Accident exotic: Ferrari F355 vs Skoda Superb

De Bogdan Mirică
Publicat Marti, 21.08.2007
Un Ferrari F355 a fost sectionat in urma coliziunii cu un model Skoda Superb.

Se pare ca blestemul modelelor Ferrari continua. Dupa modelul care a luat foc la sfarsitul lunii iulie, revenim astazi cu un alt accident oribil in care este implicat un model al Scuderiei italiene. De aceasta data este vorba despre o eroare umana si nu despre o defectiune la motor, in accident fiind implicate un Ferrari F355 si o Skoda Superb.

Urmarile coliziunii dintre cele doua masini nu au fost deloc placute, in special pentru modelul italian care a fost sectionat de la jumatate. Potrivit primelor cercetari efectuate de politie, soferul aflat la volanul Skodei Superb a acrosat partea posterioara a Ferrari-ului, care s-a izbit apoi de parapet. Impactul foarte violent a facut ca partea posterioara, unde era amplasat si motorul V8, sa se desprinda de restul caroseriei.

Comentarii (19)

  • Din cauza asta nu imi iau eu Ferrari !!
    0 0
  • Andrei
    lol
    sincer nu imi vine sa cred ce vad... cum i-a spulberat curu masinii... daca il lua de la jumatate se rupea la fel? ramanea soferu cu fundu in aer tananduse de volan cand ii pleca scaunu de sub el.
    0 0
  • Mai bine asa
    Eu consider ca e mai bine in cazul unui accident, sa se duca motorul in alta parte, decat sa ma urmareasca, macar stau "linistit" ca nu sunt 200 de kg de fier in spatele meu, cu diverse piese in miscare.
    0 0
  • oricum cred ca NU se mergea cu viteza regulamentara , din cite vad eu e in oras pe undeva actiunea
    0 0
  • zic si io...
    un sut in fund pentru ferrari :)
    0 0
  • Zic si eu
    Eu zic sa ne vedem de treaba si sa-i lasam pe cei de la Ferrari sa-si treaba asa cum stiu numai ei. In rest lasati povestile ca nu va pricepeti.
    0 0
  • Karmen
    Concluzie
    "Buturuga mica rastoarna carul mare."
    0 0
  • rookie
    Mda...
    Din cate am observat, la Ferrari masinile se construiesc in asa fel incat la un impact mai serios motorul se desprinde de masina... Nu e primul caz pe care l-am vazut. In schimb, habitaclul ramane aproape intotdeauna intact. Soferul a iesit de obicei far zgarieturi.
    Parca incepe sa imi placa Skoda Superb. :D
    1 0
  • soferul e in siguranta
    de acord cu rookie. Este vorba de acelasi principiu de constructie intalnit si la Formula 1, de exemplu, datorita caruia, in cazul unui accident, masina se face tandari, insa cockpitaul ramane intact pentru a-i proteja pe ocupanti. De altfel, a fost si un caz destul de mediatizat cu un Enzo sau un F50, nu mai stiu exact, care undeva prin California s-a izbit de un stalp la peste 200km/h. Masina s-a facut praf iar resturile erau imprastiate pe vreun kilometru. Insa, surpriza... cockpitul era intact! Asa ca nu e deloc o palma luata de Ferrari, parerea mea. Si e poate unul din motivele pentru care eu mi-as lua Ferrari. :) Fiindca, sincer sa fiu, nu prea am auzit de multe cazuri de morti in Ferrari...
    1 0
  • ok
    Felicitari ferrari! Asa sunt proiectate sa absoarba impactul si sa se dezintegreze, dar celula de siguranta sa ramana safe. Voi credeti ca aia baga bani in F1 degeaba?
    Geamurile la habitaclu sunt intacte. Soferul pun pariu ca nu a avut nici pe draq.
    "Blestemul modelelor Ferrari continua"... Funny
    0 0
  • din carton
    NU e admisibi ca la asemenea şoc maşina să se rupă în două. Parbrizul de la Skoda nici măcar nu sa spart în urma şocului (a crăpat într-un colţ).

    Lasaţi-o dracu cu celula de siguranţă. Maşina de strada nu se compară cu una de F1. Acolo aproape toata e din fibra de carbon, celula de rezistenţă este monococă, special proiectată să reziste la impact. Până şi acolo au reguli de siguranţă ca maşina să rămână integra în urma unui accident (legături speciale de la roţi să nu zboare în spectatori). Unde aţi citit voi că maşina e proiectată să se facă praf?

    Dacă şasiul e aşa de moale în zona motorului, la un impact frontal motorul cu tot cu punte spate vine peste tine.

    Referitor la "celula de siguranţă" căutaţi pe youtube după ferrari, accident, wood, să vedeţi cum arată un Ferrari după un accident şi mai vorbim.
    0 0
  • ZRares
    Argumente
    IGNIS hai sa-ti aduc un argument contra...
    http://www.youtube.com/watch?v=cu--GOrw8O4&mode=related&search=
    Si sa va mai amuzati putin...
    http://www.youtube.com/watch?v=CEYoU5BhGl4&mode=related&search=
    0 0
  • Calutul cabrat
    pro Ferrari
    Daca era alta masina acrosata in coada la viteza aia se rasturna de nu se vedea de cateva ori si nu mai ramanea nimic din ea, terminati cu aberatiile ca sunteti praf. Ferrari este o supermasina la care multa lume nici nu indrazneste sa viseze si se gasesc diversi prostanaci sa comenteze cum ca nu e buna !
    0 0
  • Enzo rezista
    ZRares, da am vazut. Dar ăla era un Enzo de 1 mil de euro. Mai trebuie să spun că la Enzo s-a folosit tehnologie din F1? Se vede clar că are cockpitul din fibra de carbon, şi cred cred că are şi partea din spate ingifugată. Mă îndoiesc totuşi că la Ferrari-urile de 200 mii eur sa aibă aşa ceva.
    Mi se pare mie sau arată ca oricare altă maşină intrată în pom?
    http://www.youtube.com/watch?v=FO3OO8H2CUM
    0 0
  • da ignis, dar e o masina cabrio totusi... eu unul nu sunt fan ferrari. nu cred ca e logic sa dai atatia bani pe o masina atat timp cat stii ca nu o sa folosesti niciodata toti calutii de sub capota. e o fita pentru baietii cu bani care nu au cum sa iasa in evidenta fara banii lu' tata.
    0 0
  • Mhey....stai asa!
    Skoda a acrosat masina dupa care Ferrari a avut impact cu un zid! Normal ca s-a facut asa Ferrari-ul, dar nu din cauza unui impact cu Skoda! La un impact cu zidul orice viteza ai avea se face praf masina....pe cand Ferrari-ul e intreg...Skoda a incurcat numai lucrurile....dar nu a rupt ea masina....daca era impact frontal sau cel putin una cu cealalta...nush daca mai arata asa Skoda-ul...adica sigur nu avea cum sa arate asa!
    0 0
  • Anonim
    Pentru toti care au spus ca Ferrari "e naspa, ca se rupe in doua", unele masini proiectate de oameni (cum rar mai gasesti), si nu de computere sunt facute special sa se dezmembreze si sa se separe de habitaclu in caz de impact, tocmai pentru ca motoru sa nu tabare cu totu peste tine, iar botul masinii sa se faca tandari ca sa absoarba din impact. Dar nu va recomand, ca se strica repede la lovituri, si costa mult sa o repari, mai bine va faceti salam de sibiu intr-un saloon elegant precum skoda..
    0 0
  • flexus
    Bai, lasati vrajeala :)
    Toate masurile de siguranta sunt concepute sa rezite in anumite limite, tot mai ridicate cu trecerea taimpului. Daca cade un pod pe tine nu conteaza cate airbaguri ai, ce celule de siguratza ai, de unde se rupe masina, etc. Sunt cazuri insa cand daca te lovesti cum trebuie (cum a fost conceputa masina sa fie lovita) mai scapi si la viteze mari, dar nu inseamna ca daca scapi odata scapi si a doua oara, pentru ca nici un accident nu e la fel cu altu. Stiu un accident unde un logan in depasire a fost aruncat de un tir in parapet si in aer s-a rostogolit si a cazut pe un prieten. Conta oare ce masina avea prietenu meu? Eu zic ca orice avea nu l-ar fi salvat. Si exemple mai sunt.
    0 0
  • urat de tot...
    sunt fan concern audi/vw/skoda/seat si cand vad asa ceva ma linistesc un pic fiind posesor de skoda. Cu tipul din ferarii ce s-a intamplat?
    Asta spune tot despre siguranta in masinile sport.
    near 0. What about O2 RS? Limuzina sport la 24000 euro. Go for it babe!
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru