în standard, dar, opțional, clienții pot alege ca ambele display-uri să aibă 12.3 inch.
Până acum, Toyota Camry era disponibilă cu un propulsor V6, dar nu mai este cazul. hibrid, care are la bază o unitate de 2.5 litri, cu 4 cilindri.
În schimb, sedanul este echipat cu un sistem de propulsieÎn cazul versiunii cu roți motrice față, agregatul vine alături de 2 motoare electrice, pentru un total de 225 CP. Versiunea cu tracțiune integrală plusează cu încă un motor electric, montat pe puntea spate, și oferă în total 232 CP.
Indiferent de alegerea făcută, transmisia este una eCVT. Capacitatea bateriei litiu-ion nu a fost dezvăluită.
Noua generație Toyota Camry va ajunge în reprezentanțele de peste Ocean în primăvara anului viitor.
via Motor1
intr-adevar grila este cam horror.