Mai mult decât atât, văduva lui Roger Rodas susţine că şoferul Carrera GT-ului în care Paul Walker şi-a pierdut viaţa nu conducea cu o viteză mai mare de 55 mile pe oră, echivalentul a 88 km/h, cu toate că rezultatele anchetei au arătat că vehiculul rula cu aproximativ 150 km/h la momentul impactului. Contrar primelor informaţii, vehiculul pe care Roger Rodas îl conducea nu era implicat într-o întrecere stradală. Încă de la început, viteza excesivă a fost văzută ca principala cauză care a dus la producerea acestui accident.
Atât Roger Rodas, cât şi Paul Walker erau pasionaţi de automobile, iar şoferul vehiculului era un pilot profesionist, având la activ mai multe participări în diferite competiţii din SUA.Accidentul lui Paul Walker naşte controverse: Porsche, acţionaţi în judecată de văduva şoferului
Kristine Rodas, soţia celui care conducea maşina în care Paul Walker şi-a pierdut viaţa, a acţionat în instanţă compania Porsche motivând că modelul Carrera GT are defecte de siguranţă care au dus la decesul ocupanţilor în urma accidentului.
Porsche a fost acţionată în instanţă în Statele Unite ale Americii în legătură cu nivelul de siguranţă al lui Carrera GT, supercar-ul produs între 2004 şi 2007 în doar 1.270 de exemplare. Acţiunea vine din partea lui Kristine Rodas, văduva lui Roger Rodas, care spune că maşina în care soţul său şi Paul Walker şi-au pierdut viaţa avea un design defectuos şi probleme mecanice, toate cauzate de felul în care a fost proiectat vehiculul. Printre defectele menţionate se numără lipsa unui crash-cage (cuşcă de protecţie în cazul unui impact grav, specifică modelelor de competiţie), o eroare de proiectare a suspensiei şi lipsa unor elemente de siguranţă la nivelul rezervorului de carburant.
După ce anchetatorii din partea statului american au finalizat investigaţia proprie, o echipă de ingineri de la Porsche a analizat rămăşiţele vehiculului şi a concluzionat că automobilul nu avea nicio problemă tehnică, dar că anvelopele sale aveau o vechime de nouă ani. Ulterior, divizia din America de Nord a companiei Porsche a emis un comunicat referitor la rezultatele anchetei, în care au specificat că vehiculul a fost modificat faţă de starea în care a părăsit fabrica şi că au fost găsite indicii care arată o întreţinere neglijentă.
Compania
Citeşte şi...
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
Pai .bah,tuto, rudele celor care mor pe bicicleta sau moto ar trebui sa dea in judecata fabricantul ptr ca n-a rezistat la coliziunea cu TIR-ul?(exagerez).
O lume plina de cretini.
Pai daca masina are design defectuos, cine i-a pus sa o cumpere ? Sau aia or fi ca romanii si daca pui semn de Porche pe o cutie de tabla se reped sa o cumpere ? :) Daca avea probleme la motor, cine i-a pus sa plece cu ea si sa faca curse pe strazi publice ?
Pai va dati voi seama de cate ori ar fi trebuit sa fie dati in judecata companiile BMW si Audi pentru ca la noi in tara fac acccidente "fara numar" si ca strica santurile saracilor oameni de prin sate si comune ?
Sunt penibili si astia cu ideile lor, dar daca se aduna destule reclamatii, poate vor avea succes. Deci romani, puneti mana pe scris reclamatii si poate primiti la schimbul unor jafuri germane vechi de peste 20 de ani si cu cateva sute de mii de km reali, niste masini noi... Niste M3 sau M4 care costa "doar" 75.000 euro si cu care puteti ajunge mai repede dupa Paul Walker.
Sa nu uitam de pozele cu ferrari-uri rupte in 2 (special facute pentru a se intampla asta in cazul unui accident) pentru a dispersa energia inafara zonei de siguranta destinata pasagerilor.
Am vazut un crash test cu un Smart la 100 km/h intr-o bariera din beton.Desi avea crash-cage si manechinul nu patise nimic, organele interne ar fi fost varza.
domna vaduva ... sa se apuce acu sa scoata experti in domeniul auto care sa ia la bani marunti masina (alta.. ca asta este arsa..) si sa o caute de suspensii ... mare mirare ar fi sa nu se gaseasca un american care sa spuna ca Porsche face masini de doi lei ...
Deci depinde si de masina (in porportie de 65%-85%).-restul e noroc pur....
Și tanc dacă era, la oprirea bruscă de la o astfel de viteză, rămâi în cel mai fericit caz ,,legumă,, ptr. tot restul vieții.