Accident cu Pagani Zonda F la 320 km/h
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Săptămâna aceasta, un exemplar al modelului Zonda F şi-a găsit sfârşitul pe autostrada A10 din Italia. Şoferul, un tânăr de 28 de ani de cetăţenie germană, a pierdut controlul maşinii la 320 de km/h şi s-a răsucit. Conform declaraţiilor oferite de autorităţile venite la faţa locului, supercar-ul a lovit mai întâi gardul de protecţie de pe partea dreaptă a autostrăzii, a pierdut una din roţi, s-a răsucit pe şosea şi a lovit un Mercedes, după care maşina s-a oprit în gardul de protecţie opus.
Atât şoferul lui Zonda F, cât şi pasagerul de 21 de ani au scăpat nevătămaţi. Mai mult decât atât, poliţiştii îl cunoşteau pe cetăţeanul german, întrucât, acum un an acesta a fost prins mergând tot cu 320 km/h la volanul unui Lamborghini Gallardo.
Via | Jalopnik
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Accidente exotice
-
Unul din cele 275 de exemplare ale lui Mercedes-AMG One a fost distrus de flăcări pe o șosea din Marea Britanie. Exemplarul era transportat într-o remorcă, însă nu se cunoaște cauza incendiului. (22.05)
-
Unde dintre șicanele celebre ale circuitului de la Le Mans a mai făcut o victimă. Este vorba despre un exemplar Ferrari 250 SWB Breadvan, evaluat la 30 de milioane de dolari. Din fericire, pilotul a scăpat teafăr. (09.07)
-
O Tesla Model Y a fost implicată într-un accident de circulație în timp ce rula semi-autonom. Cealaltă mașina era o autospecială de poliție. (18.03)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
la 320 km/h... doua lucrui putem spune: au avut noroc si tehnologia si'a spus cuvantul.
- n-am sa-i pricep nici pe RETARDATII ce eu o singura teorie: Nu viteza ucide, ci conditiile de drum. Mi-ar place sa intalnesc un figurant de genu asta sa-l trantesc cu capul de drum (proaspat asfaltat si autostrada daca se poate) sa-i demonstrez ca se poate muri si la 20Km/h in conditii atmosferice si de carosabil perfecte.
PS. scriu din alta localitate si azi pe drum intr-un viraj fara vizibilitate un DOBITOC CU VITEZA a intrat pe contrsens aproape intrand in mine. Faptul ca NU AVEAM viteza mi-a permis sa strang si mai mult virajul si sa evit sa scriu acum din rai.
Foloseste si tu cuvinte romanesti ca nu esti superior daca folosesti cuvinte importate care au sinonime actuale in romana!
Daca depasesti si tu viteza legala as vrea sa te vad cum te baga la zdup ca fiind un criminal inarmat. Stai asa..de fapt te vor impusca!
Normal ca se poate muri, mai ales daca il omori tu pe figurantul ala. deci nu o sa moara in trafic sau datorita masinii sau pentru ca a condus prea repede ci din cauza ta!
Daca nu intelegi nu trage concluzii!
Pentru situatia in care ai fost, sa stii ca reflexele bune si viteza dereactie mare faceau la fel ca si viteza scazuta pe care o aveai. Multi taie curba asa, asa ca este bine sa fi tot timpul cu ochii in 4.
Conteaza soferul! Multi merg cu viteza insa nu fac accidente pentru ca au reflexe si stiu unde sa o calce si unde nu, invata sa controleze masina.
Si mersul pe strada te poate ucide... De ce va uitati toti la masini de sute de cai putere cu infinita admiratie daca ar fi toate limitate la 90km/ora si cu acceleratia 0-90 in 20 sec?!?!
2. Gaby, esti un nesimtit, omul chiar a fost meserie de si-a salvat viata, tu presupun ca inchideai ochii si intrai in ala de venea pe sensul tau...
Soferul ucide, true... dar hai sa scoatem limitele de viteza din lege si sa interzicem teribilistii la volan prin lege ca doar "nu viteza ucide" :)
3. Pilotii de curse mor din cauza vitezei ca asta e meseria lor; VITEZA.
Ca si cum ai spune ca un scafandru a murit inecat!!!
Cum ziceam nu sunt de acord cu ideea extrem de simplista ca "viteza ucide" Din cate stiu eu, aceasta "componenta" a ecuatiei este generata de alta: SOFERUL. Pe de alta parte asa cum am mai spus de murit se poate muri si la 20km/h (sau cand treci strada) deci apare ideea de responsailitate si de adaptare a vitezei la conditiile de drum. E exemplul dat de mine in cazul dobitoacei ce a taiat virajul. Nu aveam viteza (cu toate ca imi place sa abordez tare virajele dar am facut ce ar face oricare dintre noi am ADAPTAT VITEZA LA SITUATIA DATA: viraj fara vizibilitate. Ce este interesant, e ca sunt destui afafici ce ajung sa gaseasca in aceastea (conditiile de drum/trafic) principalul "vinovat". E tipic pentru romanasii ce s-au trezit cu mai mult de 65CP sub capota si au senzatia ca sunt piloti dand intodeauna vina pe zapada, ceata, ploiae, guvern, birocratie, lipsa autostrazilor, lipsa unui circuit de F1 in Romania, gaurile din asfalt, gaurile... negre, exploziile solare orice ei fiind , asa, un fel de supraoameni ce sunt scutiti de a face erori.
Concluzia e simpla (pentru mine) Individul este cel ce da tonul sarabandei. Capacitatea acestuia de a adapata viteza (nu excesiva) la conditile de drum diferentiaza un nebun la volan de un sofer ce face n-shpe km/an fara mari evenimente.
@babyzette...am avut o pasiune...extrema. Din sportul ala extrem am invatat ca VIATA are o valoare. Iar daca eu vreau sa o atarn de un fir de atza o voi face fara sa iau dupa mine suflete nevinovate.