Prima etapă din campionatul german de curse de anduranță VLN ce se disputp pe varianta lungă a circuitului Nurburgring a fost anulată sâmbătă după un accident s-a soldat cu moartea unui spectator și rănirea altor patru. Automobilul Nissan GT-R cu numărul de concurs 23, pilotat de britanicul Jann Mardenborough a decolat în apropiere de virajul Flugplatz. Mașina de concurs a efectuat un tonou în aer și aterizat după zona gardurilor de protecție. Din păcate, un spectator a decedat în urma accidentului, iar alți patru au fot răniți. Pilotul Jann Mardenbourough a părăsit singur mașina și nu a fost rănit în accident.
Cursa a fost oprită și ulterior anulată. Organizatorii cursei au emis următorul comunicat de presă: "Prima etapă din cadrul campionatului VLN a fost marcată de un accident în care au fost răniți mai mulți spectatori. Unul dintre ei a decedat în ciuda eforturilor medicilor din centrul medical al circuitului Nurburgring. Spactatorii răniți au fost transportați la spital pentru îngrijiri.
Cursa a fost oprită pentru a permite intervenția echipajelor de urgență și nu a mai fost reluată. Accidentul a avut loc în zona numită Flugplatz, unde automobilul cu numărul 23 a părăsit circuitul din motive încă necunoscute. Organizatorii și oficialii VLN sunt profund întristați de acest accident, gândurile lor fiind alături de familia spectatorului decedat." Jann Mardenborough, pilotul aflat la volanul mașinii implicate în accident, este unul dintre absolvenții Nissan GT Racing Academy, devenind pilot în urma selecției organizate de Nissan și Playstation. Mardenborough a câștigat această selecție în 2011. Şapte luni mai târziu după ce a intrat în competiţie, Mardenborough era prezent la startul cursei de 24 de ore de la Dubai.Via Autosport
Nu mai retin care model de la Ferarri la doar 150 km/h poate sa ruleze cu cu susul in jos pentru ca forta de apasare rezultata din frecarea cu aerul este egala cu greutatea masinii.
Ce e trist este ca un om nevinovat a murit in accidentul din clipul de mai sus. Lectia (de bun simt) pe care o putem invata cu totii este sa nu stai niciodata pe exteriorul curbei la o cursa auto, raliu, etc. Interiorul este mult mai sigur.
PS Pilotul trebuia sa stie ca in punctul ala iti poti lua zborul oricand la viteze mari. Tot acum imi vine in minte un al pustan cu un seria 3 care si-i facut praf masina pentru ca a pierdut contactul cu solul, n-a mai putut lua o curba simpa si-a intrat in niste bolovani cat roata carului. Cred ca clipul a fost pus si aici pe Automarket.ro
Tocmai citeam o alta stire, dar de data asta se intampla prin oras:
https://autos.yahoo.com/news/bmw-test-drive-ends-badly-porsche-backyard-143047322.html
Deci cei ce vor senzatii tari, trebuie sa-si asume si riscurile aferente.
o fi ruland in reclame la 150km/h cu capu in jos, dar daca primeste un pic de aer s-a dus pe pl "rulajul"; la fel si aici; un pic de aer a fost suficient.
oare ferrariul asta 430 cum o reusit sa se rastoarne ??
http://www.wreckedexotics.com/articles/images/430_20081013_002.jpg